
Anti-tuning
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Kuulostaa ihan hienolta idealta, mut oudolta. Ehkä johtunee siitä että olen myös mieleltäni vielä nuori ja itselläkin tuo tuning-kärpänen puraissut suurimman osan pääkopasta irti :\ mutta mielenkiinnolla seuraten mitä tuleman pitää 

X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
kevyt alustan parannus ja alut riittäis mun mielestä pitämään tuon sleeperinä.nokileka kirjoitti:joskus jotain erinlaistaTuc kirjoitti:Mun mielestä hauska idea, vähän sama kuin jos hommaisi AMG-Mersuun 200D-lätkänEVO X kirjoitti:Sori nyt vaan mutta kuka muka ostais auton joka on vanhennettu..ei voi käsittää..entisöinnin ymmärrän hyvinkin, eli alkuperäiseen asuun palauttamisen..mutta että nyt jotakin vanhoja osia johonkin -92:seen autoon jep jep JEP.
varmaan "tonttiin, valkoiset takavalot ja 10% kalvot laseihin" sais enemmän kannatusta? tekniikkapuolelle on tarkoitus tehdä pientä säätöä kunhan saan jostain aikaa hommattua.

MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
hävettää kertoa että annoin vakuutusyhtiön korjata vauriot, pahvien osalta auto on alkuperäisessä kuosissa. omatuntoa parantaakseni tilasin Jube:lta 3kpl ufo-kapseleita, toivottavasti saan 4kpl kasaan. ei ehkä autenttista 1992 materiaalia, mutta karua 80-lukuista designia makeimmillaan
tehojen puolesta homma on menossa EVO X:n ehdottamaan suuntaan, voi olla että teholukemat heittää +-50 heppaa. vaikea sanoa kun samanlaista ei ole ennen tehty.
dynolaput tulee kehiin kunhan homma on saatu tehtyä. ehkä huhtikuussa?

tehojen puolesta homma on menossa EVO X:n ehdottamaan suuntaan, voi olla että teholukemat heittää +-50 heppaa. vaikea sanoa kun samanlaista ei ole ennen tehty.

dynolaput tulee kehiin kunhan homma on saatu tehtyä. ehkä huhtikuussa?
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]