Autolöytöjä kotimaasta :)

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

booser kirjoitti:Hauska, muttei ainakaan kauneudella pilattu :shock: :D
Jollain kummallisella moottorikeksinöllä pilattu kuitenkin: tilavuus 2.4 ja polttoaineena bensa :shock:
No juu, eihän näissä autopalstojen tiedoissa monesti ole oikein kuin auton merkki, jos aina sekään :shock: .
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1640
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Daaz »

Kaapo kirjoitti:
Matti R kirjoitti: No ei ollut näin.
108 valmistettiin vuosina 65-72, ja 107 puolestaan 71-89. Minusta W111 Coupe on selvästi läheisempää sukua 108:lle kuin 107.
Juu, heittonahan tuo vaan, kun 107- ja 108-mallia tehtiin tuokio päällekkäin :lol: 107 on filosofisesti enemmänkin W116:n serkku. 107/108-malleilla on kuitenkin varmasti ollut enemmän yhteistä tekniikassa kuin ulkonäön puolesta.
Hmm... Minusta W111 Coupé on aina ollut selvästi läheisempää sukua W111:lle kuin W108:lle. :shock: Mutta siis, W108:han on alustaltaan ja tekniikaltaan hieman sukua W111:lle. W108:n omaa coupétahan ei ole ollenkaan, mutta W111:n uudempia malleja kutsutaan joskus leikkisästi "W108-kupeeksi", koska siinä on kumpipuskurit W108:sta.

Mitä taas SL-malleihin tulee, niin W113 eli Pagoda on teknisesti W111 (esimerkiksi samat akselit ja kojalauta ynnä muita rakenteita) ja W107 on teknisesti pystäri eli W114/115, sillä akselit ja muut heebelit ovat vaihtokelpoisia. Esimerkiksi W115:n ja W107:n etu- ja takakelkat ovat samalla osanumerolla.

Mitenkäs muuten on tuo W116:n ja W115:n akseleiden vaihdettavuus? Kukaan W116:n omistaja ei ole koskaan kutsunut kylään katsomaan, eikä osannut kertoa, että millainen se W116:n etukelkka (eli hienosti sanottina alirunko - joskus myös hassusti apurungoksi kutsuttu) on. Onko se sama rakenne kuin W115:ssä ja W107:ssä vai onko siinä joku esi-W123 tai jälki-W108 -tyyppinen etuakselirakenne. Laittakaa vaikka EPC-kuva?

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Daaz kirjoitti:Mitenkäs muuten on tuo W116:n ja W115:n akseleiden vaihdettavuus? Kukaan W116:n omistaja ei ole koskaan kutsunut kylään katsomaan, eikä osannut kertoa, että millainen se W116:n etukelkka (eli hienosti sanottina alirunko - joskus myös hassusti apurungoksi kutsuttu) on. Onko se sama rakenne kuin W115:ssä ja W107:ssä vai onko siinä joku esi-W123 tai jälki-W108 -tyyppinen etuakselirakenne. Laittakaa vaikka EPC-kuva?
Sen verran on tietoa, että kyseessä on samanlainen ratkaisu kuin W123:ssa. Eli apurungosta on luovuttu ja tukivarret tuettu suoraan koriin.
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1640
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Daaz »

Leka kirjoitti:
Daaz kirjoitti:Mitenkäs muuten on tuo W116:n ja W115:n akseleiden vaihdettavuus? Kukaan W116:n omistaja ei ole koskaan kutsunut kylään katsomaan, eikä osannut kertoa, että millainen se W116:n etukelkka (eli hienosti sanottina alirunko - joskus myös hassusti apurungoksi kutsuttu) on. Onko se sama rakenne kuin W115:ssä ja W107:ssä vai onko siinä joku esi-W123 tai jälki-W108 -tyyppinen etuakselirakenne. Laittakaa vaikka EPC-kuva?
Sen verran on tietoa, että kyseessä on samanlainen ratkaisu kuin W123:ssa. Eli apurungosta on luovuttu ja tukivarret tuettu suoraan koriin.
Tämä selvä. Kuva olis tietysti vielä kiva. Tämä muuten todistaa samalla, että W107 on vain säälittävä yritys parannella W114/115-mallisarjaa - huonolla menestyksellä, mikään ei voita alkuperäistä. Ja ainoastaan pystärin ylivoimaisten teknillisten ratkaisujen ansiosta W107:n malli-ikä venyi niinkin pitkäksi. Ja jos tämän uskotte, niin ostatteko minulta halpaa turvetta ämpäreittäin? :wink:

Tämä on jo niin OT, että kohta voisi rakentaa tälle C111/W107-keskustelulle oman topicin vaikka Oldtimereihin...

