epk:n pajoitus topikki, MB s211
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
no mutta 17" on mun mielestä liian isot pikkuhyttiin. 15-16*10" ois passelitEVO X kirjoitti:Ne epk:n AMG:thän on siis kolmiosaiset ja leveyttä tais olla jopa 10" takana??laineracing kirjoitti:jos meinaa jotain gunther luukkia niin ei mitään amg monoblokkeja vaan jokkut max 16" ja leveyttä jotain 9" eteen ja 10-10.5" taakse ja renkaina jokkut taakse max 205 renkaat. semmosta tänään
alusta tikkiin prokkis menossa vaihtoon menee :
edestä ja takaa kaikki nivelet,tangot,puslat,raidetangot,iskarit,jouset,jarrut yms.
huomenna tarttis rahdata tukivarret sun muuta hilpettä hiekkapuhallukseen ja maali päälle. Pientä pintaruostetta ei sen vakavampaa mutta nyt kun on sijais auto eikä ko operaatio montaa kymppiä maksaa niin hifistellään nyt...
edestä ja takaa kaikki nivelet,tangot,puslat,raidetangot,iskarit,jouset,jarrut yms.
huomenna tarttis rahdata tukivarret sun muuta hilpettä hiekkapuhallukseen ja maali päälle. Pientä pintaruostetta ei sen vakavampaa mutta nyt kun on sijais auto eikä ko operaatio montaa kymppiä maksaa niin hifistellään nyt...
No jo mä tänään katoin ohi ajellessa että on projekti edistyny kun on autokin madaltunu mukavasti yms. mutta sehän oli vissiinkin se sijaisauto, sekin oli sitten mustaepk kirjoitti:alusta tikkiin prokkis menossa vaihtoon menee :
edestä ja takaa kaikki nivelet,tangot,puslat,raidetangot,iskarit,jouset,jarrut yms.
huomenna tarttis rahdata tukivarret sun muuta hilpettä hiekkapuhallukseen ja maali päälle. Pientä pintaruostetta ei sen vakavampaa mutta nyt kun on sijais auto eikä ko operaatio montaa kymppiä maksaa niin hifistellään nyt...
Miten muuten saat auton pysymään noiden pukkien varassa tukevasti jos se on joka "kulmasta" niiden kumitassujen varassa
ja millä tekniikalla saat sen turvallisesti tolleen kerroppas oikeaoppisesti kun kerran tekijämies olet, ettei joku matki ja tapa itteänsä vajavaisilla tiedoillaan noilla vanteilla tulee kyllä hienoo...
ja millä tekniikalla saat sen turvallisesti tolleen kerroppas oikeaoppisesti kun kerran tekijämies olet, ettei joku matki ja tapa itteänsä vajavaisilla tiedoillaan noilla vanteilla tulee kyllä hienoo...
epk kirjoitti:ja perseestä kuvaa !
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Ja mitä sanoit että laitat tonttiin, et oo saamassa noilla 17". Katotaa sitte kun ja jos löydän omaan sopivat 16" ja korotuspalat iskareille... Silloin voin kehtaa sanoo että on ihan matala mersu.
Ei muutaku buleeraus ja puskurit yms korinväriin, hyvä siitä saadaan taas.
Heh, sähän olit niin w124 miehiä. Nyt taas mulla on w126/w124 kuume.
Ei muutaku buleeraus ja puskurit yms korinväriin, hyvä siitä saadaan taas.
Heh, sähän olit niin w124 miehiä. Nyt taas mulla on w126/w124 kuume.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
epk kirjoitti:ei ketään muka huomannu mitään erikoista ekan kuvasarjan yhessä kuvassa ?
Kaikkihan me tuo huomattiin, muttei vaan osattu pitää "erikoisena"... Helvetti, minkä hysteriakohtauksen sain!illinois kirjoitti:vilkkujen lisäksi muuta karmeeta oli se joka veti kyykkypaskaa rengaspinon takana...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Joo, W124-miehellä on kuvissa W201epk kirjoitti:ei ketään muka huomannu mitään erikoista ekan kuvasarjan yhessä kuvassa ?
Tästä vähän kuulinkin jo muualta, mutta piti tulla katsomaan kuvia tännekin. Kohta on kilpavarustelu suvun kesken käynnissä.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
näyttikö joku siellä mallia, että kuinka matalalla kuuluu mennä?Pakardinen kirjoitti:epk kirjoitti:ei ketään muka huomannu mitään erikoista ekan kuvasarjan yhessä kuvassa ?Kaikkihan me tuo huomattiin, muttei vaan osattu pitää "erikoisena"... Helvetti, minkä hysteriakohtauksen sain!illinois kirjoitti:vilkkujen lisäksi muuta karmeeta oli se joka veti kyykkypaskaa rengaspinon takana...
C230K - 215HV - 345Nm
Maailma tarvitsee niitä esikuvia
Maailma tarvitsee niitä esikuvia