Eipä lähde vielä käyntiin. Ongelma on nyt se että kipinää ei tule. Nokka-akselin ja kampiakselin anturit käytin paikoillaan tuossa käyttiksessä ja se lähti niillä käyntiin.
Eihän tässä ole mitään erillistä sytkänohjainta, vaan ecu ohjaa sytytystä?
Sulakkeetkin näyttäisi olevan kunnossa.
Ei ole mitään erillistä ohjainta. ECU ohjaa. Jotenkin haluisin uskoa johonkin johto- tai liitinvikaan kun kaikilta puolilta häviää kipinä. En ole kuullut ME2.8 ecujen hajonneen koskaan.
Hieno tuo ketjunohjain-työkalu. Melkein tekisi mieli kysyä myytkö mutta en tiedä kuinka monta M113 koneista Mersua enää tulee ostettua vai siirrytäänkö jo M273:seen. Hienosti sopis noiden ryppymaalattujan koppien kanssa jotkut hienot tuubipakosarjat.
Nykyiset... '14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus... '07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6 ...Ja pienet sille!
Tämä on itseasiassa ME2.0 erohan taitaa olla vain ecun sisäinen. Tekisi mieli päivittää tuohon ME2.8, eikös se aukea starissa Das:lla.
Johtosarja olisi tarkoitus seuraavaksi mittailla mutta en oikeen siihen usko kun mitään oireilua ei ensin ollut ja missä se vika pitäisi johtosarjassa olla että kaikkien pyttyjen kipinä olisi hukassa. Kahdelta puolalta jo mittasin että jännite niille tulee.
Pakosarjat ois mukava päivittää, mutta missä hinnoissa ne liikkuu.
Tuli tuossa ostettua c43/clk55 etuvakaaja. Vakio tanko oli vahvuudeltaan 28mm ja amg 30mm, ero ei kuulasta paljolta mutta tangossa on muutakin eroa tuo amg tanko jatkuu paksuna lehelle tukivarren kiinnitys kohtia kun vakio tanko ohenee jo paljon aijemmin.
Vanteetkin olisi jo odottamassa. pitää tänään sovittaa alle.
Nyt selvisi. Vika oli niinkin pieni kuin hapettumaa monitoimireleen liittimessä josta tulee virta puolille ja startetessa jännite laski puolilla todella alas.
jukkis. kirjoitti:Nyt selvisi. Vika oli niinkin pieni kuin hapettumaa monitoimireleen liittimessä josta tulee virta puolille ja startetessa jännite laski puolilla todella alas.
Ohmin lain mukaan kun jännite laskee niin virta nousee. Hyvä ettei vaurioittanut muita paikkoja tms. Nyt kovaa ajoa ja pitkiä luisuja.
Nykyiset... '14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus... '07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6 ...Ja pienet sille!
Muutama viikko ajeltu. Hyvin on pelannut. Ilmastointihuolto tehtiin, puolet oli aineista karannut. Auto tuntuu todella paljon tukevammalta kuin tuo käytti s202 vaikka periaatteessa sama auto onkin.
BBS:t on alla ja edessä on 10mm spacerit ja takane 30mm.
Näissä kuvissa väri näyttää mielestäni erittäin hienolta ja vanteisiin olen tyytyväinen.
Testipäivilläkin tuli yksi varttimaili veto otettua juuri ennen mittalaitteiden purkua.
Hyvin on auto pelannut, mutta onhan siinä toki jotain pientä. Välillä kun pakin laittaa päälle tulee palaneen polttimon ilmoitus mittaristoon (polttimot ehjät) ja peräkontin avaus napista toimii aina jonkin aikaa kerrallaan(alkaa toimia kun keskuslukon pumpulta käyttää johtoja irti), uskoisin molempiin syyn löytyvän peräluukkuun menevistä johdoista.
En ole kyllä huomannut minkäänlaista eroa. Terävät montut ei tunnu sen enempää eikä rengas melukaan kantaudu rakenteisiin.
Samat kokemukset oli tuon käyttis farkun kanssa kun siihen uretaanipuslat laitoin kaks vuotta sitten, niillä kokemuksilla otinkin tähän jäykemmät puslat.
Eipä oo hetkeen tullut tätäkään päivitettyä, eipä kyllä oo suuria tehtykään. Pari vuotta sitten stereot päivitettyä, etupäähän 2-tie erillissarja aktiivina ja 8" subi.
Tänä kesänä nyt tuli putkisto rakennettua rosterista, alkupää 2x2.5" ja loppupää 3" kahdella vaimentimella.
Takavaimennin on kahdella ulostulolla ja toisessa on sulku läppä.
Siinä pari kuvaa. En nyt saanut niitä suoraan liitettyä tähän.
Äänistä tuli kyllä halutunlaiset, läppä kiinni melko hiljainen kun ja läppä auki taas ääntä on sopivan räyhäkäs.