280ce

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Timo L. kirjoitti: Onko siis kyseessä Würthin spraypurkissa oleva massa?

Siis tavara on litran purkeissa mitkä sopivat kotelosuoja ruiskuun. Itse ostin juuri tuollaisen ruiskun ja maksoi 25€.

Tuota helmapeltimassaa saa mustana ja beigenvärisenä.

Huomasin että pinnasta tulee huomattavasti mukavempi kun ohantaa massaa noin 30%. Jos ei ohenna ollenkaan tulee massa ruiskusta ns. röpömassana elikäs pinnasta jää todella epätasainen. Ohentamisesta on myös se hyöty, että massa kuivuu huomattavasti nopeammin ja täyttää paremmin kaikki kolot ja peltien saumakohdat.
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1635
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Daaz »

Petehri kirjoitti:Bitumi mattoja en ainakaan toistaiseksi autoon ole laittamassa kun vasta ne kovalla vaivalla olen saanut pois. :D
Muutenkin hieman vaikutti ainakin tämän projektin kohdalla siltä, että nuo bitumimatot olivat suurin syy pohjan ruostumiselle heti suolaveden jälkeen.
Tässäkin tapauksessa kyse on vanhasta halkeilleesta bitumimatosta. Ei se ole ihme, että 30 vuotta vanha bitumi halkeilee. Uusi ja joustava bitumi sen sijaan tekee juuri sen mitä pitääkin. Vaikein kohta on tietysti lattiapannujen uramaiset pokkaukset (ainakin W114/115).

Bitumin päälleja reunoihin voi laittaa vielä tiivisteeksi spray-mallista kiveniskemäsuojaa tai vastaavaa kuivuvaa massaa, jos epäilee oman työnsä laatua (että bitumin alle pääsee vettä kun levy on huonosti kuumennettu lämmitettäessä).

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Avatar
m4rcuz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 514
Liittynyt: To 23.10.2003 22:58
Paikkakunta: Jyväskylän kulmilla

Viesti Kirjoittaja m4rcuz »

Jaahas...täytyypi tutkia johtosarja huolella ennen asennusta. Miten ne ylensä vioittuavat? Onko silmin havaittavia kohtia vai pitääkö yleismittarin kanssa käydä johdot läpi??
Eriste voi kovettua ja halkeilla, jolloin johdot hapettuvat ja voivat vetää oikosulkuun. Kannattaa olla aika hellävarainen sen johtosarjan kanssa. Ei sitä mittarilla kannata alkaa käymään läpi, mutta joitain liittimiä kannattanee avata ja silmäillä, missä kunnossa ne ovat (onko hapettumia). Samoin kannattaa tutkia eristeen joustavuus, onko päässyt kovettumaan, kestääkö taivuttelua halkeilematta.

Kun kysyit, miten ne voivat vioittua, niin tsekkaa mitä mun autolle kävi :roll:
Avatar
Antti L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 371
Liittynyt: To 08.04.2004 11:13
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Antti L. »

Ei ne pokkaukset aiheuta sen kummempaa ongelmaa. Bitumit kun kuumailmapuhaltimen kanssa laitetaan, niin lämmittää urien kohdasta enemmän. Sen saa ihan myötäilemään kaikki kolot ja urat. Saumakohdat voi tiivistää vaikka sikafleksillä, ei sitä ainetta tarvitse pelätä. Pitää huolen ettei vesi pääse sinne asti, talvella ottaa aika ajoin lattiamatot irti ja tarkastaa ettei vahinkoa ole päässyt tapahtumaan.

Nyt jos lähtisin tekemään omaa, niin kaikki hitsisaumat pohjamaalauksen jälkeen saumaisin sikalla . Hitsiin jää helposti huokonen, josta vesi pääsee sisälle. Samalla saa siistittyä saumat. Monia epäillyttää liimasaumat hitsatussa pohjassa. Syynä lienee hutiloimalla tehdyt korjaukset, jotka on piilotettu liimamassan alle. Tämän projektin työnjälkeä saa ihastella, paikkaukset on tehty huolella. Ja kunnollinen jälkikäsittely!