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Daaz kirjoitti:Tämä muuten todistaa samalla, että W107 on vain säälittävä yritys parannella W114/115-mallisarjaa - huonolla menestyksellä, mikään ei voita alkuperäistä. Ja ainoastaan pystärin ylivoimaisten teknillisten ratkaisujen ansiosta W107:n malli-ikä venyi niinkin pitkäksi. Ja jos tämän uskotte, niin ostatteko minulta halpaa turvetta ämpäreittäin? :wink:
Turpeesta ei ole tietoa, mutta usko on vahva. Aamen. :D
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Ohoh flippasin, ei olekaan ihan W123:n tapainen etuakselisto :oops: Päällekkäiset kolmiotukivarret. No mutta kuitenkin W107:sta poikkeava ilman apurunkoa.

Ainakin Timo L:n kotisivuilla on skannattuna tehtaan 116-esitteitä, joista näkee jotain kuvia etuakselistosta.
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1655
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Daaz kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Juu, heittonahan tuo vaan, kun 107- ja 108-mallia tehtiin tuokio päällekkäin :lol: 107 on filosofisesti enemmänkin W116:n serkku. 107/108-malleilla on kuitenkin varmasti ollut enemmän yhteistä tekniikassa kuin ulkonäön puolesta.
Mitä taas SL-malleihin tulee, niin W113 eli Pagoda on teknisesti W111 (esimerkiksi samat akselit ja kojalauta ynnä muita rakenteita) ja W107 on teknisesti pystäri eli W114/115, sillä akselit ja muut heebelit ovat vaihtokelpoisia. Esimerkiksi W115:n ja W107:n etu- ja takakelkat ovat samalla osanumerolla.
-Daaz
Daaz kirjoitti:Tämä muuten todistaa samalla, että W107 on vain säälittävä yritys parannella W114/115-mallisarjaa - huonolla menestyksellä, mikään ei voita alkuperäistä. Ja ainoastaan pystärin ylivoimaisten teknillisten ratkaisujen ansiosta W107:n malli-ikä venyi niinkin pitkäksi. Ja jos tämän uskotte, niin ostatteko minulta halpaa turvetta ämpäreittäin?
Ei tullut kauppoja. W115:n ja W107:n etukelkat ovat todellakin samat, mutta R107:n takakelkka on W115:n hyvästä peruskonstruktiosta edelleen kehitetty malli. Ehkäpä juuri tästä syystä R107:n elinkaari kesti huimat 18 vuotta kun taas C107 korvattiin jo aiemmin :roll:
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1640
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Daaz »

Matti R kirjoitti:Ei tullut kauppoja. W115:n ja W107:n etukelkat ovat todellakin samat, mutta R107:n takakelkka on W115:n hyvästä peruskonstruktiosta edelleen kehitetty malli. Ehkäpä juuri tästä syystä R107:n elinkaari kesti huimat 18 vuotta kun taas C107 korvattiin jo aiemmin :roll:
Mitäs eroja noissa sitten on? Olen jäänyt siihen käsitykseen, että 350 SL:ssä ei mitään, ja 450 SL:ssäkin se itse kelkkaosa on hieman erilainen, samanlainen itse asiassa kuin W114 250:ssä, jossa on muista eroava rakenne. Mutta kaikki kai niistä on silti vaihtokelpoisia, vai?

(Hitto kun ei ole toimivaa ja laajaa EPC:tä, eikä viitsi kaikkien autojen alle kurkkia kadulla. Tuo W107:n alustarakenteiden erot ovat kiehtova juttu, jota ei ole helppo selvitellä - harrastajakerhot kun tyytyvät esittelemään kiiltäviä maalipintoja, tylsää.)

(Koskahan joku mode moderoisi tämän sivukeskustelun omalle osastolleen?)

