
Tuossa completoksen linkissähän puhuttiin sähköisestä madallusjärjestelmästä, mikä lie onkaan, hinnakas ainakin.
Kyllä ainakin minä sain auton haluttuun korkeuteen omalla "vekottimella" (staarilla ) ...Sprinter1 kirjoitti:Eipä taida saada testerillä alas. Ainut konsti taitaa olla anturi tankojen säätö/vääntö (mikäli on,uudemmissa ei ole) kallistuksen vakaajissa kiinni olevat tangot josta saadaan korkeus tieto xenoneille ja airmaticille.
Heh joopa joop joo :loll:kari v kirjoitti:Kyllä ainakin minä sain auton haluttuun korkeuteen omalla "vekottimella" (staarilla ) ...Sprinter1 kirjoitti:Eipä taida saada testerillä alas. Ainut konsti taitaa olla anturi tankojen säätö/vääntö (mikäli on,uudemmissa ei ole) kallistuksen vakaajissa kiinni olevat tangot josta saadaan korkeus tieto xenoneille ja airmaticille.
Eianamankeli kirjoitti:tietääkö kukaan pystyykö noita airmatic madalluksia tallettamaan avaimelle et vois tallentaa periaattees kesä ja talviasetukset eri avaimelle:D?
Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Ko auton laskeenut sillä yleisellä konstilla ja auto pysyi halutulla korkeudellaRipu kirjoitti:No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Niin siksi keksiä se polkupyörä uudestaan...
Ripu kirjoitti:No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Niin siksi keksiä se polkupyörä uudestaan...
Tähän hiukan lisä tietoaCDI203 kirjoitti:Ko auton laskeenut sillä yleisellä konstilla ja auto pysyi halutulla korkeudellaRipu kirjoitti:No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Niin siksi keksiä se polkupyörä uudestaan...
koeajon siihen päälle viellä kuulemma ~100km tms
ja sitä tosiaan oli juttua tuolla mainitussa jutussa
loputuloksena pohdiskelulle oli autossa/systeemin ohjelmassa joku vika mikä
saa yksikön hukkaaman asetukset(palauttaa uuden boxsin asentoon)
ja muutos pitää tehdä suoraan ohjelmaan
(näitä on ollut muutamia samoin semoissia mitkä eivät suurta muutosta
mutta ovat kyllä heti kun auto likkuu palutuneet alkuperäiseen korkeuteen muuta tekemällä,
muutoksen ohjelmaan on kyllä sitten saanut mille korkeudelle vaan ko auton jälkeen jälkeen laskenut 6 autoa)
tai sitten anturi huijauksella(mitä ei kyllä voi suositella näissä systeemissä kun on muutenkin jonkun verran...)
YV vastailtuK70 kirjoitti:Tekeekö näitä Airmaticin ohjelmalla madalluksia kukaan muu kuin CDI203?
Oma S212 olisi tarve saada himmailtua alemmaksi, mutta en ole saanut CDI203:a kiinni yv:llä.
Itse sijaitsen Vantaalla ja auto liikkuu tarvittaessa etelämantereen alueella operaatiota varten.
Vastaillaas tänne pitkästä aikaa. Kyseiset säädettävät madallus linkit tosiaan asennettiin hyvin nopeesti ton jälkeen kun kirjottelin tohon. Ja hienosti toimii, ei ongelmia. Takapää hankalampi säätää, mutta etupää menee melkeen samalla ko renkaan irroitus.SprinterW903 kirjoitti:Ripu kirjoitti:No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Niin siksi keksiä se polkupyörä uudestaan...
Eli autohan ei ole kunnossa........minkalainen "koktaili" syntyykään kun alkuperäinen järjestelmä ei ole kunnossa ja sen jälkeen viritellään jotain huijausta.....siinäkös sitten näkemisen arvoisia ilmeitä kun auto laskee tai nousee tai seilaa "virityssarjalla" Mielenkiintoinen kokeilu kieltämättä......mielellään kuulen mikä on lopputulos......toki omalla kohdallani korjaisin alkuperäisen järjestelmän.
