Forumin siistein W124
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3168
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Muuten samaa mieltä, mutta miksi ihmeessä noita puikula-peilejä pitää laittaa kiinni lankkuun?jaagou kirjoitti:CH kirjoitti:Siinä vähän parempi/valoisampi kuva omasta 124:sta
sluurps nam....

Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
No onhan noi nyt tähän mennessä parhaimman näköset thyyning peilit mitä täälä on esiteltyJeremyH kirjoitti:Muuten samaa mieltä, mutta miksi ihmeessä noita puikula-peilejä pitää laittaa kiinni lankkuun?jaagou kirjoitti:CH kirjoitti:Siinä vähän parempi/valoisampi kuva omasta 124:sta
sluurps nam....

muutenkin lähes täydellinen,mut puuttuu vaan yks ovi ja vähän kattoo

W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Mun mielestä vakio-peilit ovat kyllä hienot mutta ainoo miinus niissä on se ettei niitä kokonaan saa korinväriin sen kumiosuuden takia. Laitoin nyt noi aikanaan koska silloin ei löytynyt britti-peiliä ja noi oli mielestäni ihan siistit ja hillityt.
allu85: En ollu Somerolla viime vkoloppuna.
allu85: En ollu Somerolla viime vkoloppuna.
MB W124 250D -89
Ducati 999 -04
Ducati 999 -04
- henavaanjuujep
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: Ti 08.09.2009 23:21
- Paikkakunta: Vantaa
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3168
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Kaipais vähän matalemman profiilin renkasta...henavaanjuujep kirjoitti:tässä nyt olis meikäläisenki mersuvanhusta
Oot kuitenki löytänyt ladon lähes sävy sävyyn Mesen kanssa...!

Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- henavaanjuujep
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: Ti 08.09.2009 23:21
- Paikkakunta: Vantaa
Miten tuo antti86:n lankku voi näyttää isossa kuvassa hyvältä (niitä ainaisia peili, EU-kilpi yms. valituksia lukuun ottamatta) mutta avataressa kuin suoraan Mad Max leffasta lainatulle. 

Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
edit: eipä toimi linkki ilman sisäänkirjautumista joten pois.
miten tänne lisätään kuvia??? ei löydy perinteistä lisää kuva nappia mistään
miten tänne lisätään kuvia??? ei löydy perinteistä lisää kuva nappia mistään
Viimeksi muokannut lassi-s, Su 07.11.2010 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 294
- Liittynyt: Su 29.03.2009 13:44
Mikä värikoodi tuossa on, onko se 702?Timzy187 kirjoitti:Just my two cents..
S124 300TDT -90
[ http://i832.photobucket.com/albums/zz248/Timzy187/20062010045.jpg ]
[ http://i832.photobucket.com/albums/zz248/Timzy187/20062010046.jpg ]
[ http://i832.photobucket.com/albums/zz248/Timzy187/08072010130.jpg ]
[ http://i832.photobucket.com/albums/zz248/Timzy187/08072010131.jpg ]
[ http://i832.photobucket.com/albums/zz248/Timzy187/08072010129.jpg ]
[ http://i832.photobucket.com/albums/zz248/Timzy187/Kuva127-1.jpg ]
[ http://i832.photobucket.com/albums/zz248/Timzy187/Kuva128-1.jpg ]
Tollasta koittanu vähän "stailata" omaan makuun sopivaksiKuvista poiketen nykyään etusivulaseissa 50% kelemut, sais olla vähän tummemmat mut antaa nyt olla ja kattoo jos ens keväänä jaksaa kalvottaa uudestaan.. Ja korkeahan se on ja ja ja.. ainahan sitä on kaikkea pientä muutosta mielessä muutenki
Piti tsekata ku ei ollu ees aiemmin tietoaNuffield56 kirjoitti: Mikä värikoodi tuossa on, onko se 702?

Sehän on 441 Impala Metallic, johon on toissa kesänä ylimaalauksen yhteydessä heitetty maltillisesti extra helmiäistä/metallihohtoa joukkoon

Tuli omaan makuun täydellinen ku lisäs vähän helmiäistä, korostaa vaan hieman muotoja eikä näytä miltään tuningmaalaukselta

MB S124 300TDT
[img]http://www.nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exotenforum/img/uploaded/image156.gif[/img]
[img]http://www.nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exotenforum/img/uploaded/image156.gif[/img]
helmiäinen toimii kyllä yleensä aina, ainakin jos sitä ei vedetä överiksi...Timzy187 kirjoitti: Sehän on 441 Impala Metallic, johon on toissa kesänä ylimaalauksen yhteydessä heitetty maltillisesti extra helmiäistä/metallihohtoa joukkoon![]()
kuvissa se ei kyllä pääse oikeuksiinsa, kun ei sitä efektiä saa oikein kameralla "vangittua"...
livenä tuokin on varmaan aivan eri auto vielä, kuin kuvissa

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."