Kävin äsken kokeilemassa valojen säätöä niin, et auto ei käy ja päättelin asian sen pohjalta kun hetken päästä loppu säätö. Mistä se ajovalojen alipaineliitäntä on otettu jos sinne kerran jää alipainetta. Onko jokin takaiskuventtiili siinäkin samoin kuin jarrujen alipaineletkussa?
W124 Alipaine ongelmaa (edelleen)
Kiitos korjauksesta Mika.t
Kävin äsken kokeilemassa valojen säätöä niin, et auto ei käy ja päättelin asian sen pohjalta kun hetken päästä loppu säätö. Mistä se ajovalojen alipaineliitäntä on otettu jos sinne kerran jää alipainetta. Onko jokin takaiskuventtiili siinäkin samoin kuin jarrujen alipaineletkussa?
Kävin äsken kokeilemassa valojen säätöä niin, et auto ei käy ja päättelin asian sen pohjalta kun hetken päästä loppu säätö. Mistä se ajovalojen alipaineliitäntä on otettu jos sinne kerran jää alipainetta. Onko jokin takaiskuventtiili siinäkin samoin kuin jarrujen alipaineletkussa?
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
mjo33400 kirjoitti:Kiitos korjauksesta Mika.t![]()
Kävin äsken kokeilemassa valojen säätöä niin, et auto ei käy ja päättelin asian sen pohjalta kun hetken päästä loppu säätö. Mistä se ajovalojen alipaineliitäntä on otettu jos sinne kerran jää alipainetta. Onko jokin takaiskuventtiili siinäkin samoin kuin jarrujen alipaineletkussa?
Jep. takaiskuventtiilit löytyy molemmista linjoista... imusarjasta ne on otettu molemmat... jarrutehostin ja muut alipaine laitteet.
Mika.T kirjoitti
Jep. takaiskuventtiilit löytyy molemmista linjoista... imusarjasta ne on otettu molemmat... jarrutehostin ja muut alipaine laitteet
No niin, taas meseni on hieman tutumpi. Aina oppii jotain uutta.
Jep. takaiskuventtiilit löytyy molemmista linjoista... imusarjasta ne on otettu molemmat... jarrutehostin ja muut alipaine laitteet
No niin, taas meseni on hieman tutumpi. Aina oppii jotain uutta.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Ei niii!!Aki P kirjoitti:EI niin!!Esko R kirjoitti:Tänään ei oo ollu yhtään niin paljo alipaine ongelmaa ku eilen
Ja tänään ei ollut läheskään niin pimeää kuin eilen.....
Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Tuossa juttelin päivällä siitä pumpun toiminnasta erään foorumilla olevan Herrasmiehen kanssa, joka tiesi että pumpun sisällä on kaksi venttiiliä... Johdantona siitä, jomman kumman jumittuminen vois ehkä aiheuttaa, edm. oireita?
Kyllä Mersu on aina Mersu
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
X218 350CDI
Exät:
W212 220CDI (FL)
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)




