W 124 pick-up hautausautosta(KO)??
Muistelisin nähneeni Waildin lavamersun ja tuon avon Torniossa joku vuosi sitten, pitääkö kutinsa? Oli kyllä erittäin hieno ilmestys ja piti ympärillä vähän aikaa pyöriä.
Mikäs pannu tuossa lavassa oli, kun merkki oli 290, joko oli tuohon korimalliin ehtinyt? Vai pelekkä merkki.
Saako nuo nykyäänki rekisteröityä, jos lanssista sen tekee?
Mikäs pannu tuossa lavassa oli, kun merkki oli 290, joko oli tuohon korimalliin ehtinyt? Vai pelekkä merkki.
Saako nuo nykyäänki rekisteröityä, jos lanssista sen tekee?
Joo Torniossa olet varmaankin ne nähnyt.. Kaksysikymppinen motukka piti siihen istuttaa (kone itseasiassa vieläkin), mutta osoittautui liian vaikeaksi operaatioksi.. Kaksviiskymppinen sai sitte kelvata...
Mulla on vielä AKE:lta luvat tuon auton tekoon, varmaan samalla luvalla ja vähän sitä uudistamalla onnistuu lavamallin teko..
Mulla on vielä AKE:lta luvat tuon auton tekoon, varmaan samalla luvalla ja vähän sitä uudistamalla onnistuu lavamallin teko..
Jaa, että luvat on. Olis kyllä asiallinen juttu. Rokottiko AKE autoilijaa tavan mukaan vai menikö homma helposti läpi? Onko nuissa lansseissa muuten ihan normaali se hytin katto sen lasikuitukopin alla? Olet vissiin sedanin c pilarin ja takalasin istuttanu tuohon ja takaoven ylikin näkyi lava jatkuvan ehjänä. Oliko niinko oikeasti vaikea rojekti?
Nyt löytyis pick-upista haaveilijoille pari hyvää 'pohjaa'..
www.nettiauto.com/921905 & www.nettiauto.com/921913
Kummatkin voi myös pakettiautoksi laittaa.
Kerron halukkaille autoista lisää..
www.nettiauto.com/921905 & www.nettiauto.com/921913
Kummatkin voi myös pakettiautoksi laittaa.
Kerron halukkaille autoista lisää..
Mukava että täältä löytyy muitakin alan yrittäjiä. Sitten tähän topicciin niin suomessa tehdyt ruumisautot on tehty lähes kaikki ambulansseista, tuodut ruumisautot on sitten tehty koritehtailla esim. saksassa (Pullmann). Noita Lanssejahan löytyy myynnistä vähän väliä ja saksassa ei maksa mitään, mutta hauturit on vielä hyvässä käytössä joten ne on hinnoissaan.allu kirjoitti:Se kokkolassa pyörinyt vehje on todennäköisesti Spendexin tekemä, spendexhän pitää majaansa Kokkolassa. Mutta se 124 musta pikuppi on tehty EWB-pohjaisesta ambulanssista. Niistä spendex aikanaan teki kymmeniä ruumisautoja ja ainakin tuon yhden lava-auton. Meillä on ollut kaksi noita 124 lanssista tehtyjä ruumisautoa ja sen mitä niitä purkanu niin niistä se olisi äärettömän helppo tehdä lava-auto,koska takaosassa ei ole runkoa kuin ikkunalinjan alla. Katossa ei ole mitään muuta kuin ohjaamon ja peräosanvälissä kevyt metalli kehys. Samoin meidän nykyinen 211 ruumisauto in tehty vastaavalla tavalla Pollmannilla: irrallinen lasikuitukoppa pohjan päällä, sivuissa metallikehys, mutta katossa ei mitään.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Herätellään tämäkin ketju taas henkiin!
Nyt olisi valmis pick-up tarjolla!
http://www.nettiauto.com/1137977
YV, email ja puhelin on hyviä yhteydenottotapoja!
mikko.marttila@hif.fi
040-7586224
Nyt olisi valmis pick-up tarjolla!
http://www.nettiauto.com/1137977
YV, email ja puhelin on hyviä yhteydenottotapoja!
mikko.marttila@hif.fi
040-7586224
Tollane löyty nettiautosta: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1453287
Aika tyylikkäästi toteutettu. Ois kiva nähä takemmin toi c-pilarien välissä oleva osuus, eli siis ikään ku lavan etupää.
Jokos "Mizemaze" on saanu omansa kaupaks?
Aika tyylikkäästi toteutettu. Ois kiva nähä takemmin toi c-pilarien välissä oleva osuus, eli siis ikään ku lavan etupää.
Jokos "Mizemaze" on saanu omansa kaupaks?
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)