Tiellä pysymisen kanssa ongelmia??
Re: Tiellä pysymisen kanssa ongelmia??
ohjauksen\ tuuliiskari. halpa ja helppo vaihtaa.
Mulla sitten taas kuivalla ja uraisella tiellä oikeinkin loistava kulku. Mutta joo otan noi nivelet ja puslat tässä työn alle,mutta tosiaan että miksi sitten ongelmaa ainoastaan jos pito häviää eli liukkaalla?
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Werock kirjoitti:Mulla sitten taas kuivalla ja uraisella tiellä oikeinkin loistava kulku. Mutta joo otan noi nivelet ja puslat tässä työn alle,mutta tosiaan että miksi sitten ongelmaa ainoastaan jos pito häviää eli liukkaalla?
Renkaat ?
.
Opel, "weird lieben autos"....
Onko se aina liukkaalla vai vaan jollain tietyllä liukkaalla/jäiselläkelillä/pakkaskelillä? Itsellä tuossa farkkuväyrysessä perä vieläkin uusista nastarenkaista huolimatta tuntuu tietyllä kelillä heijjaavan ihan pienesti edestakasin.. Tuon huomaa just silloin kun pakkasta on -3 - -9 väliltä ja tienpinnala pakkaslumi "liikkuu"... vaikea selittää.. kun oli vielä sliksit kitkat alla niin nuo kelit oli tuskaa ja silloin sitä mentiinkin mäkiosuuksilla peräliirussa ja kokoajan oli pakko olla tärppinä... nyt kun on uudet nastat alla sen liuruamisen tuntee edelleen(siis sillä tietyllä kelillä) mutta näillä renkailla pito ei kuitenkaan irtoa niin että lätisi peräirti..Werock kirjoitti:Mulla sitten taas kuivalla ja uraisella tiellä oikeinkin loistava kulku. Mutta joo otan noi nivelet ja puslat tässä työn alle,mutta tosiaan että miksi sitten ongelmaa ainoastaan jos pito häviää eli liukkaalla?
(Olen vaan mietiskellyt että onko väyrysessä farkkumallissa paino jotenkin jaettu niin että tuollainen olisi ominaisuus vai mahtaakohan olla nuista takapäänkaikenmailmanpalleroista kiinni, joista on edellisissä viesteissä ollutkin piuhetta? On kyllä just katsastettu viikko sitten mutta eihän nekään nyt tietty kaikkea osaa katsoa, eli mahtaako perän pieniheijjaaminen hävitä kokonaan vaikka vaihtaisi kaiken mahdollisen)
Hmm. Itellä S203:een vaihdettiin juuri uudet takaiskarit (vanhasta toiseltapuolen mehut ulkona) ja samanlainen heijaaminen alkoi. Varsinkin peilijää olosuhteissa.
Ennen en kyllä huomannut mitään. Mieleen tuli narinanivelet, mutta juuri käyty leimalla, niin ehkä ei nekään sitä tee. Etujouset myös laiteltu uudet n.1 kk sitten. Ei vaikuttanut silloin mitään. Arvuutellaan. Eli oliskohan pyöräkulmat tai jotain muuta pielessä.
Ennen en kyllä huomannut mitään. Mieleen tuli narinanivelet, mutta juuri käyty leimalla, niin ehkä ei nekään sitä tee. Etujouset myös laiteltu uudet n.1 kk sitten. Ei vaikuttanut silloin mitään. Arvuutellaan. Eli oliskohan pyöräkulmat tai jotain muuta pielessä.
MB C126 420 -90
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
-
- Mersumies
Mulla oli aivan sama vika. Tosin 203ssa. Käytin pajalla autoa. En halua mainita nimeä ettei tule paskan maku suuhun.
Tosiaan autoon kun vaihdettiin kaikki alustaan uusiksi. Niin iskarit. Jouset. Reaktiotangot. Alatukivarret. Vakaajat raidetangon päät sisemmät ja ulommat. Iskarin yläpään laakerit. Takapäästä myös vaihdettiin kaikki. Noh kuitenkin liukkailla auto meni kuin käärme ja tuntui että lähtee käsistä.
Vika oli loppujen lopuksi että asententaja oli unohtanut kiristää iskarin yhden pulteista.
Ollut muutekin kaverilla vähän muitakin. Jäi myös yksi takapään tangon pultti kiinnittämättä ja auton perä heitteli miten sattui että jouduin palaamaan pajslle.
Moniurahihnan kiristäjän toinen pulteista katkesi eikä hän koskaan sitä irroittanut vaan sanoi että katkesi sillain onneksi ettei mennyt juuresta.
Kuulemma pysyy yhdellä..
Toisesta autosta sain vesipumpun vaihdon jälkeen vaihdella polttoaineputket kun hsnkasivat puhki moniurahihnaa vasten kun oli putket kiinnitetty huonosti.
Korvasi kyllä osan mutta ei hyvittänyt minun työstäni mitään.
Osaa kyllä hommia tehdä. Mutta tekee vähån turhan kiirellä että miettii kaksi kertaa että tarviiko autoa sinne viedä. En tykkää yhtään että hosutaan.
Plussaa on kyllä hinta jos vertaa vehoon.
Kovat pisteet forumilaiset kaverille antaa. Ilmeisesti minulla on vaan näitä ongelmia.
Tosiaan autoon kun vaihdettiin kaikki alustaan uusiksi. Niin iskarit. Jouset. Reaktiotangot. Alatukivarret. Vakaajat raidetangon päät sisemmät ja ulommat. Iskarin yläpään laakerit. Takapäästä myös vaihdettiin kaikki. Noh kuitenkin liukkailla auto meni kuin käärme ja tuntui että lähtee käsistä.
Vika oli loppujen lopuksi että asententaja oli unohtanut kiristää iskarin yhden pulteista.
Ollut muutekin kaverilla vähän muitakin. Jäi myös yksi takapään tangon pultti kiinnittämättä ja auton perä heitteli miten sattui että jouduin palaamaan pajslle.
Moniurahihnan kiristäjän toinen pulteista katkesi eikä hän koskaan sitä irroittanut vaan sanoi että katkesi sillain onneksi ettei mennyt juuresta.
Kuulemma pysyy yhdellä..
Toisesta autosta sain vesipumpun vaihdon jälkeen vaihdella polttoaineputket kun hsnkasivat puhki moniurahihnaa vasten kun oli putket kiinnitetty huonosti.
Korvasi kyllä osan mutta ei hyvittänyt minun työstäni mitään.
Osaa kyllä hommia tehdä. Mutta tekee vähån turhan kiirellä että miettii kaksi kertaa että tarviiko autoa sinne viedä. En tykkää yhtään että hosutaan.
Plussaa on kyllä hinta jos vertaa vehoon.
Kovat pisteet forumilaiset kaverille antaa. Ilmeisesti minulla on vaan näitä ongelmia.
220.128 Black Mirror