W124:n ilmastointilaite
Yksi
Ainakin yksi ilmastoinnin rele on akun takana, sama rele ohjaa myös mahdollista kick downia. Sen vieressä on sitten ylijännitesuoja, jossa kaksi 10 A sulaketta päällä, saattaa aiheuttaa harmaita hiuksia sekin. Tarkista liittimet ainakin aluksia molemmista. Ylijännitesuojekin on rele jolla on pohjaliittimet.
Yksi rele löytyi jossa päällä 10A sulake > sulake ehjä...
Mikäs tuon katossa olevan lämmön haistajan toiminta periaate on, eli voisiko se aiheuttaa ongelmia automaattisen ilmastoinnin kanssa, välillä puskee esim ikkuna asennossa lämmintä tupaan, vaikka säätö ruuvi on "min" asennossa. Eli jos tunnistin toimii väärin ja luulee kopissa olevan "kylmä" ei ilmastoinnin kompurakaan ilm lähtisi käyntiin... näin maalaisjärjellä ajateltuna
Voisiko tuota haistajaa jotenki kytkeä pois?!
Mikäs tuon katossa olevan lämmön haistajan toiminta periaate on, eli voisiko se aiheuttaa ongelmia automaattisen ilmastoinnin kanssa, välillä puskee esim ikkuna asennossa lämmintä tupaan, vaikka säätö ruuvi on "min" asennossa. Eli jos tunnistin toimii väärin ja luulee kopissa olevan "kylmä" ei ilmastoinnin kompurakaan ilm lähtisi käyntiin... näin maalaisjärjellä ajateltuna

Ilmastoinnin täyttö
Täytin juuri järjestelmän 500 SE -89 Pellellä. 130eur ja taas pelittää. Toivon mukaan nyt ainakin vielä nää helteet... talven saa sitten seistä tallissa niin ei tartte huolia ilmastoinnista ennen ensi kesää... 

Tommi
w126 500 SE -89
w203 220 CDI A Elegance-00
ex
w203 200 CDI A -00
w168 -01
w126 500 SE -89
w203 220 CDI A Elegance-00
ex
w203 200 CDI A -00
w168 -01
Silloin kun vedät lämmönsäätimen pohjasentoon kylmälle, niin että se naksahtaa, systeemi ohittaa lämpötilatunnistimen ja tuuppaa kylmää täysillä, joten jos kompura ei silloinkaan hyrähdä on vika muualla kuin anturissa.ksutinen kirjoitti:Yksi rele löytyi jossa päällä 10A sulake > sulake ehjä...
Mikäs tuon katossa olevan lämmön haistajan toiminta periaate on, eli voisiko se aiheuttaa ongelmia automaattisen ilmastoinnin kanssa, välillä puskee esim ikkuna asennossa lämmintä tupaan, vaikka säätö ruuvi on "min" asennossa. Eli jos tunnistin toimii väärin ja luulee kopissa olevan "kylmä" ei ilmastoinnin kompurakaan ilm lähtisi käyntiin... näin maalaisjärjellä ajateltunaVoisiko tuota haistajaa jotenki kytkeä pois?!
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Tänään tais mun ilmastointi sitten sanoa sopimuksensa irti.
Viikonloppuna tuli ajeltuun vähän vajaa 1000km ja silloin ainakin pelas ihan normaalisti. Tänään kun lähdin liikenteeseen niin toimi aluksi ihan hyvin, kaupassakäynnin jälkeen ihmettelin kun tuli hikinen ja nihkeä olo, ei puhaltanut kun lehmän hönkäystä vaan. Olin huomaavinani ettei kompura mennyt päälle ollenkaan, tästä en kuitenkaan mene takuuseen. Toivottavasti olisi vaan kaasut lopussa mutta mun säkällä koko sydeemi menee tietty vaihtoon. 


"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Ja tänään kun lähdin liikenteeseen niin ilmastointi pelas ihan kybällä vaikka oli lähemmäs 30 astetta lämmintä. Outoa. 

"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6