Onnistuu toki mutta lyöhän se silti montussa kaareen, pitää vaan olla vähän isompi monttu kuin ennen nostoa.Esa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Onnistunee sitten sulta vaikka jossain rassausmiitissä?..CDI203 kirjoitti:220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Suoraan ohjelmasta,
212 malissa voi säätä joka kulmaa erikseen ohjelmasta
Eipä taida CDI203 paljon keritä käymään noissa rassausmiiteissäEsa H. kirjoitti:Onnistunee sitten sulta vaikka jossain rassausmiitissä?..CDI203 kirjoitti:220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Suoraan ohjelmasta,
212 malissa voi säätä joka kulmaa erikseen ohjelmasta
Eikös hän just ole se, kuka on poikennut Hotarilla Järvenpäässä?..arska10 kirjoitti:Eipä taida CDI203 paljon keritä käymään noissa rassausmiiteissäEsa H. kirjoitti:Onnistunee sitten sulta vaikka jossain rassausmiitissä?..CDI203 kirjoitti:220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Suoraan ohjelmasta,
212 malissa voi säätä joka kulmaa erikseen ohjelmasta
Mites tämä?CDI203 kirjoitti:YV vastailtuK70 kirjoitti:Tekeekö näitä Airmaticin ohjelmalla madalluksia kukaan muu kuin CDI203?
Oma S212 olisi tarve saada himmailtua alemmaksi, mutta en ole saanut CDI203:a kiinni yv:llä.
Itse sijaitsen Vantaalla ja auto liikkuu tarvittaessa etelämantereen alueella operaatiota varten.
Kiitos yhden osatoimittajan...K70 kirjoitti:Mites tämä?CDI203 kirjoitti:YV vastailtuK70 kirjoitti:Tekeekö näitä Airmaticin ohjelmalla madalluksia kukaan muu kuin CDI203?
Oma S212 olisi tarve saada himmailtua alemmaksi, mutta en ole saanut CDI203:a kiinni yv:llä.
Itse sijaitsen Vantaalla ja auto liikkuu tarvittaessa etelämantereen alueella operaatiota varten.
Auto huutaa, että pääsisi metsästä asfaltille
Malli korjattu mallisa 221 onistuu joka kulmaa säätääCDI203 kirjoitti:220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Suoraan ohjelmasta,
221 malissa voi säätä joka kulmaa erikseen ohjelmasta
E: malli(221) korjatu
Taisivat olla ABC-autoja. Airmaticissa ei onnistu ihan testeriltä näpräämällä.CDI203 kirjoitti: Malli korjattu mallisa 221 onistuu joka kulmaa säätää
(juuri säädety 2 lisää mitkä kuusenalla...odotelivat pari päivää)
Voi kait se olla tai ehkä ei kuitenkaan missään kun ei ollut mainitaa ABC alustatasta,DBFI kirjoitti:Taisivat olla ABC-autoja. Airmaticissa ei onnistu ihan testeriltä näpräämällä.CDI203 kirjoitti: Malli korjattu mallisa 221 onistuu joka kulmaa säätää
(juuri säädety 2 lisää mitkä kuusenalla...odotelivat pari päivää)
Tätä nyt ehkä taas turha jankata kun on mielipiteen lukitusnappulaa jo painettu mutta kun normi-221:ssä (= Airmaticilla) ei takapäässä ole kuin yksi tasoanturi niin ei sillä Starilla ole mitään anturitietoa jolla säätäisi perän puoliskot erikseen.CDI203 kirjoitti:
Voi kait se olla tai ehkä ei kuitenkaan missään kun ei ollut mainitaa ABC alustatasta,
kaikkien kolmen tänä kesän säädelyn kohdalla sama homma
ja kaikki ne tuli säädetyä tuolla aidolla *:rila
on myös jokunen 211 korinen tulut säädeltäväksi
missä on pystynyt säätelemään joka kulman erikseen ohjelmasta,
niitä ei taida olla farmari ja ABC alusta yhdiselmää
kaikissa 215 malissa missä on ollut hydraulinen ABC on myös pystynyt suoraan ohjelmasta säätelemään joka kulmaa
niisä on kyllä ollut valikossa mutaa kuin airmatic mainittuna
yleensä muutenkin ABC alusta autoissa on ollut valikossa muuta kuin airmatic niissä missä se on ollut
(oikeestaan niin väliä mikä on systeemin nimi
kun vaan saa tehtyä ohjelmasta sen
mitä on tekemässä niin
ilman mitään anturi hujaamista että systeemi toimii kunnolla)