om 606 vnt turbolla

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3977
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: om 606 vnt turbolla

Viesti Kirjoittaja tomant »

masa201 kirjoitti:juu ja sen audin ohitusventtiilin varaosanumeron tarttis kun menis tähän rojektiin 2 kpl niitä. tuota remmiä suunnittelin puotettavaks 1.5bar pois pelistä joko m62 magneettikytkimellä tai sitten teen väli akselin jossa on tuo magneetti kytkin ja tossa eattonin päässä jäykkä pyörä.
Tuo väliakseli kuullostaa kiinnostavalta. Sillä saisi välityssuhteen sellaiseksi, että Eaton ottaa täydet kierrokset ennen sen magneettikytkimen irrotusta. Systeemi vaatii hyvän laakeroinnin ja ohjausrullat.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
masa201
Mersumies
Mersumies
Viestit: 543
Liittynyt: Ti 01.10.2013 20:34
Paikkakunta: pietarsaari

Re: om 606 vnt turbolla

Viesti Kirjoittaja masa201 »

Sitä tässä oon suunnitellu jo pitempään päässäni voimaahan siihen kohdistuu ja tosiaan pitää olla hyvät laakeroinnit mutta sillä sais sen välityksen sopivaks. Periaatteessa siihen vois vaikka laittaa vaaka vedon ja siitä ylös ahtimelle tai toisinpäin niin jäis remmin paikaankin enempi suunnitteluvaraa :) Tiedä joutuuko heittään romukoppaan tuon suunnitelman kun on melko heikko saatavuus noille audin venttiileille.ja tehdä toi oma värkki tuolla välitys akselilla ja pentan venttiilillä niin miten muutkin on tehneet eli m90 ruokkimaan tota pakokaasuahdinta helpompi se on noin tehdä :) Tassä ois pentan varaosanumero jos joku tarttee flapper/check valve 3581019 menee kyllä nyt hiukan off topicciin mutta ei voi mittään :lol:
värit väreihin ja loput maihin.
Vastaa Viestiin