Uusi C-sarja käyty katsomassa ja ihan hienolta se näyttää ja tuntuu, ainoa miinus tulee takatiloista ja rumista sivupeileistä.
Plussaa isommasta tavaratilasta ja myös ulkonäöstä sekä hyvistä etupenkeistä.
Ps vihdoin on ymmäretty laittaa se Tähti siihen konepellin päälle eikä siihen maskiin
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Pontus kirjoitti:Ps vihdoin on ymmäretty laittaa se Tähti siihen konepellin päälle eikä siihen maskiin
Sehän riippuu varustetasosta, asia on hoidettu samalla tavalla kuin edeltävässä W204-mallissa, tähti on mahdollista saada joko konepellille tai maskiin.
C 200 CDI Elegance (W204)
"A Mercedes-Benz must always look like a Mercedes-Benz." - Bruno Sacco
Pontus kirjoitti:Ps vihdoin on ymmäretty laittaa se Tähti siihen konepellin päälle eikä siihen maskiin
Sehän riippuu varustetasosta, asia on hoidettu samalla tavalla kuin edeltävässä W204-mallissa, tähti on mahdollista saada joko konepellille tai maskiin.
Myyjän mukaan tähden saa nyt jokaiseen varustetasoon myös Avangardeen, Vanhassa mallissa tähden sai vain Classic ta Elegance versioon.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Juu, itsekin tänään Mikkelissä Mercedes-Benz näyttelyssä piipahdin.C-sarjan ja GLA:n merkeissä (no muutkin paikalla olleet Mersut tuli koeistuttua ja hiplattua).W205 oli kaikin puolin miellyttävän oloinen auto,yllätys että takajalkatilat ovat oikeasti kasvaneet 204-sarjaan verrattuna...kun autolehdistä tuli jo luettua päinvastaisia kommentteja.Itse takaistuin ihmeen lyhyt...pitkäjalkaisella reisituki loppuu kesken.C-sarjan ulkonäkö luonnossa vielä nätimpi kuin kuvissa.Kyllä tuollaisella voisi Lottovoiton jälkeen ajella. GLA:ta en ymmärtänyt yhtään...korotetaan A-sarjalaista ja pannaan hintaa reilusti lisää...takatilat ja näkyvyys taakse/takaviistoon onneton....hinta jotenkin törkeä. Paikanpäällä oli muuten ajamattomia W204-sarjalaisia myynnissä huippuvarusteilla ja tuulilasissa houkuttimena "-4000 e" lappu. 4maticina 204-sarjalaisessa ois nyt paljon vastinetta rahalle.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Ei kai tuo liity Comand online näyttöön kun Beckerin saa Audio 20 CD autoihin? Eikös tuo Becker ole musta purkki jossakin ja käyttää auton "vanhaa" näyttöä, vähän kuin UMI tai Navigation 20 aikanaan mutta modernimpi laite?
Joo eihän toi ole muutakun muotoiluelementti. Itse olen ainakin hyvin kasvanut tuohon, ja paremmalta nämä mielestäni näyttävät, kun ne vuosituhannen vaihteen audien ja volvojen etukenossa kojelaudasta nousevat levymäiset näytöt...
Ja tuo siis ei todellakaan ole mikään irroitettava elementti. Beckerin naville on tosiaan paikka hansikaslokerossa, ja sitä käytetään autossa olevan audio 20:sen kautta. Comand onlinessa on käsittääkseni sitten ihan oma navigointiohjelma.
Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Ilmajousitus 1600€ ihan kohtuulinen hinta . Samoin Tuo Burmeisetr hifit 1300€ joitain vuosia sitten tuollaisista joutui maksamaan muutaman tonnin enemmän .
Hud 1600 € kyllä sitä hintaa alkaa kertyä jos paljon ruksii mukavuuksia .
Laaksonen kirjoitti:Itse en ainakaan löytänyt tuosta varusteluettelosta lämpiävää rattia. Jokin ratin kuvalla varustettu nappula kojelaudasta kyllä löytyy:
Ohjausavustimen ja Stop&Go Pilotin kytkentä tuosta napista.
