Timo L. kirjoitti:Onnea onnea! Onko se nyt _ihan_ valmis ja kunnossa? Mitä, puoli vuottako siinä meni?
Kiitosta vaan, aika tarkalleen 7 kuukautta että sai ajokuntoon. Takakontti vaatii vielä sen raudan paikalleen hitsaamisen. Sekä se varsinainen potkupahvi pitää verhoiluttaa mustalla kernillä.
Pientä siistimistä vaatii vielä; kotelonsuojaa on roiskittu aikonaan huolettomasti - mutta hyvä että on kunnolla hölvätty. Kattoverhoilussa on reikä joka vaatii paikan. Sisävalo ei toimi (comfort rele toimii tosin eli ikkunoita voi ajella etuovien ollessa auki).
Voi olla että renkaat on kovettuneet, jotenkin nypyttää ja vatkaa ajossa. Pitää kokeilla toisilla pyörillä, onneksi nurkissa on barokkisarja jota voi kokeilla. Jos nylpytys poistuu niin on sitten asiaa rengaskauppaan. Nuo alla olevat misukat on todellakin iänikuisen vanhat ja ne sopisi tyylinsä ja kuntonsa puolesta johonki museossa seisovaan autoon
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
.
Niin, autoon tehtiin tänään alustava katselmus museointia varten ja pikku puutteita todettiin; osa vaatii töitä (verhoilu, putsaus) ja osa taas menee huomautuksella (etupuskurin päässä vähän ruostetta, pieni painuma apparin ovessa).
Kun ajoin tänään enemmin niin koneen käynti tasaantui, kun on tallissa käytetty niin tyhjäkäyntiseos on niin rikkaalla että karstoittaa tulppia. On pitänyt kertaalleen putsata ne mutta nyt ajo tuntuu pitävän ne toiminnassa paremmin. Ennen kun vie CO-mittaukseen pitää vielä kerran putsata kynttilät ja ajaa suoraan mitattavaksi. Saa sitten tyhjäkäynnin CO:n kohdalleen.
Varsinaista penkitystä en ole nyt sen enempää suunnitellut, näkisi ne seokset kuormitiksessa silloin. Mutta, pumpun remppaajaa pitää kyllä luottaa että osasi asiansa.
Kolmioikkunat suhisee jonkin verran ajosssa. Turvavöiden rullamekanismit raplattaa rasittavasti, niille pitäisi pidemmän päälle tehdä jotain. Radio neljine kaiuttimineen ja fadereineen toimii hyvin; pieni taustavinkuna on.
Muutapa raportoitavaa nyt ei mieleen tule
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
.