Ensi töikseen vanteet vieraili L-Weldillä jossa ne oikaistiin (kaikissa oli heittoa) sekä reunat siistitttiin kanttarikosketuksien jäljiltä. Yhdessä oli sen verran syvät skraadut että piti täytöshitsata.

Sitten vanteiden taustat laskikuulapuhallettiin; vanteet on joskus aiemmin puhallettu jo ja etupuoli oli siisti joten se tarvi vaan karhennuksen maalipintaan. Takana oli pinttynyttä jarrupölyä ja se saatiin näin puhtaaksi. Sekä puhaltaja että L-Weld kehuivat vanteita laadukkaiksi.
Taustan pohjamaalasin alumiiniin sopivalla pohjamaalilla:

Sitten tausta sai hopeisen kuorrutuksen. Pintapuolen maalasin ihan tavan vannehopealla. Lopuksi monta kerrosta kirkaslakkaa niskaan. Ja molemminpuolin vahaus ennen alle laittoa.


Renkaiksi tuli käytetyt 225/50 ZR 16 Kumho Ecstat. Takana on aika tarkalla että mahtuu, onneksi ilmajousitus pitää huolen että kuormattunakaan perä ei painu. Ajossa ihan OK, eilen kävin tien päällä ja jonkin verran on herkempi urille nyt, mutta ei häiritsevässä määrin. Oli 5 ukkoakin eilen kyydissä eikä siis mitään kosketuksia tullut.
On vähän enemmin nyt race-look mutta sitähän juuri hain. Pitää vielä saada varsinainen "museorengastus" ensi kesäksi, talvi on aikaa miettiä mitähän hankkisi.









Kuvissa perä on vissiin pikkuisen liian ylhäällä... jos jousitusta käytetään yläasennossa niin joskus se laskee aika hitaasti ajoasentoon, vaatii venttiilin vivun räpläämistä ja auton heiluttelua... mutta ajossa se laskee nopeammin kun auto ja jousitus "heiluu".