Eli ei mitään korotuksia laitetaAP-race/lake kirjoitti:autosi keula näyttää normikorkuselta ja ykkösen kumithan ne siellä.



Niin juu ja siis tämä ajohan tapahtui hylätyllä yksityis kiitoradalla eikä yleisellä tiellä

Eli ei mitään korotuksia laitetaAP-race/lake kirjoitti:autosi keula näyttää normikorkuselta ja ykkösen kumithan ne siellä.
itselläni talvi profiili 35 ja suvigummi 30/25.van_gils kirjoitti:Eli ei mitään korotuksia laitetaAP-race/lake kirjoitti:autosi keula näyttää normikorkuselta ja ykkösen kumithan ne siellä.Täytyisi selvitellä mikä siellä ottaa johonkin kun oikein kanttaa?! Tänään kävin meinaan kummisedän luona ja tokihan hän pitkänlinjan mersumiehenä halusi autolla ajaa, sanoin että luistonesto pidetään sitten päällä
Se kun oikein kiihdytti autolla noin 140km/h ja sitten päätti kääntyä seuraavasta risteyksestä, eli täysi jarrutus ja käännös vasemmalle niin oikea etupyörä otti johonkin kiinni
Korjaantuisikohan se sillä kun vaihtais ne 35 profiilin renkaat?
Niin juu ja siis tämä ajohan tapahtui hylätyllä yksityis kiitoradalla eikä yleisellä tiellä
juu talvikiekot 18 ja suvivanteet 20.van_gils kirjoitti:"18 tuumaako? Nyt sit voi laittaa niitä vanne ehdoituksia tänne kanssaNoi monoblocit on omaan silmään hyvänököiset, mut sit oli jotkut brabus tms tms vanteet kanssa hyvänäköiset, laitan kuvan jos löydän jostain..
E-merkit köytyy ja katsastin noilla. ne sumari/pakkivalo systeemejä joutuu slurralla siäkulmistaan "ohentaa" että mahtuvat "uppoomaan". tai sitten kääntää luukusta sisä kanttii. ainakin minun tapauksessa. kun ovat made in kaukoitä.van_gils kirjoitti:Näissä mustissa takavaloissa lukee näin!
FK takavalot
Black, ilmoita vuosimalli tilattaessa, 99-01 malliin heti hyllyssä!
Eli käykö noi kumminkin -98 malliinkin? Ja AP, onko noissa E-merkit? Vai katsastanko auton ennen valojen vaihto
gilssi,kandee tsekata tuo asia. ei tuu turhia vikailmoituksia. itselläni on kesäpyöränä 20 tuumaiset, muutoskatsastettu. ja sen verran "avarat",että mahtuu jarrupalat vaihtaa ottamatta rengasta pois.karppov66 kirjoitti:Jos se ottaa johonkin kääntäessä kiinni, niin nosta ilmaan ja ota rengas irti kyllä siellä jossain on jälki.
Mulla hinkkas talvirenkailla ADS-iskarista johdon poikki (vanne et35, leveys 8",-17", rengas 225/45-17").
en ole nyt ihan varma onko tuo km-partsin savuvalo samallainen kuin UGM,n. kuva vähän hämää että oisi kokopuna tausta. omassa on puna kuvut sisällä.van_gils kirjoitti:Tuollakin olisi...
http://www.km-parts.fi/index.php?option ... 6&Itemid=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Huomenta =) Juu siis en pilaa en, ainakaan pahastiLopenUupunut kirjoitti:Onnea ajokin johdosta, hieno on...kuten väyryset yleensäkin.
Etujousista sen verran, ettei vaan olis alapäästä se pätkä poikki![]()
Ja noista sun päivityksistä....älä pilaa millään virityksillä sen ulkonäköä, ainoastaan poistat mallimerkinnät.
Miun mielestä tämmöisiä autoja ei sais tuunata.
.
Juu monoblogit "18 tuumaisina on hakusessa! huudelkaa jos tulee jostain vastaan sellaiset.simoks kirjoitti:Ei helvetissä mitään mustia tuningvaloja, ne ei ensinnäkään istu tuohon väriin ja halventaa auton ulkonäköö aika radikaalisti.. sama juttu valkosillaJa tuos korissa toimii perus amg monoblockit kaikista parhaiten, ja pysy siinä 18", näyttää koomiselta 17" vanteet jollain suokumeilla jos et madalla sitä lisää..
van_gils kirjoitti:Sit vielä pikaisesti kirjoitan tänne kysymyksen ja sit alan väsäämään ruokaa! Tai siis voisin kysellä muutamankin kysymyksen.
