Jarrujen kans on kans joku mystinen juttu meinaan vaihdoin palat ja levyt jokanurkkaan ja jonkun viikon kun menin alkoi nopeatahtinen nypytys jarruttaessa. No vaihdoin eteen uudet Boshin levyt ja taas jonkin aikaa hyvä ja sama nypytys. Levyt ei o kierot vaan renkaan kieroksella on useampi ns. tiukemmin ottava kohta? Vuotoja ei ole. Zimmermannin palat KL:ltä. Ennen palojen ja levyjen vaihoa ei ollu moista. Jarrut ei laahaa ja männät ei jumita


P-A kulutus nousi noin litralla joka oli ihan odotettua. Kaupungissa 9.5 ilman säästöä ja maantiekulutus noin 8 kieppeillä. Nestettä ei ole tarvinnu enää lisäillä kertaakaan. Ilmastointi pelaa kuten kuuluukin ja aski kans. Voimapuoli on silleen kohdillaan kun sen voi odottaakin olevan. Kostea keli testiasennossa uusilla normikoon Michelin Energyilä vanhallakin asvaltilla on liukasta

Kattotaan nyt jos 20t kohdilla kaikki on tässä meiningissä niin voi alkaa luottamaan tuohon laiteeseen. Vaunu pistetään koukkuun reilun viikonpäästä ja jos kelejä on niin useampi tuhat mennään. Oon miettiny et pitäiskö ottaa askin allaoleva muovisuoja pois ennen kun lähtee reisuun? Vedinkin jo vaunua pätkänmatkaa ja lämmöt ei noussu yhtään sen yemmäs mitä ne normiajosa ovat vaikka ilmastointi oli päällä.
Hyvä niin.
Niin ja tuo venttiilipöydän vuoto. Öljyä lisäsin noin 4dl vajaan 2 viikkoa sitten kun nostin auton perää ylöspäin. Vaunun kanssa oli liian alhaalla. No tippa sillon toinen tällön sieltä tulee ja nyt v-loppuna luulen että se tippasu loppuu
