Viton käsijarru!
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
vito500tkm kirjoitti:Vaijerille ei ole muuta säätöä.
Niin kuin keef sanoi jo niin tarkasta ne linkut että on ok ja jos muuta vikaa ei löydy niin vaihda kengät. Ja jotku laatumerkit, ei motonet.
Linkut on katottu ja putsattu, toimii täydellisesti. Kengätkin ovat uudet, mutta motonetistähän ne on ostettu. Kyllä on vaijerin säätökin niin vittumaisessa paikassa, että ei pääse kuin lenkillä kiristämään puoli kierrosta jos sitäkään kerralla, minkä hemmetin takia siinä on se kehikko edessä ja pieni reikä???
Mikä mahtaa olla kenkien ero, vaikka alkuperäisiin, onko siinä enemmän pintaa, vai parempi jarrupinta matsku?
W638 CDI
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Nyt kun kävin ajamassa, niin käsijarru tuntuu toimivan ja poljin on hyvissä säädöissä, kaksi naksahdusta. Tuli mieleen, että vaikuttiko säädön aikana se että oli vain toinen puoli tunkattuna takaata tukivarresta, ja toinen puoli melkein maassa. Vaijerihan haaroittuu luonnollisesti kummankin tukivarren kautta. Vaikuttiko, se että tukivarret oli eri asennossa?
Kun auto oli tunkattuna toiselta puolelta ja säädin pohjasta vaijeria kireämmälle, niin kävin välillä tietenkin kokeilemassa polkimen jäykkyyttä, oli aina löysä. Tunkin kun laskin auton alta, niin poljin muuttuikin kireämmäksi ja tuli heti hyvä tuntuma???
Mystinen juttu
Kun auto oli tunkattuna toiselta puolelta ja säädin pohjasta vaijeria kireämmälle, niin kävin välillä tietenkin kokeilemassa polkimen jäykkyyttä, oli aina löysä. Tunkin kun laskin auton alta, niin poljin muuttuikin kireämmäksi ja tuli heti hyvä tuntuma???
Mystinen juttu

Viimeksi muokannut vito-cdi, To 05.02.2009 09:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W638 CDI