Vielä olis vanteen vaihto edessä sen jälkeen alkaa olla pikku hiljaa niin ku oon sen halunnut.
Niin ja jos vielä nakkais kristalliumpioihin oikeen terävät häikäsevät xenonit että joillaki ottas päähän

joo allun vanhat keskinit ne on,sitten mitä se on luvannut ja ei siitä ei tietoa mutta me sovimma nämä kaupat heti kun sen vanteet tuli foorumille myyntiin..sen verran kauan etsinyt kyseisiä että oli sama napata heti neInsaneMe kirjoitti:satuitko ostamaan oulusta vanteet kun tuo keneltä oot ostanut jos on oulusta niin teki oharit eli mulle ne lupasi mulle ne ja ei ilmoittanut mulle mitään. Näin vaan uudet vanteet auton alla ja soitin niin sano vaan että "just aikoin soittaa että mä oon myyny ne vanteet" ja yritti ottaa vielä rahaa etukäteen jne. No nätit on vanteet ja sopii todella hyvin mersuun. Muuten ei harmittanut, mutta kun kuukauden odotti se pelle niin "joutui" ajamaan 15 aluillaMut nyt on 19 alla kiitos viissatkun ja on nekin nätit
Sori kun on hieman off topic
Täysin OT:InsaneMe kirjoitti:satuitko ostamaan oulusta vanteet kun tuo keneltä oot ostanut jos on oulusta niin teki oharit eli mulle ne lupasi mulle ne ja ei ilmoittanut mulle mitään. Näin vaan uudet vanteet auton alla ja soitin niin sano vaan että "just aikoin soittaa että mä oon myyny ne vanteet" ja yritti ottaa vielä rahaa etukäteen jne. No nätit on vanteet ja sopii todella hyvin mersuun. Muuten ei harmittanut, mutta kun kuukauden odotti se pelle niin "joutui" ajamaan 15 aluilla
Täällä ruotsissa noin 60 tuhatta ruunua ja siitä ylöspäin jonnekki 130 tuhanteen. Eli aika haarukka mutta on noissa kunnon päälle melkosia eroja kans.Siege kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, paljon nää 500E:t nykyään keskimäärin maksaa?
gbc kirjoitti:Täällä ruotsissa noin 60 tuhatta ruunua ja siitä ylöspäin jonnekki 130 tuhanteen. Eli aika haarukka mutta on noissa kunnon päälle melkosia eroja kans.Siege kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, paljon nää 500E:t nykyään keskimäärin maksaa?