Viittasin tuohon MiHen kertomaan ohjeeseen.
https://www.google.com/search?q=AR07.02 ... e&ie=UTF-8
Onko kannen kierteen korjauksessa mahdollista mennä jotain jakopäähän ? Puolen minuutin kuluttua se jokin meni sitten ... äh, johonkin, ja puristukset katosi toiselta puolelta moottoria...tänään korjasin kannen kierteen ja asensin pumpun paikalleen. Kiinnittelin irroitetut polttoaineliitännät ja löin auton käyntiin. Lähti hienosti käyntiin ja kävi normaalisti tovin (ehkä 30sek) kunnes käynti alkoi ryskyttämään
Kierre oli umpireiässä ja myös korjauksen jäljeen kierre on umpireiässä.dealer kirjoitti: ↑La 29.06.2024 19:25 Sylintereillä 4,5 ja 6 ei käy. Yrittää työntää sinne lisää polttoainetta että kävisi, mutta ei yhtään käy. Siksi suuttimen kärki on märkä, kun polttoaine ei pala.Onko kannen kierteen korjauksessa mahdollista mennä jotain jakopäähän ? Puolen minuutin kuluttua se jokin meni sitten ... äh, johonkin, ja puristukset katosi toiselta puolelta moottoria...tänään korjasin kannen kierteen ja asensin pumpun paikalleen. Kiinnittelin irroitetut polttoaineliitännät ja löin auton käyntiin. Lähti hienosti käyntiin ja kävi normaalisti tovin (ehkä 30sek) kunnes käynti alkoi ryskyttämään![]()
212 ei jostain syystä oikein innosta. 4-veto olisi kiva, ei kuitenkaan ihan pakollinen. Ärrän kohdalla siitä ei ollut mitään vaivaa, päin vastoin.
Pari 300D:tä ja yksi 250DT 3000-4000€ haarukassa mennyt samantien viime viikkoina nettiautossa, mitä niitä seuraillut. Jos kävisi tuuri ja osuisi kohdalleen, niin satalankku olisi vahvoilla.dealer kirjoitti: ↑Su 04.08.2024 20:03 Näyttäisi että W211 faceliftit pyöreästi 3000-6000€ ja W221 9000€ ylöspäin, molemmissa saa kovasti rahalle vastinetta.
W124 on niin erilainen että turha verrata, hintahaarukka tosin kattaa molemmat edellä mainitutno, OM602-603 ei lakkaa käymästä puolella sylintereistä tms. ikävää.
Meidän pihaan tuli viikko pari sitten yksi 300D joka ehti olla Nettiautossa pari päivää. Juniorilla suunnitelmia museoida.Pari 300D:tä ja yksi 250DT 3000-4000€ haarukassa mennyt samantien viime viikkoina nettiautossa, mitä niitä seuraillut. Jos kävisi tuuri ja osuisi kohdalleen, niin satalankku olisi vahvoilla.
Eli bimmeri....
Mietin vaan, että tulee melkoinen lommo rahallisesti ja myös henkisesti, jos antaa periksi. Itse toimisin vastaavassa tilanteessa siten, että kysyisin foorumilta ja naapurifoorumilta onko kenelläkään samalla koneella olevaa autoa ja kutsuisin remppatalkoisiin, varaisin juotavaa, saunan ja majoitusmahdollisuuden jollekin viikonlopulle. Toisesta autosta vaihtaisi osia kunnes selviäisi missä vika.
Noh, pieni henkinen lommo kun ei omin avuin vikaa selvittänyt. Taloudellinen lommo on arvoitus, kun ei tiedä mikä autossa on vialla.Sharedoc kirjoitti: ↑Ma 05.08.2024 12:58Mietin vaan, että tulee melkoinen lommo rahallisesti ja myös henkisesti, jos antaa periksi. Itse toimisin vastaavassa tilanteessa siten, että kysyisin foorumilta ja naapurifoorumilta onko kenelläkään samalla koneella olevaa autoa ja kutsuisin remppatalkoisiin, varaisin juotavaa, saunan ja majoitusmahdollisuuden jollekin viikonlopulle. Toisesta autosta vaihtaisi osia kunnes selviäisi missä vika.
Aivan, olinkin jo unohtanut tuon tankinruostumisen. Tuota 4matikkia menossa katsomaan, niin täytyy muistaa huomioida. 2018 tuotu Suomeen ja n. 50 tkm nähnyt tietä täällä.epk kirjoitti: ↑La 14.09.2024 13:27 itse ostaisin 4maticin vain ja ainoastaan jos sille on todellinen tarve. Seuraavaksi katsoisin auton joka viimeisenä jälkituotu Suomeen eli missä on kori alustaltaan todennäköisesti parhaassa kunnossa, huom., tämä siksi että noista ruostuu tankki ja ikävä/työläs/kallis korjata (uusia ei myydä ja käytetyt yhtä mätiä mitä autoissa olevat).
Kyllä kelpaaMJPfin kirjoitti: ↑Ma 16.09.2024 06:02 Komea pirssi, kyllä tuolla kelpaa ajella auringonlaskua kohti.
Toi on aina niin masentava näky vähänkään uudemmissa autoissa, kyllä se moottori varmaan jossain tuolla kaiken sälän ja letkujen keskellä on.![]()
Ainakin itselle tuli vähän tällainen fiilis kun oman auton konekopan otin pois.
Kiitos.