Foorumin siistein W123

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
InsaneMe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: To 23.06.2005 15:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Whaeva kirjoitti:Muuten jees, mutta perä taitas tarvita hiukka tunkkia ja hitsiä? Nuo w123 peräthän usein roikahtaa ruostuessaa, näyttäis hiukan siltä tuossakin.
nyt en kyllä ihan ymmärtäny mitä tarkotit? Ee se mun mielestä roiku, korkiahan tuo perä o vieläki ku en oo saanu sitä paakaa tohon tasonsäätöön, vanaha o niin hapraan olone etten uskaltanu mennä sitä vääntään. Jos tasonsäätö ei nostais tuota perrää niin se ois kaari vanteen reunalla :wink: että senverta sieltä lähti jousta :lol:



T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

InsaneMe kirjoitti:
Whaeva kirjoitti:Muuten jees, mutta perä taitas tarvita hiukka tunkkia ja hitsiä? Nuo w123 peräthän usein roikahtaa ruostuessaa, näyttäis hiukan siltä tuossakin.
nyt en kyllä ihan ymmärtäny mitä tarkotit? Ee se mun mielestä roiku, korkiahan tuo perä o vieläki ku en oo saanu sitä paakaa tohon tasonsäätöön, vanaha o niin hapraan olone etten uskaltanu mennä sitä vääntään. Jos tasonsäätö ei nostais tuota perrää niin se ois kaari vanteen reunalla :wink: että senverta sieltä lähti jousta :lol:



T.Sankari
Eiku kattelin vaan ikkunanlistoja ja muutenkin korin ryhtiä. Perse näyttää siis hiukan takaovien takaa nitkahtaneelta. Voi olla, että kuvat hämääkin, kovin moni vaan noista 123 korisista on. Kori ruostuu takakelkan takaa ja perse vääntyy alaspäin.
Avatar
linttaracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 622
Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja linttaracing »

Whaeva kirjoitti:
InsaneMe kirjoitti:
Whaeva kirjoitti:Muuten jees, mutta perä taitas tarvita hiukka tunkkia ja hitsiä? Nuo w123 peräthän usein roikahtaa ruostuessaa, näyttäis hiukan siltä tuossakin.
nyt en kyllä ihan ymmärtäny mitä tarkotit? Ee se mun mielestä roiku, korkiahan tuo perä o vieläki ku en oo saanu sitä paakaa tohon tasonsäätöön, vanaha o niin hapraan olone etten uskaltanu mennä sitä vääntään. Jos tasonsäätö ei nostais tuota perrää niin se ois kaari vanteen reunalla :wink: että senverta sieltä lähti jousta :lol:



T.Sankari
Eiku kattelin vaan ikkunanlistoja ja muutenkin korin ryhtiä. Perse näyttää siis hiukan takaovien takaa nitkahtaneelta. Voi olla, että kuvat hämääkin, kovin moni vaan noista 123 korisista on. Kori ruostuu takakelkan takaa ja perse vääntyy alaspäin.

oho. siinä tapauksessa takaovet ei ilmeisesti menis kiinni, katto ois rutussa "kovin moni vaan noista 123 korisista on", ikä päivänä en oo nähny, ilmeisesti oo nähny sitten liian vähän.. :lol:
Avatar
InsaneMe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: To 23.06.2005 15:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

ovet siis mennee(kaikki) kiinni vaikka o nostettu joka nurkasta niin ylös ku tommosella vähäsen isommalla tunkilla millä sen saa jo oikiasti jonkun korkeuvelle elikkä eiköhä se ois jo revenny persus irti jos se ois väännähtäny ja kattopellissäki varmaan tosiaan näkis kute linttaracing mainitti :roll: :lol:



T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3508
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Viesti Kirjoittaja jackie »

