hehku katkaistu 200CDI

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Joo, noihin moniventtiilikoneen kansiin voi katketa hehku, kun on niin pitkä. Eli samaa sarjaa tuo c250 konekin on, kuin dieselflossellakin.
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Just illalla 290:seen eli OM602 myllyyn vaihtoin hehkun. Hyvin lähti. Pelottaahan nämä kirjoittelut, ennen ei jännitänyt yhtään hehkujen vaihto. Kaikkia en tosin vaihtanut vaan se saa odottaa kun otan imusarjan putsausta varten pois, hehkutkin helpompi vaihtaa samalla.

On näistäkin tulppia saatu poikki, mutta harvemmin kuin noista moniventtiileistä/CDI:stä
Avatar
Masaman
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 282
Liittynyt: Pe 16.09.2005 20:24
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Masaman »

Nonni. Irtosihan se hehku. Melko jännässä sai kyllä räikkää vääntää. Julmetun narinan ja paukkeen kanssa se sitten lähti nitkahtelemaan auki kun edestakaisin pyöritteli. Ajoin koneen kuumaksi ennen remonttiin ryhtymistä. Liekkö sitten helpotti tuota irtoamista.

Vajaa 2tuntia meni aikaa konepellin aukaisusta sulkemiseen ensikertalaisella. N puolet ajasta työkalujen etsimiseen. :lol:
C250TD 97

[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
Vastaa Viestiin