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1655
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Daaz kirjoitti:
Matti R kirjoitti:Ei tullut kauppoja. W115:n ja W107:n etukelkat ovat todellakin samat, mutta R107:n takakelkka on W115:n hyvästä peruskonstruktiosta edelleen kehitetty malli. Ehkäpä juuri tästä syystä R107:n elinkaari kesti huimat 18 vuotta kun taas C107 korvattiin jo aiemmin :roll:
Mitäs eroja noissa sitten on? Olen jäänyt siihen käsitykseen, että 350 SL:ssä ei mitään, ja 450 SL:ssäkin se itse kelkkaosa on hieman erilainen, samanlainen itse asiassa kuin W114 250:ssä, jossa on muista eroava rakenne. Mutta kaikki kai niistä on silti vaihtokelpoisia, vai?

(Hitto kun ei ole toimivaa ja laajaa EPC:tä, eikä viitsi kaikkien autojen alle kurkkia kadulla. Tuo W107:n alustarakenteiden erot ovat kiehtova juttu, jota ei ole helppo selvitellä - harrastajakerhot kun tyytyvät esittelemään kiiltäviä maalipintoja, tylsää.)

(Koskahan joku mode moderoisi tämän sivukeskustelun omalle osastolleen?)

-Daaz
EPC:stähän nämä löytyy, eli takakelkka on sama 350SL, 450SL ja 500SL eli 107 350 05 08. Sitä en osaa sanoa mistä ero johtuu.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13652
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Matti R kirjoitti:
Daaz kirjoitti:
Matti R kirjoitti:Ei tullut kauppoja. W115:n ja W107:n etukelkat ovat todellakin samat, mutta R107:n takakelkka on W115:n hyvästä peruskonstruktiosta edelleen kehitetty malli. Ehkäpä juuri tästä syystä R107:n elinkaari kesti huimat 18 vuotta kun taas C107 korvattiin jo aiemmin :roll:
Mitäs eroja noissa sitten on? Olen jäänyt siihen käsitykseen, että 350 SL:ssä ei mitään, ja 450 SL:ssäkin se itse kelkkaosa on hieman erilainen, samanlainen itse asiassa kuin W114 250:ssä, jossa on muista eroava rakenne. Mutta kaikki kai niistä on silti vaihtokelpoisia, vai?

(Hitto kun ei ole toimivaa ja laajaa EPC:tä, eikä viitsi kaikkien autojen alle kurkkia kadulla. Tuo W107:n alustarakenteiden erot ovat kiehtova juttu, jota ei ole helppo selvitellä - harrastajakerhot kun tyytyvät esittelemään kiiltäviä maalipintoja, tylsää.)

(Koskahan joku mode moderoisi tämän sivukeskustelun omalle osastolleen?)

-Daaz
EPC:stähän nämä löytyy, eli takakelkka on sama 350SL, 450SL ja 500SL eli 107 350 05 08. Sitä en osaa sanoa mistä ero johtuu.
Mites, anteeksi asiantuntemattomuuteni, mutta oliko edellisissä viesteissä viitattu myös siihen että R107 ja C107 oli erimittaisilla akseliväleillä?

Sitten, uuteen lempiaiheseeni eli W111 Coupeen. Minulla oli eilen tilaisuus vierailla Kaliforniassa pajalla joka oli hankkinut nykyisen autoni ensimmäiselle suomalaiselle omistajalleen - laitan siitä juttua vähän tuonnempana. Selvittelimme jenkki- ja euromallien eroavaisuuksia. Eli niiden tuplavalojen lisäksi jenkkiversioissa on ne pienet salmiakkivalot aina valkoisia, ja toimimattomia, parkit ja vilkut on niissä "torpedovaloissa" vai miten Daaz ne kuvasikaan. Lisäksi sivuilla kuuluu olla ne marker-heijastimet jenkkimallissa siis. Jenkkiversiossa rekisterikilven valot on kilven molemmin puolin, ei puskurissa kuten euromalleissa. Puskurien pystykoristeet tuli joko 1968 tai 1969 siis jenkkimalliin kuten niskatuetkin samoihin aikoihin (turvallisuus?? ).