InsaneMe kirjoitti:ee oo mikkää ruusunen vehe, mutta kyllä tää mennee talaviautona :wink:

kyseessähä o orkkis 300tdt '82


T.Sankari
Olikos tää offipalstalla myytävänä taannoin?
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Kyllä se nitkahtaminen kulkee melkeempä tyyppivikana w123 korisessa. Sama ongelma pystärissä. Ja saa se perse olla aikalailla jo vinossa siinä vaiheessa, kun takaovet lakkaa menemästä kiinni. Tuo taaimmaisten ikkunoiden ikkunalista nyt vaan kuvissa näyttä laskevan huomattavasti eri linjassa verrattuna takaoveen. Voi olla, että se kuva tosiaan hämää.
Ei oo muutenkaan edes harvinainen ilmiö autoissa. Saman tekee mm. a-mallin omega. Harva omistaja sitä silti itsekkään huomaa.
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2070
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Whaeva kirjoitti:Kyllä se nitkahtaminen kulkee melkeempä tyyppivikana w123 korisessa. Sama ongelma pystärissä. Ja saa se perse olla aikalailla jo vinossa siinä vaiheessa, kun takaovet lakkaa menemästä kiinni. Tuo taaimmaisten ikkunoiden ikkunalista nyt vaan kuvissa näyttä laskevan huomattavasti eri linjassa verrattuna takaoveen. Voi olla, että se kuva tosiaan hämää.
Ei oo muutenkaan edes harvinainen ilmiö autoissa. Saman tekee mm. a-mallin omega. Harva omistaja sitä silti itsekkään huomaa.

Ei oo meilläpäin W123:t vielä nitkahdellut, olen vain kuullut tuosta ilmiöstä, mutta en ole siihen törmännyt.. En sanoisi ihan tyyppiviaksi silti sitä, paremminkin harvinaisempi vika.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Monesti tarvikekaaret on asennettu huonosti niin että takaoven ja kaaren väliin ei ole kiinnitetty tarpeeksi huomiota ja rako jäänyt osin liian pieneksi.
Mun pystärissä on takapyöräkotelot tehty paloista hitsaamalla ja samoin helmat, vielä ei oo nitkahtanu :roll:
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Tutkin tänään mielenkiinnosta omaa farkkua tuon taittumis ilmiön takia.Taaimmaisen sivulasin lista kääntyy lievästi alaspäin mutta tämä on tehtaalla suunniteltu juttu,mun farkku ei oo mikään ruusu mutta melko ruostevapaa ja kolaroimaton kuitenkin.Heikoin kohta W123 korissa on ruostumisen kannalta takajalkatilan takareunat,sinne jos korroosio kovin puree alkaa kori taittumaan perästä alaspäin :? .
auto w123 200D/300DT vm, -81
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Joo, sieltä se just mätänee. Kyllä liikenteessä niistä vähistä w123 korisista mitä on, aika monessa näkyy perse olevan nitkahtaneena. Ehkä se on vaan täälläpäin sitten. Ja noita asioita ei muutenkaan kovin moni autoissa huomaa...

Joo siis toki se lista kaartaa alaspäin taakse mentäessä, mutta mitään jyrkkenemistä se ei tee missään kohtaa. Loivasti kaartaa etuovista lähtien takakulmiin, ei pitäisi tehdä takaovien jälkeen yhtään minkäänlaista kulmikkaampaa kulmaa.

Välillä moista nitkahtamista esiintyy siisteissäkin yksilöissä, kun korjausvaiheessa on unohdettu tunkata se perse suoraan ennen hitsaamista.

http://media.photobucket.com/image/w115 ... 0003-2.jpg

Tuossa yksilössä tosin perse on jo aika reilusti vinossa.

Vertailuksi terve yksilö:

http://farm5.static.flickr.com/4044/419 ... d79493.jpg

EDIT: Itseasiassa kun aloin googlettamaan, niin yllätyin itsekin, kuinka monessa, etenkin pystärissä, tuo perä on nitkahtaneena.
Avatar
InsaneMe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: To 23.06.2005 15:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

jackie kirjoitti:
InsaneMe kirjoitti:ee oo mikkää ruusunen vehe, mutta kyllä tää mennee talaviautona :wink:

kyseessähä o orkkis 300tdt '82


T.Sankari
Olikos tää offipalstalla myytävänä taannoin?
juu sama se o .

