No niinpä, tonnin paukkuja vähintään.
Heräämistähän voisi parantaa läppäsysteemillä.
Tuollaisella ahtimellahan kun vnt-alipainekello jää ilman "työtä".
Läppäohjaukseen saisi "järkeäkin", kun voisi vnt-karttaa käyttää, siis kiihdytys/matka-ajo.
No, suunnitelmia pitää olla.
Railpaineanturin vaihdoin vielä myöhällä.
Kardinaalimunaus ...
Ei ollut sopivaa ja kestävää tiivistettä laittaa.
Laitoimpa sitten ohuen peltitiivisteen ...
Auto ja ohjelmanmuutos kyllä toimi, ei siinä mitään.
Muttamutta, kun en sitten malttanut (tietenkään) olla kokeilematta....
Voi herran jestas sitä dieselin määrää konehuoneessa... ja hajua... tiiviste ei kestänyt täyttä painetta kun sen verran että kerkesin "kunnolla kokeilla".
Pumppu kyllä puskettaa dieseliä ja 1600bar painetta levittää sitä sumua suhteellisen tehokkaasti.
No, konehuone on nyt pesty diiselillä ja lensitiilillä ... ja haisee kyllä ...
Kylä sapettaa.
