Sitten auto tulille ja kas, öljynpaineiden noustua naputus oli poissa. Käy nyt ihan siististi. Mitä ilmeisemmin vika oli noissa kahdessa nostajassa, jotka tuntuivat sormin löysemmältä kuin muut. Varasin ajan katsastukseen ja otin auton liikennekäyttöön. Suullinen huomautus tuli liian valkoisista sivuvilkun polttimoista. Pitää kuulemma uusia jotta olisi keltaisempi valo. Paperille ei huomautettavaa tullut, joten otan auton taas käyttöön. Puhallin alkoi taas temppuilemaan. Vasemmalle kääntäessä ottaa ilmeisesti siivekkeet koteloon kiinni ja pitää rohinaa
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Purin kolme nostajaa mielenkiinnosta, molemmat löysät ja yhden jäykemmän. Mitään miksroskooppisia tutkimuksia en tehnyt, mutta silmämääräisesti kaikki ovat ehyitä ja samanlaisia. Mielestäni eivät myöskään olleet jumissa tai karstaiset. Pohdiskelin, että löysän nostajan mäntä ei pidä paineita vaan vuotaa paineet pihalle joko takaiskun kautta tai sylinterin ja männän välistä. Kasassa ollessaan painelin löysää nostajaa ja öjlyreiästä tuli samaan tahtiin öljyä ->takaisku falskaa
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)