Eräs isän tuttu parikymmentä vuotta sitten hitsasi jonkin jenkkiauton ja se hoiti äänieristyksen ja ruostesuojauksen näppärästi. Pohjamaalissa olevaan pohjaan se kaatoi sankollisen tervaa ja levitteli sen joka paikkaan. Sitten se heitti päälle vanhan kokolattiamaton, joka imi suurimman osan tervasta. Maton päälle muovi ja sitten varsinaiset lattiamatot ja kuramatot. Tervattu kokolattiamatto luovutti suojaavaa tervaa ja auto ei päässyt ruostumaan. :D Pieni haitta alussa oli tervainen haju, mutta sekin tasaantui ajanmyötä.

Massaukset on syytä uusia aika ajoin, esim. kotelosuojaus on syytä tehdä puolen vuoden päästä uudelleen. Näin varmistetaan että joka paikassa on massaa. Kotesuojalla on taipumusta valua, joten sitä ei pysty kerralla laittamaan älyttömiä määriä. Btw, kannattaa olla varuillaan kun vetää alustamassat esim. pohjaan. Haihtuvat ohenteet syttyvät todella herkästi! Olen nähnyt tapauksen kun auto syttyy palamaan rälläkän kipinästä, tulee oikeasti liekitetty auto! :o

Ja lopuksi, sitä maalia saa ihan automaalikaupasta. Omassa on samaa, mutta ihan mustana. Väri on sopivan harmaa, ei siis täysin musta. Joten kun joskus maalaan kontin, niin se vastaa aikalähelle alkuperäistä. 8)
Ihan vain näin mersumiesten kesken...

w211 280cdi
w111 '320cdi' Coupe
w115 '280E'
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Antti L. kirjoitti:
Nyt jos lähtisin tekemään omaa, niin kaikki hitsisaumat pohjamaalauksen jälkeen saumaisin sikalla . Hitsiin jää helposti huokonen, josta vesi pääsee sisälle. Samalla saa siistittyä saumat. 8)

Monet tutut automaalarit neuvoivat minulle ettei autoon saa missään nimessä sotkea sikaflexiä. Ainoastaan Wurthin kori akryyliä suosittelivat käyttämään jos välttämättä pitää jotain tököttiä isompiin rakoihin laittaa ja sekin vasta pohjamaalatulle pinnalle.

Sikaflex on kyllä mitä mainioin aine monee muuhun tarkoitukseen, mutta tuohon se ei kuulemma ole se oikea.

äääh...eikös saumojen kuuluisi olla sellaisia laadultaan ettei niitä millään kitillä tarvitse siistiä??? :wink:
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Nyt on taas projekti edistynyt sen verran, että kori on kotelosuojattu ja moottori pistetty osiksi.

Nokka-akselit tuli myös tänään vietyä työstettäväksi.

Uusia kuviakin olisi taas tulossa kunhan muistan tuoda tuon kameran tuolta pajalta kotiin! :?
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Petehri kirjoitti:äääh...eikös saumojen kuuluisi olla sellaisia laadultaan ettei niitä millään kitillä tarvitse siistiä??? :wink:
Huono hitsari on hyvä hiomaan.

Tuleeko nokista vakiota jyrkemmät ja kuinka paljon?
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Sivonen kirjoitti:
Petehri kirjoitti:äääh...eikös saumojen kuuluisi olla sellaisia laadultaan ettei niitä millään kitillä tarvitse siistiä??? :wink:
Huono hitsari on hyvä hiomaan.

Tuleeko nokista vakiota jyrkemmät ja kuinka paljon?
Heh....onhan se monesti niinkin! :D


Kyllähän niistä jyrkemmät olisi tarkoitus tulla. Sitä en vielä tiedä kuinka paljon.