Jokohan moni Mersuforumilainen on pistänyt W205-sarjalaisen tilaukseen..? Itse odotan sitä arpajaisvoittoa, ja sitten lähtisi C 200 Automatik Exclusive välittömästi hankintaan.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Pisteet farkulle ulkomuodosta, vaikka ei se sedanikaan, kun sitä juuri taannoin ekan kerran kävin luonnollisessa koossa pällistelemässä, näytä ollenkaan niin pahalta kuin joissain kuvissa. Oikeastaan ollenkaan... Se "padikin" siinä keskellä kojetaulua näytti roikkuvan siinä ihan luontevasti .
tj86430 kirjoitti:Jokohan tuossa farkussa alkaisi tavaratila olla sitä kokoluokkaa, että voisi harkita downsizaamista?
Vaikka tämä uusi C on "kookastunut" aika lailla, niin mitä tuota kuvaa ja sen mittasuhteita tuijottaa, niin taitaa edelleen olla valmistajalla näkemys siitä, että aber mein herr, jos tilaa tarvitsette, meillä on tarjolla tämä E...
On se ruma tuo näyttö törröttämässä keskellä kojelautaa. Jotain padin käyttäjien kosiskelua? Vaihdevalitsin ohjauspylväässä on satunnaiselle käyttäjälle suorastaan vaarallinen ratkaisu! Miten perinteisesti turvallisuuteen panostaneelta merkiltä on tällainen päässyt tuotantoon?
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
tahtoomersun kirjoitti:Vaihdevalitsin ohjauspylväässä on satunnaiselle käyttäjälle suorastaan vaarallinen ratkaisu!
Makuasia se näyttö, itse olisin kanssasi samaa mieltä mutta ehkä tuon auton ostajat siitä pitää. Mikä siinä rattivaihteessa on vaarallista? En muista että kukaan olisi vaaralliseksi moittinut ja noita on sentään ollut ainakin 2005 vuodesta asti samanlaisia ja tietenkin sitten mekaaninen rattivaihde museoikäisissä mutta eihän niitäkään vaarallisiksi haukuttu. Onhan sen "kepin" toiminta tuttua?
tahtoomersun kirjoitti:Vaihdevalitsin ohjauspylväässä on satunnaiselle käyttäjälle suorastaan vaarallinen ratkaisu!
Makuasia se näyttö, itse olisin kanssasi samaa mieltä mutta ehkä tuon auton ostajat siitä pitää. Mikä siinä rattivaihteessa on vaarallista? En muista että kukaan olisi vaaralliseksi moittinut ja noita on sentään ollut ainakin 2005 vuodesta asti samanlaisia ja tietenkin sitten mekaaninen rattivaihde museoikäisissä mutta eihän niitäkään vaarallisiksi haukuttu. Onhan sen "kepin" toiminta tuttua?
Rattivaihde on ongelma esim. seuraavanlaisessa tilanteessa, joka suomen suolatuilla maanteillä tulee useinkin eteen: Oletetaan, että ratissa on uusi merssun omistaja, tai satunnaisesti mesellä ajava, joka lähtee ohittamaan yhdistelmää suolatulla, loskaisella ja kuraisella maantiellä. Ohitettavan pyöristä lentää kurasuihku lasille, jolloin lasi on nopeasti täysin ummessa. Koska ilmeisesti yli 90prosenttissa autoista ja todennäköisesti myös kyseisen kuljettajan ajamissa muissa autoissa lasinpyyhkimet/pesuri toimii oikeasta viiksestä, tarttuu kuljettaja vaistomaisesti oikeaan viikseen ja tyrkkää vaihteen vapaalle (meneekö vauhdissa vapaalle, sitä en tiedä), jolloin meillä onkin kaksi ongelmaa: 1. vaihde kesken ohituksen vapaalla 2. lasi yhä edelleen ummessa. Nyt kuluu helposti pari sekuntia, kun kuljettaja miettii jo hiukan hätääntyneenä miten se vaihde nyt menikään päälle ja miten saadaan lasi puhtaaksi! Tämä ei niin pahasti tottunutta käyttäjää haittaa, mutta oudolle voi tulla "välilyöntejä" Nyt on tosin myönnettävä että itse olen ajanut rattivaihteisella kuin kerran (ml 350) enkä silloi huomannut tuota vauhdissa koittaa vapaalle.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99