- vaihdekepin juuressa W ja S vaihtoehto, onko S standart vai sport? Onko toi W joku winter tms? Miten ne eroavat ajossa toisistaan? Vaihtaako S hätäisemmin vai mikä on homman nimi?
- Voiko päästellä 95:lla vai 98:lla? Eka tankki menossa ja sen otin 98:a..(tankin luukussa taisi lukea että 95 käy)
- Paljonko on koneessa öljynmäärän tilavuus?
S on "normaali ja W "talvi" asento. W asennossa paikaltaan lähdöt tapahtuu 2 vaihteella.van_gils kirjoitti: - vaihdekepin juuressa W ja S vaihtoehto, onko S standart vai sport? Onko toi W joku winter tms? Miten ne eroavat ajossa toisistaan? Vaihtaako S hätäisemmin vai mikä on homman nimi?
Ok, eli S:llä ajellaan normaalisti =)ssuvik kirjoitti:S on "normaali ja W "talvi" asento. W asennossa paikaltaan lähdöt tapahtuu 2 vaihteella.van_gils kirjoitti: - vaihdekepin juuressa W ja S vaihtoehto, onko S standart vai sport? Onko toi W joku winter tms? Miten ne eroavat ajossa toisistaan? Vaihtaako S hätäisemmin vai mikä on homman nimi?
Minä olen juurikin samaa mieltä. Rajoita tuunaus vanteisiin.Lopen uupunut kirjoitti:Ja noista sun päivityksistä....älä pilaa millään virityksillä sen ulkonäköä, ainoastaan poistat mallimerkinnät.
Miun mielestä tämmöisiä autoja ei sais tuunata.
simoks kirjoitti:van_gils kirjoitti:Sit vielä pikaisesti kirjoitan tänne kysymyksen ja sit alan väsäämään ruokaa! Tai siis voisin kysellä muutamankin kysymyksen.
- vaihdekepin juuressa W ja S vaihtoehto, onko S standart vai sport? Onko toi W joku winter tms? Miten ne eroavat ajossa toisistaan? Vaihtaako S hätäisemmin vai mikä on homman nimi?
- Voiko päästellä 95:lla vai 98:lla? Eka tankki menossa ja sen otin 98:a..(tankin luukussa taisi lukea että 95 käy)
- Paljonko on koneessa öljynmäärän tilavuus?
Öljytilavuus ainakin 9,4L.
98E kelpaa,mutta tarjoo välillä V-powerii.huomaat eron.LopenUupunut kirjoitti:simoks kirjoitti:van_gils kirjoitti:Sit vielä pikaisesti kirjoitan tänne kysymyksen ja sit alan väsäämään ruokaa! Tai siis voisin kysellä muutamankin kysymyksen.
- vaihdekepin juuressa W ja S vaihtoehto, onko S standart vai sport? Onko toi W joku winter tms? Miten ne eroavat ajossa toisistaan? Vaihtaako S hätäisemmin vai mikä on homman nimi?
- Voiko päästellä 95:lla vai 98:lla? Eka tankki menossa ja sen otin 98:a..(tankin luukussa taisi lukea että 95 käy)
- Paljonko on koneessa öljynmäärän tilavuus?
Öljytilavuus ainakin 9,4L.
Totasnoi, öljytilavuus on öljytikun ylämerkissä![]()
![]()
.
Ettei vaan olis ihan psykologinen ero? Tuo V-Power ei oo nykyään enää yhtään sen kummempaa kuin 98E5AP-race/lake kirjoitti: 98E kelpaa,mutta tarjoo välillä V-powerii.huomaat eron.oma laatikko W-asennolla lähtee 2 liikkeelle. kun taas S- 1,llä liikkelle. siten tää power-slide lähtö. S asento ja D. sitten täyskaasu, niin vaihdot tapahtuu juuri ennen rajottimen paukkumista.
Juu näin vähän ajattelinkinAP-race/lake kirjoitti:tee gilssi 55,sta juuri sellainen kuin, se SINUN silmää miellyttää !!!! "sehän on vaan värynen HIENOLLA MOOTTORILLA !!! "