Tuonne Kylmäkosken erikoismoottoriin nokat vein ja saa tuo Virtasen Mauri tehdä niille minkä parhaakseen näkee. Elikäs ihan "miedot" katunokat pyysin niistä hiomaan.
Avatar
Mece74
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ti 31.08.2004 19:03

Viesti Kirjoittaja Mece74 »

raskaankaluston maali on hieman parempaa kulutuskestävyydeltään kuin ns. normaali ja sitä saa automaaliliikkeistä ja sian päällä ei pysy maali... ostakaa isommisssa törpöissä body massaa niin tulee halvemmaksi pohjaan, oviin ym.kuitenki menee vähintäin 20-30 litraa jos se puhdas on ollu .. muihin kuin metalliväreihin lakkaa sekaan niin tulee kiiltävämpi ja kestävämpi pinta. Kaikki lakat ja maalit voi sekoittaa keskenään merkistä riippumatta vaikka eri merkkisillä tuotteilla. ja jos haluaa oikein kiiltävää niin pintaan lopuksi lakka pintaan. Bodylla massatusta pinnasta saa sileän ja sievän pinnan kun laittaa tinneriä pyyhkeeseen ja sipasee sillä sen sulaksi ja sileäksi. Ja eräs hyvä keino vanhan mersumiehen suusta alkuperäiseen pohjaan... bensaa niin pohja sulaa kuin uudeksi.
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1635
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Daaz »

Petehri kirjoitti:Tuonne Kylmäkosken erikoismoottoriin nokat vein ja saa tuo Virtasen Mauri tehdä niille minkä parhaakseen näkee. Elikäs ihan "miedot" katunokat pyysin niistä hiomaan.
Tuollaisesta putkasta en ole kuullutkaan, vaikka olen kotoisin naapurikunnasta. Onko tutustumisen arvoinen?

Mitenkäs se niistä jyrkemmät tekee, pienentääkö perusympyrää vai hitsaa lisää metallia? Entäs hinta?

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Daaz kirjoitti:
Petehri kirjoitti:Tuonne Kylmäkosken erikoismoottoriin nokat vein ja saa tuo Virtasen Mauri tehdä niille minkä parhaakseen näkee. Elikäs ihan "miedot" katunokat pyysin niistä hiomaan.
Tuollaisesta putkasta en ole kuullutkaan, vaikka olen kotoisin naapurikunnasta. Onko tutustumisen arvoinen?

Mitenkäs se niistä jyrkemmät tekee, pienentääkö perusympyrää vai hitsaa lisää metallia? Entäs hinta?

-Daaz
Erikoista sinäänsä ettet ole kuullut kun taitaa tuo Mauri olla yksi suomen tunnetuimmista ja parhaimmista viritysnokkien valmistajista.

Niin asian ymmärsin, että ihan perusympyrää pienentämällä ne saa tehtyä kun kyseessä ei kuitenkaan ole kovin suuret muutokset.

Ja hinta pitäisi olla kohtuullinen....lopullisesti se selviää tietysti vasta sitten kun haen valmiit nokat pois. :roll:
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Kyllä Mauri hyvät nokat tekee. Minulla oli väliokoppataunuksessa sen hioma nokka. 180hp irtosi penkissä (koneteho) 2.0 OHC:sta.

Kaverin eskortin (cvh) nokan hiominen "niin jyrkäksi kun pystyy" maksoi 100€. Eli hintakin on kohdallaan.
(tiedä sitten oliko mukana jotain alennusta esim. Koikkalaisen kautta tjsp)
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

minkähänlaista hintaa on M110 nokille lupailtu? omat ois kans hiomisen tarpeessa...
Avatar
Jarno.v
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 439
Liittynyt: Ma 08.12.2003 20:23
Paikkakunta: p-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Bitumimattoa laittaisin tunneliin, lokasuojiin ohjaamon puolelle ja rintapeltiin ym. paikkoihin(pystypintaisiin) joihin vesi ei jää seisomaan. Harvoin bitumilla päällystetty kardaanitunneli on ruostunut.
Hienoa työtä ei voi muuta sanoa, oli kyllä pahaksi päässyt.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Taas on projekti edistynyt ja ensimmäiset alustan osatkin on tullut pultattua paikoilleen.