OT:tä mutta kumminki niin mikähä se o ku taas mersun laitto ja tuo oma väyrynenki hallilla oottelee vimosia hitsauksia niin onkoha mersumiehelle normaalia että molemmat mersut seisoo hallilla toinen keulasta ilimasa ja toinen perästä ja mää jouvun ajeleen Sierralla :lol: Perämurikan vaihto täsä meneillään niin nauratti vaan ittiä tuo homma


T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

Sen minä oon huomannu että ihan sama kuinka monta mersua sankarilla on niin sierralla se silti joutuu ajelemaan!!! :lol:
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

kyllä pystärien ja w123 koppaiset katkeaminen oli ainakin -80 luvulla ihan yleisesti tiedossa, mihin se vika olis muka 25-30 vuodessa kadonnut :shock:

kerran ajoin sellaisella puoliksi poikki olevalla pystärillä ja sitä piti viedä, kuin "vanhusta paskalle" sivutiellä, että ei koko takapää jäänyt tielle :D
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
jackie
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3508
Liittynyt: Pe 11.06.2004 02:27
Paikkakunta: Joutseno, Korvenkylä

Viesti Kirjoittaja jackie »

InsaneMe kirjoitti:OT:tä mutta kumminki niin mikähä se o ku taas mersun laitto ja tuo oma väyrynenki hallilla oottelee vimosia hitsauksia niin onkoha mersumiehelle normaalia että molemmat mersut seisoo hallilla toinen keulasta ilimasa ja toinen perästä ja mää jouvun ajeleen Sierralla :lol: Perämurikan vaihto täsä meneillään niin nauratti vaan ittiä tuo homma


T.Sankari
Kuule iha normaali tilanne :lol:
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03

Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97

Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

eiköhä toi katkeeminen oo kuitenki enemmä pystärin ominaisuus? en oo retkottavaa w123 nähny elävänä enkä kuvissa. mutta pystärii on näkyny niin tiellä kuin kuvissakin. vai eiks valtaosa w123 oo viel tarpeeks vanhoi?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3100
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Ei se ole ominaisuus, se on vika!

Ei ne kestä noi pystärit, tuollakin W115lla on ajettu vasta 4,6 miljoonaa kilometriä ja jo retkottaa persus!

Kuva
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13654
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Sergey kirjoitti:eiköhä toi katkeeminen oo kuitenki enemmä pystärin ominaisuus? en oo retkottavaa w123 nähny elävänä enkä kuvissa. mutta pystärii on näkyny niin tiellä kuin kuvissakin. vai eiks valtaosa w123 oo viel tarpeeks vanhoi?
En ole minäkään kuullut saatikka nähnyt retkotusta W123 malleissa. Ja olishan se aika ennenkuulumatonta jos jo 1980-luvulla olisi sellaista esiintynyt :shock: :roll: .
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

-89 vuonna ensimmäiset w123, joita oli kaltoin kohdeltu/ollut kovassa ajossa, niin olivat kyllä jo siinä kunnossa, että niitä nitkahduksia alkoi ilmetä :roll: ei nuo paikalliset mettäkoneurakoitsijat ainakaan niitä w123 koppaisia paljon säälineet, vaan ajettiin mettäteillä, kuten autobaanoilla :wink: usein vielä jotain mettäkoneneen osia peräloodassa hyvänä painona :P
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Retkottavia pystäreitä olen minäkin nähnyt,itsellänikin oli ex pystärissä lievästi sitä vikaa.Tottahan se on ettei 123 tai varsinkaan pystäri monen sadankilon kuormaa peräkontissa kestä ja vielä jos päälle röykkyytetään kunnolla niin varmasti nitkahtaa ehjäkin auto.Tämä johtuu siitä ettei perässä ole kunnon tukipalkkeja missään estämässä vääntymistä.Se taas johtuu tehtaan halusta saada perä mahdollisimman kokoonpuristuvaksi peräkolari tilanteissa.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

jep, usein tuo nitkahtaminen ei kuitenkaan ollut edes auton vika, vaan käyttäjän...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3100
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Mistäs muuten tuo pystärin (ja W123?) nitk johtuu, korroosio vai huonot loppuunajetut jouset & korroosio? Ei tuolla etelän mailla ruostetta niinkään, mistä tuo 4,6 Mkm ajettu on..

