No problem, ja kiitokset vastauksesta. Pitänee vaihtaa vielä, kun pääsee pelkän laakerin vaihdolla.
S205 4matic vetoakselin tukilaakerin vaihtotyö?
Re: S205 4matic vetoakselin tukilaakerin vaihtotyö?
S205 220d 4Matic-18
Sama se on itsellä mielessä, laakeri saapunee tänään tai huomenna postiin.
No niin, jäänpä sitten odottelemaan päivitystä kuinka onnistuit, varsinkin erottamaan ne akselit toisistaan

S205 220d 4Matic-18
Mä luulen että se ei ole ongelma. Mulla on työkaluja aika laidasta laitaan. Alkaen prässistä ja päättyen työstökeskukseen.
Akseli isoon sorvinpakkaan ja prässää ne erilleen kasattavan laipan ja parin ruuvi tunkin kanssa jos oikein kovin on kiinni.
15T kpl niin eiköhän se lähde.
Akseli isoon sorvinpakkaan ja prässää ne erilleen kasattavan laipan ja parin ruuvi tunkin kanssa jos oikein kovin on kiinni.
Ei pitäisi sitten olla ongelma kerran moiset vermeet löytyy.MJPfin kirjoitti: ↑Ke 02.04.2025 10:33 Mä luulen että se ei ole ongelma. Mulla on työkaluja aika laidasta laitaan. Alkaen prässistä ja päättyen työstökeskukseen.
S205 220d 4Matic-18
Mikä oli laakerirempan kustannus? Oli itintellä jo ehtinyt kulua väljäksi niin sillä kysyn, että tietäisi minneppäin lähteä viemäänGyöbeli kirjoitti: ↑To 27.03.2025 20:41Kiitos vinkeistä! Hort auto hoiti homman ripeästi ja varsin edulliseen hintaan. Meidän autoon tehtiin ymmärtääkseni juuri tuo kaulus öljypohjaan ja siihen uusi laakeri. Samalla korjattiin pari muuta vikaa, jotka tiedettiin autossa olevan, mutta joita merkkihuolto ”ei löytänyt”.

Teinpä sitten itte
S205 220d 4Matic-18
Teinpä sitten itteAWD kirjoitti: ↑Ma 14.04.2025 13:23Mikä oli laakerirempan kustannus? Oli itintellä jo ehtinyt kulua väljäksi niin sillä kysyn, että tietäisi minneppäin lähteä viemäänGyöbeli kirjoitti: ↑To 27.03.2025 20:41Kiitos vinkeistä! Hort auto hoiti homman ripeästi ja varsin edulliseen hintaan. Meidän autoon tehtiin ymmärtääkseni juuri tuo kaulus öljypohjaan ja siihen uusi laakeri. Samalla korjattiin pari muuta vikaa, jotka tiedettiin autossa olevan, mutta joita merkkihuolto ”ei löytänyt”.![]()
S205 220d 4Matic-18