hehku katkaistu 200CDI
Just illalla 290:seen eli OM602 myllyyn vaihtoin hehkun. Hyvin lähti. Pelottaahan nämä kirjoittelut, ennen ei jännitänyt yhtään hehkujen vaihto. Kaikkia en tosin vaihtanut vaan se saa odottaa kun otan imusarjan putsausta varten pois, hehkutkin helpompi vaihtaa samalla.
On näistäkin tulppia saatu poikki, mutta harvemmin kuin noista moniventtiileistä/CDI:stä
On näistäkin tulppia saatu poikki, mutta harvemmin kuin noista moniventtiileistä/CDI:stä
Nonni. Irtosihan se hehku. Melko jännässä sai kyllä räikkää vääntää. Julmetun narinan ja paukkeen kanssa se sitten lähti nitkahtelemaan auki kun edestakaisin pyöritteli. Ajoin koneen kuumaksi ennen remonttiin ryhtymistä. Liekkö sitten helpotti tuota irtoamista.
Vajaa 2tuntia meni aikaa konepellin aukaisusta sulkemiseen ensikertalaisella. N puolet ajasta työkalujen etsimiseen.
Vajaa 2tuntia meni aikaa konepellin aukaisusta sulkemiseen ensikertalaisella. N puolet ajasta työkalujen etsimiseen.

C250TD 97
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]