Tekniikasta sen verran että 3.5 litran kasia myytiin vuoden 1969 puolella jenkeissä mutta mallivuosi oli jo 1970.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Tapio R.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 276
Liittynyt: Ma 04.08.2003 10:41
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tapio R. »

Aku P kirjoitti:
Pasi M. kirjoitti:Harvinaisen kauniin värinen 560SEL. :mrgreen:
Ihan kun toi etukaari näyttäis normaalia leveemmältä...
Hassut pyörät, muuten kuvissa siisti.

Pitäisikin itseni käydä Turussa torstaina, pitääkin yrittää varata vähän ylimärääistä aikaa ja koukata Sipilän kautta... 8)

EDIT. Tulipa katsottua Sipilää hiukan pidemmälle. Nyt viimeistään on pakko käydä siellä kuolaa erittämässä:
http://www.nettiauto.com/simple_dealer/ ... ang=2&id=6
Joo, Turun alue huomio! Käykää nyt ihmeessä kattomassa tätä Turun Sanomien ex-lippulaivaa. Olis mielenkiintoista kuulla, pitääkö kuinka pahaa naputusta vasen nokka, oikea siihen on jo vaihdettukin.

Taas se Ässäkuume nousee :roll: :wink:
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Tapio R. kirjoitti: Joo, Turun alue huomio! Käykää nyt ihmeessä kattomassa tätä Turun Sanomien ex-lippulaivaa. Olis mielenkiintoista kuulla, pitääkö kuinka pahaa naputusta vasen nokka, oikea siihen on jo vaihdettukin.
:
Kohta joku TS:n lukija kyllä päättelee, miksi on taas tilaushintoja nostettu... :)
Ei vaines. Eiköhän nuo isot firmat kuten Turun Sanomat sentään pidä kalustostaan jokseenkin hyvää huolta.

Linkittäkääs joku atk-taitoinen Mazdan vaihtoautosivuilta (osoitteen www.mazda.fi kautta sisään) tänne se -88 mallinen 300SE. Mittarilukemaa on mainoksen mukaan vain 252 tkm ja hintaa kohtuullisen rajoissa eli 12 900 €. Toisaalta on kyllä kromikaarta ja muuta.

(Itse en onnistunut ilmoituksen linkittämisessä sitten millään... :oops: )
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Aku P kirjoitti:Linkittäkääs joku atk-taitoinen Mazdan vaihtoautosivuilta (osoitteen www.mazda.fi kautta sisään) tänne se -88 mallinen 300SE. Mittarilukemaa on mainoksen mukaan vain 252 tkm ja hintaa kohtuullisen rajoissa eli 12 900 €. Toisaalta on kyllä kromikaarta ja muuta.
Kliketikliks, tässä varsinainen kiertopalkinto. Oli vuosi pari sitten myynnissä Mellilän autossa? kuukausikaupalla hintaan 149tmk vai oliko peräti 159tmk?, sen jälkeen oli Auto29:ssä myytävänä myöskin kuukausikaupalla ja nyt on ollut tuolla Mazda-diilerillä jo pari kuukautta... Voi olla helmikin. :wink:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Pasi M. kirjoitti:[Auto29:ssä myytävänä :
Taikasana. Jostain olen ymmärtänyt, että tuo Auto29 ei kaikkien puheissa ole kovin korkeassa kurssissa. :?

PS. Miten sen ilmoituksen sai toimimaan. Itse sain sen joka v***n kerta menemään vaan siihen mazdan etusivulle, oli linkin muoto sitten mitä hyvänsä. :shock:
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Aku P kirjoitti:PS. Miten sen ilmoituksen sai toimimaan. Itse sain sen joka v***n kerta menemään vaan siihen mazdan etusivulle, oli linkin muoto sitten mitä hyvänsä. :shock:
Klikkaat oikeata hiiren namiskuukkelia sen linkin päällä, jossa lukee "Mercedes-Benz 300SE 126". Sieltä "valikosta" löytyy Copy shortcut tai sillä ensimmäisellä kotimaisella Kopioi pikakuvake. Sitten kipinkapin takaisin forumille ja paste / liitä. :wink:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

CTM Oy:ssä hauskanvärinen 190E 2.5
Kuva
Mercedes-Benz 190 2.5 16V -89 Met. sininen / Blue
Oik. ovissa lommoja.
3.499€ (Taxfree)