http://www.kamera-petteri.fi/W115Bj1971/

Olen omaani vahdannut silmä kovana, mutta ei onneksi näytä nitkahtaneen..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Petteri Kivimäki kirjoitti:Mistäs muuten tuo pystärin (ja W123?) nitk johtuu, korroosio vai huonot loppuunajetut jouset & korroosio? Ei tuolla etelän mailla ruostetta niinkään, mistä tuo 4,6 Mkm ajettu on..

http://www.kamera-petteri.fi/W115Bj1971/

Olen omaani vahdannut silmä kovana, mutta ei onneksi näytä nitkahtaneen..
Ruoste/puuttuva pelti sen tekee. Esim. w123 korisestahan ei katoa pohja, vaikka olisi kuinka mätä. Pohjamassa/kalvo on niin vahvaa, että reikää ei tule, vaikka peltiä ei ole ollenkaan. Tämän takia sitä ruostetta on usein leimatuissakin autoissa aivan helkkarin paljon. Tai siis peltiä puuttuu tosi paljon.
Eiköhän tuo uutena ihan luja rakenne ole.

EDIT: tuota 4,6mkm ajettua kun katsoo, niin onhan tossa perän kylkipellitkin ihan solmussa. Aika vahvasti veikkaan, että tuo auto on jonkiasteisen peräkolarin saanut kokea, joka jätetty korjaamatta.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Ååtee Hirveen hienoja kuvakulmia noissa Petterin fotoissa. Tuolta lintuperspektiivistä otettu kuva interiööristä on hieno.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
InsaneMe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: To 23.06.2005 15:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

piti vähän leikkiä kilikali-pullolla ja tosiaan muuten tuli ihan hyvä, mutta mustaa ois saanu olla vähäsen enemmän tosa ku jää piiloon tuolla ylhäällä. Tää taitaa olla aika jokotai että tykkääkö vai ei mutta ommaan silimään tuo istuu ihan hyvin

Kuva



T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13654
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

InsaneMe kirjoitti:piti vähän leikkiä kilikali-pullolla ja tosiaan muuten tuli ihan hyvä, mutta mustaa ois saanu olla vähäsen enemmän tosa ku jää piiloon tuolla ylhäällä. Tää taitaa olla aika jokotai että tykkääkö vai ei mutta ommaan silimään tuo istuu ihan hyvin.
Juu, pitää mainita vaikka kertaallen jo taisinkin tuoda esille noiden värien merkityksen:
noki-ketsuppi-sinappi :D .
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

uuuh grillimakkara :) kyl toi menee ku panee sinne kunnon öykkärivanteetki ;)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Ihme ettei mun auto ole nitkahtanut, siinä on pyöräkotelot tehty vanhojen päälle sadasta paikkalapusta. :lol: Ja kattoluukkukin on vielä tehtaan mallia.
Noh keväällä pistetään kaikki uusiksi.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
MercMan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2070
Liittynyt: Ti 01.04.2003 11:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

InsaneMe kirjoitti:piti vähän leikkiä kilikali-pullolla ja tosiaan muuten tuli ihan hyvä, mutta mustaa ois saanu olla vähäsen enemmän tosa ku jää piiloon tuolla ylhäällä. Tää taitaa olla aika jokotai että tykkääkö vai ei mutta ommaan silimään tuo istuu ihan hyvin

[ http://www.mese.fi/forum/userpix/2226_20100210_008_1.jpg ]



T.Sankari

Sopiihan tuo, mutta kyllä mersu ilman keulapystytähteä on kuin kissa ilman häntää!!! :lol: SE ei koskaan näytä kivalta
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Avatar
hlappis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Ma 12.06.2006 22:26

Viesti Kirjoittaja hlappis »

Kuva Kuva viime syksyn kuvia omasta 280c...
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Liekö Siilinjärveläinen auto...? Olen tuollaisen siellä nähny...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Vastaa Viestiin