Myös hieman uusia osia on tilattu mm. kaikki uudet jarruosat, kaikenmailman kumipuslia ja palloniveliä, iskarit ja jouset, yms mukavaa.

No kaippa sitä pitää vaan bitumia noille sileille pinnoille laittaa kun kaikki kerran ovat sitä mieltä. Mistäköhän mattoa kannattaisi kysellä? Siis mistä saa edullisimmin. Onko matoissa laatueroja? Olisikohan 3mm riittävän paksua?
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

No en tiedä mistä saisi halvimmalla, mutta ainakin Motonetistä löytyy... Itse löin tuota 2-millistä takapenkin taakse pari levyä, ei melutaso paljoa ainakaan noussut. :wink:

RS-Bitumi 2mm (2,5kg/mý) 40x100 60-6008 7.40€
RS-Bitumi 4mm (7,5kg/mý) 40x100 60-6009 12.45€
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Jarno.v
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 439
Liittynyt: Ma 08.12.2003 20:23
Paikkakunta: p-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Ja etolasta löytyy, neliön levy 4mm paksua oli n. 25€ muistaakseni.
Painoahan siitä tulee kyllä.
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3501
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Re: 280ce

Viesti Kirjoittaja jackie »

Petehri kirjoitti: Kuvissa on jo laitettu saumoihin Wurthin kori akryyli massaa
Mitäs tuo tavara on tarkalta nimeltään, ku en ainakaan tuolla "kori akryyli massa" nimellä, enkä myöskään kori* - hakusanalla löytäny Wurthin romppukuvastosta moista.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Avatar
Kimmo S.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 696
Liittynyt: La 12.07.2003 00:26

Re: 280ce

Viesti Kirjoittaja Kimmo S. »

jackie kirjoitti:
Petehri kirjoitti: Kuvissa on jo laitettu saumoihin Wurthin kori akryyli massaa
Mitäs tuo tavara on tarkalta nimeltään, ku en ainakaan tuolla "kori akryyli massa" nimellä, enkä myöskään kori* - hakusanalla löytäny Wurthin romppukuvastosta moista.
Koriakryyli.
Volvo 855 T-5R & V70R AWD
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

No niin....nyt on auto pyörillään pitkästä aikaan.

Tuossa olisi muutama uusi kuvatus:
http://photobucket.com/albums/v211/Pete ... an%20osia/

Jousiksi tuli Suplex merkkiset -40mm madaltavat ja iskareiksi Konit.

Suurin osa alustan puslista/pallonivelistä tuli myös uusittua. Pyörän napoihin painoin uudet laakerit. Jarruosatkin ovat kaikki uusia ja kiiltäviä...ainakin toistaiseksi! :D
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1778
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Täytyy sulle kyllä hattua nostaa, on siinä nähty tosi paljon vaivaa. Joko on kesärengastusta mietitty??? Meinaatkos laittaa nuo 15" alle jotka tuossa nyt on vai pyöriikö alla isommat kiekot??? 8) Mie ainaki laittasin kunnon ränssillä olevat 17" alle, passaavat ainakin minun mielestä hienosti w123een.

Vaikka se saatavuushan se on aina ongelmana...... Omassa pyöri alla muutaman kesän nuo 17" 7,5 tuumaa leveänä, ET35. Jäivät harmillisen sisälle takapäässä, edessä ei yhtään pahat........

