votsi kirjoitti:Ootko tarkistanu että turbo ja pakosarja on kunnolla kiinni?
Näyttäis tuosa sun laittamassa kuvassa turbon päällä (kompurapuolen ja pakopuolen välissä) olevan nokea jonkin verran ja viittais siihen että tiiviste falskaa jostain välistä..
Eli kannattaa olla ajoissa liikkeellä sen turbon huollon kanssa

Sen verran oon tarkistellu mitä päältä päin nään lampun kanssa.
Soittelin paikalliselle turboammattilaiselle ja kerroin että 2mm väljyyttä niin totes että ei kannata ajaa enää metriäkään sillä autolla.. ?
Ja jos tässä nyt kerta on vielä se muuttuvasiipinen turbo johon Garrett anna lupaa korjata niin kaikista fiksuinta olis ostaa ihan uusi turbo joka maksaa sitten jos iha pirusti.
Mites porukalla kokemusta, ootteko korjauttanu näitä muuttuvasiipisiä turboja tai ostanu noita kunnostettuja turboja? Ja käykö tuo 320cdin Turbo tähän 270cdihin? Tietenkin Tuikun softa pitää saada samalla laitettua.
Yritin kovasti tuolta onko se sovellus nyt WIS vai EPC niin ehtiä turboo ja sen osanumeroo mut empä löytäny. Alipainen säätöinenhän tässä oli tuo turbo?
Ja kylläpä voisin sanoa että ei elämä hymyile yhtään nyt..............