Museovehkeet on asia erikseen mutta mahtais äijää ketuttaa jos on sattunut koneeseen pari tuhatta euroa panostamaan ja joku pallopää täräyttää kylkeen ja auto lunastukseen,voivat hyvällä tuurilla maksaa 500e.Ja eikös viimeiset aidot mersut ollu w124? niiden jälkeen pelkkää pas.....Ja tässä kun on kämppää suunnitteilla vaihtaa ja vanhempien talojen hintoja tutkittu niin 100t euroo maksaa vanha paska jonka remonttiin uppois 20-30t euroo, mutta 130-150t eurolla teet uuden.Aikoinaan kun tuon mersun ostin niin tuttavalla seisoi tallissa w123 300d -85 josta kori loppu mutta koneesta 10t markan kuitit.Pari vuotta sitten kysäisin mitä mersu maksaa ja tarjosin 300e,äijä kysyi että koneestako,sanoin ei vaan koko paska.Ei myynyt ja mersu on maannut tallissa jo pian 15 vuotta.Multa löytyis myös koneistettu kampiakseli 300d.PM kirjoitti:Mun mielestä on ihme puhetta ettei vanhaan kannata laittaa mitään uusia osia tai tuhlata jotain nykyään niin vaivaista sataa/tuhatta euroa. Tuolla ajattelutavavalla kaikki vanhat lahnat olis jo aikaa sitten paalattu eikä Suomen teitä koristamassa olisi enää yhtään orggiskunnossa olevaa (museo)peliä. Fiksumpaako olisi lompsia Veholle, lyödä muutama kymppitonni pöytään, ostaa Väyrynen ja ihmetellä vierestä kun auto ruostuu käsiin ja arvo tippuu tuhansia euroja vuodessa? Tällä ajatusmallilla kaikki vanhat talotkin kannattais puskea pillarilla nurin eikä edes ajatella kymmenien tuhansien eurojen remontteja. Rakentais vaan tilalle uutta, hienoa, kestävää ja ah, niin autuaaksitekevää.
Kaikki on aina mielellään ostamassa niitä hyvin säilyneitä, huollettuja ja rempattuja pelejä, mutta heti kun itte pitäis hieman kuvetta raottaa...
Kansi ratkes (OM617)...
vw golf variant -97,vw vento -96.
Ihan by the way, harrasteautoihin on saatavilla kasko ihan samalla tavalla kuin uudempiinkin peleihin. Vaatii vaan auton arvioinnin vakuutustarkastajalla.sooppa kirjoitti:Museovehkeet on asia erikseen mutta mahtais äijää ketuttaa jos on sattunut koneeseen pari tuhatta euroa panostamaan ja joku pallopää täräyttää kylkeen ja auto lunastukseen,voivat hyvällä tuurilla maksaa 500e.
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
Tämä totta, Amazonissakin on täyskasko ja vakuutusarvo määritelty 50k markaksi.Mihaline kirjoitti:Ihan by the way, harrasteautoihin on saatavilla kasko ihan samalla tavalla kuin uudempiinkin peleihin. Vaatii vaan auton arvioinnin vakuutustarkastajalla.
Se OT:stä tällä kertaa.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Jatketaanpas, kansi ratki jostain esikammiosta tarkempaa inspiraatiota ei tutkimiseen ollut koska uusi kansi oli jo valmiina, lohkossa selvät rantit. Hoonattiin ja pantiin uudet renkaat&laakerit. Nakataan tuo kunnostettu kansi päälle ja lyödään muut rojut läjään. Toivotaan että torstaina sälkättää taas...
On muuten ihan helvetinmoinen sota ottaa öp-mittarin letku irti suodatinjalasta kun mutteri on hapettunut kunnolla kiinni, otettiin koko jalka koneen kylestä irti ja jätettiin autoon...
On muuten ihan helvetinmoinen sota ottaa öp-mittarin letku irti suodatinjalasta kun mutteri on hapettunut kunnolla kiinni, otettiin koko jalka koneen kylestä irti ja jätettiin autoon...
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.