Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Juhis.
Tuningspesialisti
Viestit: 2328 Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja Juhis. » Ti 21.09.2004 09:39
sieppi kirjoitti: Joo saman hinnan bongasin, mut kun menin paikan päälle niin samat jouset olisi saanut 145e (FK)
Siis FK vai K&F....eikös ne oo kuitenkin eri merkkejä, vai?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
kustomi
Tuningspesialisti
Viestit: 1254 Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja kustomi » Ti 21.09.2004 09:54
Laita Juhis siihen W202:een Sportin iskarit ja jouset niin saat hyvän alustan.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Juhis.
Tuningspesialisti
Viestit: 2328 Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja Juhis. » Ti 21.09.2004 10:05
ssdesign kirjoitti: Laita Juhis siihen W202:een Sportin iskarit ja jouset niin saat hyvän alustan.
Hyvähän se varmasti ois, mut ettei jää "liian korkeaksi".
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
kustomi
Tuningspesialisti
Viestit: 1254 Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja kustomi » Ti 21.09.2004 10:34
Sportin alusta on Classicia 30 mm matalampi ja kumeilla saa laskettua vielä ainakin 20mm, pitäisi riittää.
Mulla oli ostaessa korkeimmat kumit ja nyt vaihdoin muistaakseni kaksi pykälää matalemmat, tuli melko hyvä. Vielä olis voinu tiputtaa ehkä yhdellä pykälällä.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake