
Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Maalaamolla tullut jälleen häärittyä ja vietyä loppu tingentangelit sinne että nekin saatas väriin ja näillä näkymin perjantaina olisi tarkoitus kuljettaa auto omaan talliin taas näprättäväksi
Hinnasta kun ruvettiin keskustelemaan niin mieleen vaan jäi maalarin sanonta, että ei ne opiskelijat jokapäivä autojaan näyttelytasoisesti ylimaalauttele
Pintoihin voi olla vähintääkin tyytyväinen.. kuvia ei oikein viellä saanut kun auton päälle oli kertynyt jo tasainen pölykerros mutta jotain osviittaa viikonlopun tapahtumista:




Sisustassa pientä ilta puuhaa kanssa








Sisustassa pientä ilta puuhaa kanssa



Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
missäs joensuun maalamossa maalasivat kun näyttää jälki hyvältä. yks auto pitäis maalauttaa ja pitäis virheetön saada. paljon oli maalauksen hinta
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Autoväri hirvosen vastapäätä olevassa liikkeessä. Hinnasta ei viellä muuta tietoa kun että Kaverimage_90 kirjoitti:missäs joensuun maalamossa maalasivat kun näyttää jälki hyvältä. yks auto pitäis maalauttaa ja pitäis virheetön saada. paljon oli maalauksen hinta

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Kipparin rojekti W210 E420
hyvältä näyttäis. kippari kuules...ei pahalla,mutta jotain on maalarilta opiskeluvaiheessa mennyt läpi korvien.. vähän ois voinut suojaa sisustaa. tai yrittää siistiä ennen "asiakkaalle" luovuttamista.Kiviranta kirjoitti:Maalaamolla tullut jälleen häärittyä ja vietyä loppu tingentangelit sinne että nekin saatas väriin ja näillä näkymin perjantaina olisi tarkoitus kuljettaa auto omaan talliin taas näprättäväksiHinnasta kun ruvettiin keskustelemaan niin mieleen vaan jäi maalarin sanonta, että ei ne opiskelijat jokapäivä autojaan näyttelytasoisesti ylimaalauttele
Pintoihin voi olla vähintääkin tyytyväinen.. kuvia ei oikein viellä saanut kun auton päälle oli kertynyt jo tasainen pölykerros mutta jotain osviittaa viikonlopun tapahtumista:
[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/0-DSC_0009.JPG/_img1280.jpg ]
[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/DSC_0015.JPG/_img1280.jpg ]
[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/DSC_0017.JPG/_img1280.jpg ]
[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/DSC_0020.JPG/_img1280.jpg ]
Sisustassa pientä ilta puuhaa kanssa![]()
[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/DSC_0006.JPG/_img1280.jpg ]
[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/1-DSC_0004.JPG/_img1280.jpg ]

Re: Kipparin rojekti W210 E420
Joo. Noo ei mee maalarin piikkiin kaikki pölyt
ja oli siel siel suojiin pahimmat jääny mut noista olikin puhetta että ei turhaa rupee sipistelee kun saan nopee putsattuu ja kun joudun kaiken kuitenkin läpi käymään 


Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Kipparin rojekti W210 E420
OK.Kiviranta kirjoitti:Joo. Noo ei mee maalarin piikkiin kaikki pölytja oli siel siel suojiin pahimmat jääny mut noista olikin puhetta että ei turhaa rupee sipistelee kun saan nopee putsattuu ja kun joudun kaiken kuitenkin läpi käymään





Re: Kipparin rojekti W210 E420
joo kato puolen vuoden aikana kertyny ja kehannu välissä hinkata sisustaa kun heti taas likanen mut nyt oottaa siivottu tallikin perjantaina autoa niin mukava ruveta fixsaileeAP-race/lake kirjoitti:OK.Kiviranta kirjoitti:Joo. Noo ei mee maalarin piikkiin kaikki pölytja oli siel siel suojiin pahimmat jääny mut noista olikin puhetta että ei turhaa rupee sipistelee kun saan nopee putsattuu ja kun joudun kaiken kuitenkin läpi käymään
"tekevälle sattuu"...sanoi runneen ossi...nooh,eiköhän se siitä parmmaksi tule.en epäile.
![]()
![]()
![]()


Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Kyllähän nuo taitaa käydä uudenkin pinnan kanssa
tunkin varaan jäi tosin viel..

