Tämä herkku lähti tänään Pirkanmaalle uuden omistajan hoiviin. Kiitos kaikille projektia seuranneille. Vielä kun saadaan tuo 2.3-16 myytyä, niin pääsee suunnittelemaan uusia kuvioita!
Onnittelut. Tämähän oli se viimeisin hankkimasi klassikko. Itsellä nyt kolme museoautoa mutta mistään niistä ei raaski luopua vaikka niillä ei ehdi paljoa ajaa, harrastaa ehtii kyllä. Kesäpirssinä on vielä vanha Ford mutta se kiinnostaisi vaihtaa lättäpääkasiin, vaikka umpinaiseen. Keväällä näkee saako siitä omansa pois, vois etsiä kurluttavaa kasimallia tilalle.
Bemaristi kirjoitti: ↑La 21.01.2023 15:40
Hienon auton sai järkihintaan
Juu, olen itse ihan tyytyväinen, eikä ostajakaan moittinut
karra kirjoitti: ↑La 21.01.2023 16:25
Onnittelut. Tämähän oli se viimeisin hankkimasi klassikko. Itsellä nyt kolme museoautoa mutta mistään niistä ei raaski luopua vaikka niillä ei ehdi paljoa ajaa, harrastaa ehtii kyllä. Kesäpirssinä on vielä vanha Ford mutta se kiinnostaisi vaihtaa lättäpääkasiin, vaikka umpinaiseen. Keväällä näkee saako siitä omansa pois, vois etsiä kurluttavaa kasimallia tilalle.
Jep, kolme autoa joista yhdelle on talli, ei ole kovin kestävä ratkaisu. Omalla kohdalla siis. Pakko luopua jostakin jos meinaa päästä elämässä eteenpäin, ei siinä sen kummempaa Voi veljet jos tuo 16V:kin vielä lähtis niin saisi oikeasti asioita eteenpäin. Tämän dieselin myyminen ei niin rahallisesti ole iso juttu, mutta helpottaa toki tilaongelmaan.
Hetken ehdinkin ihmetellä miten ei heti löytynyt ostajaa sillä hinnalla millä viimeksi oli tarjolla, kyseisen kuntoiselle autolle.
Ostaja on taatusti tyytyväinen.
dealer kirjoitti: ↑La 21.01.2023 18:47
Hetken ehdinkin ihmetellä miten ei heti löytynyt ostajaa sillä hinnalla millä viimeksi oli tarjolla, kyseisen kuntoiselle autolle.
Ostaja on taatusti tyytyväinen.
Ei se Torissa lopulta ollut kuin reilun viikon, niin meni. Täältä foorumin kautta ei tullut yhtään yhteydenottoa.
EVO X, kirjoittelit tuolla aiemmin että duunasit Isofixit 124:een. Minkälaiset kiinnikkeet sait sattumaan, ja minkä verran vaati käsityötä? Asia olisi ajankohtainen omaan W124 300 D:hen kun nykyiset taaperojen penkit on kaikki Isofixeillä eikä W124:n takavyöt ole kovin pitkiä.
jusi kirjoitti: ↑Ma 03.04.2023 23:01
EVO X, kirjoittelit tuolla aiemmin että duunasit Isofixit 124:een. Minkälaiset kiinnikkeet sait sattumaan, ja minkä verran vaati käsityötä? Asia olisi ajankohtainen omaan W124 300 D:hen kun nykyiset taaperojen penkit on kaikki Isofixeillä eikä W124:n takavyöt ole kovin pitkiä.
Volvo S40 tehdasraudoista saa tehtyä. Taisi 124:een mennä sellaisenaan ja w201:een piti pellin reunaa leikata sivisuunnassa 10mm luokkaa, ei vaikuta kiinnikkeeseen rakenteellisesti. Reijät pitää porata penkin taustapeltiin niin kiinnikkeet saa läpipultilla ja paksuilla prikoilla tukevasti kiinni. Pultteina M10. Pohjan puolella on ahdasta, eli pitää mitoittaa ettei mutteri tule takakelkan tukivarren niveleen kiinni. Enää mulla ei tuota autoa ole niin en pysty mittailla paikkaa.