Tuo on kyllä yks hienoimpia w123 mitä olen nähnyt. Tsemppiä projektille......
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

On rengastusta mietitty, mutta pidettäkään se vielä salassa. :wink:

Kuvissa olevat vanteet on muuten 16 tuumaset ja et11. Näyttää vaan pieniltä kun auto on korkea kuin traktori, koska korissa ei ole mitään painavia osia kiinni. Eiköhän tuo tuosta ihan mukavasti putoa kenttään kun koneen nostaa keulalle.
Pyra
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 130
Liittynyt: To 30.10.2003 11:56
Paikkakunta: Loppi

Viesti Kirjoittaja Pyra »

Ootkos konetta purkanut minkäverran. Itelläni on kansi lähössä just irti ja ajattelin pistää koneen ihan paloiks niin näkee mitälie syöny. Ootko muuten saanu ne nokat jo, mites hinta ?
SEKKIMIES

ex. MB W123 280E -80
ex. MB W123 300D -81
ex. MB W126 280S -81
ex. MB W126 280SE -82
ex. MB W126 500SEC -81
ex. MBW202 200D -95
MB W126 500SEC -83
Toyota Corolla Verso DCat-06
Volvo V40 -02
Avatar
mKA
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 110
Liittynyt: Ke 21.01.2004 19:56
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja mKA »

Voi olla ihan miellyttävä ajettava tuolla alustalla. Itselläni pelkästään hyviä kokemuksia konin iskareista, ei tosin mersuissa... :oops:
E34 535i -91 Naturally-aspirated
E28 518tic projekti
exät: 2 x w123 / w124 /3 x bmw
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

...

Viesti Kirjoittaja jarski »

Hyvältä näyttää 8)

Miten leveät nuo alla olevat vanteet ovat? Aattelin vaan jos innostut luopumaan niistä joskus... :roll:
w115,123,124,126,210 yms.
Avatar
vihiz
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 238
Liittynyt: To 27.05.2004 18:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vihiz »

Petehri kirjoitti:Sen verran voisin paljastaa, että tuosta on tulossa itselle ihan ympärivuotinen käyttöauto ja mahdollisesta seuraavasta projektista jotain ihan muuta! :wink:
Ai että meinaat raaskia ajaakkin tällä kun tulee valmiiksi? Näinköhän lie... :wink: :lol:
timo230e
Mersumies
Mersumies
Viestit: 842
Liittynyt: Ti 08.04.2003 21:45
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja timo230e »

Hienoa. Sama tinkimätön meininki näköjään jatkuu.
ex123 300da 78. ex124 230ea 88. ex 203 220 cdia. 204 cdia 220 ja kesä 126
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: ...

Viesti Kirjoittaja Petehri »

jarski kirjoitti:Hyvältä näyttää 8)

Miten leveät nuo alla olevat vanteet ovat? Aattelin vaan jos innostut luopumaan niistä joskus... :roll:
Enpä muista äkkiseltään. Päällä olevat nastarenkaat taisivat olla 205 tai 215 leveät. :?

En ole kyllä vanteista luopumassa. Pidän ne ihan talvivanteina ja käytän ehkä ne kromi maalauksessa tuolla:
http://www.streetcardesign.net/customcoating/

Tulis jotakuinkin ton näköset:
http://www.streetcardesign.net/customco ... me-32.html
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Pyra kirjoitti:Ootkos konetta purkanut minkäverran. Itelläni on kansi lähössä just irti ja ajattelin pistää koneen ihan paloiks niin näkee mitälie syöny. Ootko muuten saanu ne nokat jo, mites hinta ?
Koneesta on kaikki muu purettu paitsi alakerta. Ihmeemmin kulumia ei ole koneesta löytynyt. Pari keinuvipua pitäisi ainakin uusia yms pientä.

Ei ole nokkia vielä joten en tiedä lopullista hintaakaan.
ripe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: To 18.03.2004 22:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja ripe »

Kyllä tulee hieno peli :shock:

Mahdatko vallan asua sielä tallissa?
kyllä mersumies pitää olla, vaikkei olis mersuakaan.
Vastaa Viestiin