Kontin pohja tuli putsailtuu ja sudittuu maalia rojujen kuluttamiin kohtiin, onnekseen ruostetta ei löytynyt edes sivukoteloista muualta kun läpivienti tulppien reunan alta..muualtakin piti ruuvarilla hankailla mut ei löytyny niin minkäs sille mahtaa


Taustapeilikin sai VHT värin pintaan..



Kontin pohja tuli putsailtuu ja sudittuu maalia rojujen kuluttamiin kohtiin, onnekseen ruostetta ei löytynyt edes sivukoteloista muualta kun läpivienti tulppien reunan alta..muualtakin piti ruuvarilla hankailla mut ei löytyny niin minkäs sille mahtaa



Taustapeilikin sai VHT värin pintaan..

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
nooo... Mites oma homma etenee?Ville126 kirjoitti:Hyvältä näyttää.

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
katos, varianza d3s:sät
onko nää vanteet virosta ja 5x114,3 ?

Re: Kipparin rojekti W210 E420
Jep. Sieltähän nää tuli super alko reissul hommattuuepk kirjoitti:katos, varianza d3s:sätonko nää vanteet virosta ja 5x114,3 ?

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
oikein ! olihan niissä hinta erittäin kohdillaan
hyvä että löysi suomen maalle kuitenkin , oli jo itelle varattu nuot mutta 14mm pultti teki sen verta kiusaa ettei saanut 211:seen alle 


Re: Kipparin rojekti W210 E420
Kyllä. Hintaahan niis oli mut rahti kotiovelle kuulu siihen ja eikös noi hyvät aina tunnu maksavan.. Niin se puhu jostain toisesta ostajasta niin liekkö ollu just sun tapaus? Tietysti parempi näin!epk kirjoitti:oikein ! olihan niissä hinta erittäin kohdillaanhyvä että löysi suomen maalle kuitenkin , oli jo itelle varattu nuot mutta 14mm pultti teki sen verta kiusaa ettei saanut 211:seen alle

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Niin ja tiedätkö epk tai joku muu saako noita epäkesko pultteja lukkomallina mistään? 

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
tuolla parit joten löytynee muualtakin http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=w ... &_from=R40" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Niimpä onkin. Pitää jostain ruveta metästää noit niin vähä säästäs yöunien saannissa..epk kirjoitti:tuolla parit joten löytynee muualtakin http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=w ... &_from=R40" onclick="window.open(this.href);return false;
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Ilta touhuamisia laitella sieltä täältä niin ihan unohu tämäkään
Kromit vedetty metal polishilla ja kasailtu listat asennus kuntoon.

Saapuneiden helmojen mallaus ennen maalarille vientiä.

Hattuhyllykin sai jälleen uutta mustaa pintaa.

Vanhat logot myös piti päivittää

Ja tänään valmistunut mukava muutos mikä vei aikansa..


Kromit vedetty metal polishilla ja kasailtu listat asennus kuntoon.

Saapuneiden helmojen mallaus ennen maalarille vientiä.

Hattuhyllykin sai jälleen uutta mustaa pintaa.

Vanhat logot myös piti päivittää

Ja tänään valmistunut mukava muutos mikä vei aikansa..

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Mitäs tähän rojektiin kuuluu? kuvia?
S210 320cdi Avantgarde -01
ex. W124 250D -86
ex. W124 250D -86
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Hannuk kirjoitti:Mitäs tähän rojektiin kuuluu? kuvia?
Joo tässä olikin tarkotus joku ilta tänne raapustaa kun on ruvennu nuo luku kiireet helpottamaan..
Autoa on kyllä rakenneltu siitä huolimatta joka vloppu että sisusta puolelta puuttuu soittimen asennus mikä nyt vaikeutui kun tuolla tilatulla 1din vehkeellä ei tehny mitään niin joutuu värkkää 2din laitteen paikan.

Ulkopuolisesti auto odottaa oikeastaan vaan vesihiontaa ja myllytystä.
Kontin puolella pitäs verhoilla vahvistimien asennus paikka niin sekin olisi siltä osin valmis

Kuvia tulee tässä lähiaikoina

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Muutamia kuvia jo tästä kevään varrelta:
Ensimmäinen vilkasu auringon valossa miltä se näyttää.

Alustan säädön tarvetta tutkiskeltu tasamaalla.

