w201 2,5 dt.
Re: w201 2,5 dt.
no tää on vähän niinku huilaamassa ollut jo jonkun aikaa. kahestakin syystä. tuo paja, missä tätä askartelen ei ole kokonaan oma ja siellä on normaalia työtoimintaa päivisin. siitä tuli vähän napinaa, kun auton romuja koko verstas täynnä..
ja toinen syy on, että on rahat loppu. eipä tuossa nyt enää paljoa ole hommaa, mutta tarvii katsoa koska sitä riittää intoa ja rahaa sitten jatkaa. kun se pitäis sitten melkein joku viikonloppu yhdellä rykäsyllä saada sellaseen kuntoon, ettei ole kaikki leväällään.
pakosrja tarvis tehdä, siihen on laippakin valmiina ja putket ja mutkat nyt ei kovin paljoa maksa. mutta se turbo tarttis olla ennenku alkaa pakosarjaa nakertaan, että näkee vähän mallailla. voishan tohon jonkun halvan kääpiöahtimen ostaa, mutta ei se oli kovin kauaskantonen ratkasu. vesiletkuja ja piuhoja pitäis laitella ja pakoputki rakentaa. imusarja tarvis rakentaa 606:n sarjasta. eipä siinä paljon muuta taida ollakkaan enää kesken. pikkujuttuja.
ja toinen syy on, että on rahat loppu. eipä tuossa nyt enää paljoa ole hommaa, mutta tarvii katsoa koska sitä riittää intoa ja rahaa sitten jatkaa. kun se pitäis sitten melkein joku viikonloppu yhdellä rykäsyllä saada sellaseen kuntoon, ettei ole kaikki leväällään.
pakosrja tarvis tehdä, siihen on laippakin valmiina ja putket ja mutkat nyt ei kovin paljoa maksa. mutta se turbo tarttis olla ennenku alkaa pakosarjaa nakertaan, että näkee vähän mallailla. voishan tohon jonkun halvan kääpiöahtimen ostaa, mutta ei se oli kovin kauaskantonen ratkasu. vesiletkuja ja piuhoja pitäis laitella ja pakoputki rakentaa. imusarja tarvis rakentaa 606:n sarjasta. eipä siinä paljon muuta taida ollakkaan enää kesken. pikkujuttuja.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w201 2,5 dt.
vastataas tännekkin pitkästä aikaa. tallipaikka meni nyt sitten alta ja mersu tarttis hakea kotio. onneksi se sentään on liikuteltavassa muodossa, niin hinaan sen tällä viikolla himaan ja pikkasen alkanu kipinät poltella, josko tuota jaksais alkaa näin kesän tullen jatkamaan. joutuu vaan taivas alla nyt touhuaan, mutta onneksi ei mitään sen suurempaa pitäisi enää auton alla tarttea touhuta. lähinnä pakoputki varmaan ainoana. ja saan kyllä varmasti kaverin tallia lainata, mutta välimatkaa on vaan sen 60 kilsaa, ettei ihan joka pikku jutun takia viitsi sinne sitä hinuuttaa. mutta katsotaan nyt. ehkäpä tämä tästä. nyt on ainakin kaikki koneet la laitteet samassa paikassa, niin ei tartte rampata edestakas kodin ja verstaan väliä sen takia. ilmottelen, jahka jotain alkaa tapahtua.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w201 2,5 dt.
niin ja heti perään kysymys. auto on tällä hetkellä seisonnassa, eli siis väliaikaisesti liikennekäytöstä poistettu. pitääkö mun nyt ottaa toi "ajoon", että saan hinata sen ihan perinteisesti köydellä pois tuolta? vai saako tollasta seisonnassa olevaa edes hinata, vai tuleeko sieltä heti tonnin sakot, jos narahtaa? eikä tossa ole edes kilpiä paikoillaan, kun joku järjen jättiläinen kävi nekin nyysimässä siitä talven aikana. no, kiinnihän se heti samana iltana jäi, kun leimaamattoman, liikenteestäpoistetun auton kilvet oli omaansa laittanut ja lähtenyt kylille ajeleen.. eli kilvet on kyllä tallella, mutta ei paikoillaan. tartteeko niitä, jos hinataan?
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w201 2,5 dt.
Soitto trafille tai katsastuskonttorille on varmasti varmin tapa selvittää asia ettei jää epäselvyyksiä tai tule ylimääräsiä maksuseuraamuksia
S203 200cdi -02
W124 3.0 -88
Ex:
S203 2.7-02, W124 2.3 -92,W201 2.0 -89, s203 1.8 - 01, c124 3.0 -92, s124 2.3 -90, w124 2.6 -91,w124 3.0 -89, w202 1.8 -94, s124 2.5 -89, w201 2.0 -90, c124 3.0 -91, s124 3.0 -89, s124 2.3 -90, w201 3.0 -89, w201 2.0 -89, c123 2.3 -80
-Se on ehkä ruma ja romu, mut oma ja kokonaan maksettu-
W124 3.0 -88
Ex:
S203 2.7-02, W124 2.3 -92,W201 2.0 -89, s203 1.8 - 01, c124 3.0 -92, s124 2.3 -90, w124 2.6 -91,w124 3.0 -89, w202 1.8 -94, s124 2.5 -89, w201 2.0 -90, c124 3.0 -91, s124 3.0 -89, s124 2.3 -90, w201 3.0 -89, w201 2.0 -89, c123 2.3 -80
-Se on ehkä ruma ja romu, mut oma ja kokonaan maksettu-
Re: w201 2,5 dt.
