
W203 vm 01 200CDI A Kylmä auto
No kait ne imuaukot kuitenkin kannattaa jättää auki. 2 reikää löytyy keulasta ylhäältä. Itse olen teipannut ilmastointi teipillä sieltä puskuristakin ne välit eli välijäähdyttimen kohdalta. Ei ole tehonputtetta ollut havaittavissa ja mihin sitä tällaisilla keleillä tehoa tarviikaan. Vilkkuu joka vaihteella ESP valo kun kaasun aukaisee..staminen kirjoitti:Onkohan ihan järkevää tukkia koko keula?
Turbo vaatii ilmaa ihan hulluna ja jos keulan tukkii kokonaan mistä turbo ottaa ilmansa sen jälkeen voi kulutus nousta.
Näin olen itse käsittänyt.

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
ei ole mitään järkeä laittaa tukkoon keulaa! sillon kun termari on kunnossa lämmöt nousee kyllä, oli se tukossa tai ei.staminen kirjoitti:Onkohan ihan järkevää tukkia koko keula?
Turbo vaatii ilmaa ihan hulluna ja jos keulan tukkii kokonaan mistä turbo ottaa ilmansa sen jälkeen voi kulutus nousta.
Näin olen itse käsittänyt.
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Vaihdoin termostaatin omaani C 220cdi:in lämmöt ennen vaihtoa 30km ajoa 80km/h n. 75 astetta maximissaa, vaihdon jälkeen sama matka samalla nopeudella n. 78 astetta.maketap kirjoitti:ei ole mitään järkeä laittaa tukkoon keulaa! sillon kun termari on kunnossa lämmöt nousee kyllä, oli se tukossa tai ei.staminen kirjoitti:Onkohan ihan järkevää tukkia koko keula?
Turbo vaatii ilmaa ihan hulluna ja jos keulan tukkii kokonaan mistä turbo ottaa ilmansa sen jälkeen voi kulutus nousta.
Näin olen itse käsittänyt.
Että omasta mielestäni auto käy kylmänä edelleen, termostaatti oli 92-asteinen.
[quote
Vaihdoin termostaatin omaani C 220cdi:in lämmöt ennen vaihtoa 30km ajoa 80km/h n. 75 astetta maximissaa, vaihdon jälkeen sama matka samalla nopeudella n. 78 astetta.
Että omasta mielestäni auto käy kylmänä edelleen, termostaatti oli 92-asteinen.[/quote]
Tasainen 80 km/t ei paljon konetta kuormita, ja jos vielä pakkasta -5 tai yli niin eipä juuri enempää lämpene. Kaupunkiajossakin lämpenee enemmän.
Vaihdoin termostaatin omaani C 220cdi:in lämmöt ennen vaihtoa 30km ajoa 80km/h n. 75 astetta maximissaa, vaihdon jälkeen sama matka samalla nopeudella n. 78 astetta.
Että omasta mielestäni auto käy kylmänä edelleen, termostaatti oli 92-asteinen.[/quote]
Tasainen 80 km/t ei paljon konetta kuormita, ja jos vielä pakkasta -5 tai yli niin eipä juuri enempää lämpene. Kaupunkiajossakin lämpenee enemmän.
W203CDI
mistähän nämä erot autojen välillä sitten johtuu? omaan vaihdoin termarinstaminen kirjoitti:Vaihdoin termostaatin omaani C 220cdi:in lämmöt ennen vaihtoa 30km ajoa 80km/h n. 75 astetta maximissaa, vaihdon jälkeen sama matka samalla nopeudella n. 78 astetta.maketap kirjoitti:ei ole mitään järkeä laittaa tukkoon keulaa! sillon kun termari on kunnossa lämmöt nousee kyllä, oli se tukossa tai ei.staminen kirjoitti:Onkohan ihan järkevää tukkia koko keula?
Turbo vaatii ilmaa ihan hulluna ja jos keulan tukkii kokonaan mistä turbo ottaa ilmansa sen jälkeen voi kulutus nousta.
Näin olen itse käsittänyt.
Että omasta mielestäni auto käy kylmänä edelleen, termostaatti oli 92-asteinen.
joskus viime vuoden lopulla, lämmöt vanhalla termarilla oli jossain 70 asteen nurkilla uudella nousee lämmöt kelistä riippumatta noin 10 kilometrin ajon jälkeen 85 asteeseen.
esim. tänä ammuna oli pakkasta n.15 astetta lohkolämmitystä n. 2 tuntia
10 km ajon jlkeen lämmöt nousi 85 asteeseen ajo oli kaupunki ajoa.
niin ja auto on vielä lastutettukin joten senki pitäs hidastaa lämmön tuottoa.
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011