Kolariauto?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Re: Näköjään muillakin vastaavaa...

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Aki H. kirjoitti:
Juhis2000 kirjoitti: Toisaalta, onhan minullakin otteessa "ed. rek.tunnus" kohdassa joku TJL-..., mitkä autolle oli varattu kun tehty maahantuontikatsastus, "imagoon" ei nämä "puolen auton levyset eurokilvet" oikein sopinut, joten otin siihen lyhet kilvet, josta tuo merkintä otteeseen, vaikkee kolaroinnista tietoakaan. :wink:
Näin myös meillä. Löytyyhän noita kohtalotovereitakin...
Samoin. :D Kun ei kerran autokaan ole sininen, niin miksi kilvissä sitten pitäisi olla.... :wink:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Re: Kolariauto?

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

serial kirjoitti:Muutamia ilmoituksia nähnyt viimeaikoina jossa on ollut myynnissä kolarikunnostettu auto ja se hinnaltaan on ollut aika paljon halvempi kuin vastaava mutta kolaroimaton.

Mieleen tuli että minkälaisia ongelmia voisi tulla jos ostaa "täydellisesti" kunnostetun, kolarissa olleen auton ?
Kun olet ostamassa korjattua autoa, ota ensi yhteyttä vakuutusyhtiöön ja kysy vaurioraporttia ko autosta. Arvioi sen perusteella kuinka paha vaurio on ollut kyseessä, eli ovatko arvioidut korjauskulut ja auton myyntihinta suhteessa toisiinsa.
Muista samalla kysyä muutkin kolari korjaukset, eli ne jotka on tehty ennen lunastuta ( mulle itselle on käynyt, kun rakensin bussin sivusta pahasti ryttäämää vuoden vanhaa 3-ovista Almeraa, että auto oli kolaroitu 3 viikkoa vanhana pahasti, mutta korjattu vakuutusyhtiön toimesta maahantuojalla, ja helvetin huonosti=kokokeula vinossa. Tämä kävi ilmi vasta kori- ja alustan mittauksessa. Jouduin korjaamaan myös tuon ekan mällin virheet saadaksen auton taas kilpiin ).
Tän jälkeen pyydä myyjältä/katsastuskonttorilta saada nähdäksesi korin mittaus-, nelipyöramittaus-, ja turvalaitetarkastuspaperit, ja tarkista että kaikki on ok. tän jälkeen tarkista auto kunnolla.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Vastaa Viestiin