:arrow: http://www.ctm.fi/autot.html
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1978
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Juhis2000 kirjoitti:CTM Oy:ssä hauskanvärinen 190E 2.5
[ http://www.ctm.fi/autot/mb191.jpg ]
Mercedes-Benz 190 2.5 16V -89 Met. sininen / Blue
Oik. ovissa lommoja.
3.499€ (Taxfree)

:arrow: http://www.ctm.fi/autot.html
Aika karun näköinen noilla 15 reikä vanteilla, mutta projektina mielenkiintoinen :roll:
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Avatar
Petri M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1157
Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Petri M. »

Hehee :lol: Kattokaas takaikkunan tekstiä ? taas kymmenen pientä turkkilaista läpyttää karvakäsiään onnellisena saksanmaalla..taitaa olla edellinen omistajakin Mustafa 8)

Kuva
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1978
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

...ja huomatkaa taka-alalla oleva Mersurehu, tuollaisen ottaisin mielellään vaikka joulukuusen tilalle...
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Palataksemme vielä tuohon W111-teemaan:
Entäs tämä?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13652
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Aku P kirjoitti:Palataksemme vielä tuohon W111-teemaan:
Entäs tämä?
Tämähän on ollut siinä ilmaisjakelu-Autopokkarissa jo kuukauden-pari. Tässä on tosin nyt eri kuvakulma.

Ei näitä juuri liialti Suomessa kaupitella.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

karra kirjoitti:
Aku P kirjoitti:Palataksemme vielä tuohon W111-teemaan:
Entäs tämä?
Tämähän on ollut siinä ilmaisjakelu-Autopokkarissa jo kuukauden-pari. Tässä on tosin nyt eri kuvakulma.

Ei näitä juuri liialti Suomessa kaupitella.
Jostain autovinkki-lehdestä minäkin taisin alkujaan ko. härvelin bongata... :wink:
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

TÄSSÄ on hinta kohdallaan.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

http://autotalli.fi/crometapp/product/c ... g=68547901

vm95 C220D 199 000e!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14229
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Harvinainen 200 CE hyvillä varusteilla

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=184880
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13652
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

W124 2.3 E Autom. 1985 EUR 2,500.- siis Suomessa

Viesti Kirjoittaja karra »

Hei, tässä halpa bensamersu...tosin paljon ajettu mutta ei kai se mitään.

http://www.autokuume.com/autotiedot/AXB209.htm

Nyt kun bensa on halpaa dieseliin verrattuna, niin tästä "sivistynyt" peli alle :wink:
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Re: W124 2.3 E Autom. 1985 EUR 2,500.- siis Suomessa

Viesti Kirjoittaja Leka »

karra kirjoitti:Hei, tässä halpa bensamersu...tosin paljon ajettu mutta ei kai se mitään.

http://www.autokuume.com/autotiedot/AXB209.htm

Nyt kun bensa on halpaa dieseliin verrattuna, niin tästä "sivistynyt" peli alle :wink:
Juu ei oo paha, jos on tosiaan sitä miltä kuvissa näyttää.

Harvinaisen näyttävä väri + sisustusyhdistelmä :lol:
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1604
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Ei ole autoliikkeen auto, mutta nettiautosta .

Noita Hessun kuvia katsellessa alkoi kyllä ässä taas himottamaan. 606:stahan tuo huutaa sisuksiinsa. Hinta on kyllä varustukseen nähden halpa, vaikka auto vaatisikin perusteellista kunnostusta.
Avatar
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1338
Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
Paikkakunta: Täs pellon reunalla
Viesti:

Ja jos vaihdat ja jäät kiinni, se on sitten siinä se.

Viesti Kirjoittaja IsoE »

Prosentit :roll: . Ei paljon osia enää vaihdella...
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1604
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Niin perhana se onkin korinvaihto. Tuohon ei paljon enää tekniikkaa vaihdella.
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1978
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Samuli H kirjoitti:Niin perhana se onkin korinvaihto. Tuohon ei paljon enää tekniikkaa vaihdella.
Eikös tuosta ole jo tekniikan vaihto prossat laskettu, joten koneen sais vaihtaa? Vai onko mulla menny nää säädökset ja vellit sekaisin??
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Vastaa Viestiin