Juu ei saa hinata eikä edes dollylla vetää liikennepoistossa olevaa autoo.
W124 300D 94
Skyline R32 90
W108 "380"se 67
W116 350sel ??
Skyline R32 90
W108 "380"se 67
W116 350sel ??
Re: w201 2,5 dt.
ok. tarvii sitten vaan ottaa ajoon ja maksaa ylimääräsiä byrokratian kiamuroita.. kilpiä toi nyt ei varmaan tartte, kun kerta hinuuksessa on. tarttee viä soitella konttorille, kun haku on ajankohtanen. tänään ollu vähän kiireitä ja huomisellekkin jotain ohjelmaa, mutta katsotaan nyt. tämän viikon aikana se olis sieltä haettava.
kiitosta vaan vinkeistä.
kiitosta vaan vinkeistä.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w201 2,5 dt.
poju89 kirjoitti:Juu ei saa hinata eikä edes dollylla vetää liikennepoistossa olevaa autoo.
Tämäkö on varmaa tietoa? Sanoisin että saa hinata kun yksi akseli on ilmaissa?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: w201 2,5 dt.
http://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus ... a_lisavero" onclick="window.open(this.href);return false;
Saa siis apuvaunun avulla.
Saa siis apuvaunun avulla.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: w201 2,5 dt.
Varmaankin kannattaa ruuvata ne paikalleen, ei jokainen poliisipartio pysäyttele jos sattuu reitille.ok. tarvii sitten vaan ottaa ajoon ja maksaa ylimääräsiä byrokratian kiamuroita.. kilpiä toi nyt ei varmaan tartte, kun kerta hinuuksessa on.
wiimax.fi
Re: w201 2,5 dt.
tosta hallilta on aika lyhyt matka himaan, että ei siinä sinällään ole kovin suuri riski päästä sinivuokkojen juttusille. eriasia sitten, että sakottaako.. no, tarttee muistaa ottaa kilvet himasta ja laittaa vaikka ikkunoille, niin näkee, että on ainakin yritetty.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w201 2,5 dt.
eilen auto saatu kotio. en jaksaunu sen senmpää alkaa säätään mitään. otin sen vaan liikennekäyttöön ja hinasin kotio. kilvet laitoin ikunoille. nyt pitäis sitten taas alkaa rakenteleen.
ite tutboista aika tietämätön, niin jos turboon vaihtaa pakopesä, niin meneekö siinä aina pakosiipi samalla vaihtoon? kun mulla olis toii yks ikivanha garretti, missä vaan liian iso pakopesä. mietin, että saiskohan siitä tohon ahdinta rakennettua.
ite tutboista aika tietämätön, niin jos turboon vaihtaa pakopesä, niin meneekö siinä aina pakosiipi samalla vaihtoon? kun mulla olis toii yks ikivanha garretti, missä vaan liian iso pakopesä. mietin, että saiskohan siitä tohon ahdinta rakennettua.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w201 2,5 dt.
Jos siihen löytyy sopiva pesä niin ei sitä pakosiipeä tarvi vaihtaa. Tai ei siinä juuri järkeä muutenkaan akselia ja pesää vaihdella kun samallahan sinne ettii sopivan kokosen ahtimen. Onko sulla tietoa minkä mallin Garretti se on? Mulla on yks garretin oisko ollu gt35 tms pakopesä. Hukkaportillinen ja oisko ollu ar 1.12. Mikä on pakosiiven koko ja nykysen pakopesän ar?
W201 250D
W202 250D
W202 250D
Re: w201 2,5 dt.
Ja löytyyhän siihen sopiva pesä, kannattaa soitella Proturbolle ja Finturbolle, molemmista paikoista löytyy käytettyjä ahtimen osia.
W201 250D
W202 250D
W202 250D
Re: w201 2,5 dt.
juu. se on turbo on joku ikivanha garretin t04. sellanen järjettömällä pakopesällä varustettu ahdin.. mittoja en muista, mutta 2,5 litran 10 venttiilisessä jakso ahtaa jotain 1,6 baaria maksimissaan ilman mitään hukkaportteja. että sellanen kikotin.
melkein ostais jonkun järkevän ahtimen mielummin, muttakun rahat on kaikki ihan finaalissa, ni mitein vaan, että jos sais pienemmällä pakopesällä jotain järkeä tohon turboon..
melkein ostais jonkun järkevän ahtimen mielummin, muttakun rahat on kaikki ihan finaalissa, ni mitein vaan, että jos sais pienemmällä pakopesällä jotain järkeä tohon turboon..
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E