Tän tilan siistimisen aloittelu.



Tais olla viimonen putsattava paikka...

Hapon jäljiltä.

fyysinen hionta.

Maalia.



Kuvia tulee tässä lisää lähiaikoina..
Ensimmäinen vilkasu auringon valossa miltä se näyttää.

Alustan säädön tarvetta tutkiskeltu tasamaalla.

Tän tilan siistimisen aloittelu.



Tais olla viimonen putsattava paikka...

Hapon jäljiltä.

fyysinen hionta.

Maalia.



Kuvia tulee tässä lisää lähiaikoina..
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Komeen näköstä jälkee,jatka samaan malliin!
ps.noi vanteet!!!!

ps.noi vanteet!!!!



W210 E300DT -97 Käyttis
W201 190 Om605 St-Projekti
W201 190 Om605 St-Projekti
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Juu kiitoksia, näin tehdään! Joutuu viellä varmaankin jumppaa jousen kumien kans niin pääsis nuo kiekot oikeuksiinsa-Yamatec- kirjoitti:Komeen näköstä jälkee,jatka samaan malliin!
ps.noi vanteet!!!!![]()
![]()

Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Perjantai illan puuhailun aihe



Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
asiallinen prokkis
, tuli vaan mieleen että ilman tuuletinta vahvistimet saattaa kuumua tuolla vanerin alla. Olettasin että siihen pleksit tulee tohon reikien kohalle vai onko sinne raikasta ilmaa miten pääsemässä? 


Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Kipparin rojekti W210 E420
sielä on taka-aisaissa läpivienti aukot kylkipoteroon. mutta suosittelisin myös ilmanvaihdon tehostamista. hienoo jälkee tulee "kippari".juippi_ kirjoitti:asiallinen prokkis, tuli vaan mieleen että ilman tuuletinta vahvistimet saattaa kuumua tuolla vanerin alla. Olettasin että siihen pleksit tulee tohon reikien kohalle vai onko sinne raikasta ilmaa miten pääsemässä?



Re: Kipparin rojekti W210 E420
Juu tota toi levy missä aukot on niin se on tuo minkä päällä vahvistimet on kun leikkasin aukot kummankin vahvistimen alle (vahvistimet nousevat hiukan irti huovasta) että ilma juurikin pääsee tuosta 90mm korkeasta vahvistin poterosta vahvistimien ala kautta loppu varapyöräkoteloon ja sieltä juurikin sivuläpivientien kautta sivupoteroon ja loppu kontin ilma tilavuuteen ja juurikin tätä "ilmastoa" on varattu yks tuuletin pyörittämään tarpeen vaatiessa
ja tuohon luultavastikkin tulee oem normi kontin pohjallinen tosin olisi tuossa mittaan leikattu vanerikin jos jaksaisi viellä pleksi ikkunoilla sen väsätä.. oishan se varmaan lisää tehymmän näkönen? 


Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
Re: Kipparin rojekti W210 E420
nonni. Oishan se tehymmän näkönen mutta onko tarkotus sitä pihassa kontti auki pitää ittesä iloks vai kylilläKiviranta kirjoitti:Juu tota toi levy missä aukot on niin se on tuo minkä päällä vahvistimet on kun leikkasin aukot kummankin vahvistimen alle (vahvistimet nousevat hiukan irti huovasta) että ilma juurikin pääsee tuosta 90mm korkeasta vahvistin poterosta vahvistimien ala kautta loppu varapyöräkoteloon ja sieltä juurikin sivuläpivientien kautta sivupoteroon ja loppu kontin ilma tilavuuteen ja juurikin tätä "ilmastoa" on varattu yks tuuletin pyörittämään tarpeen vaatiessaja tuohon luultavastikkin tulee oem normi kontin pohjallinen tosin olisi tuossa mittaan leikattu vanerikin jos jaksaisi viellä pleksi ikkunoilla sen väsätä.. oishan se varmaan lisää tehymmän näkönen?


Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: Kipparin rojekti W210 E420
Joo no vähä varmaan kummassakin
Pitää kahtoo jos tässä viellä sen askartelis jossain vaihees..
Kuvia jos pari laittas kun ite en oo oikein hyvä satuileen
Sydän puolellakin koppakin sai vähä väriä.

Haaleeks ja rososeks kulahtanu oli vähä kaikki puut tossa keskellä..

Mutta..

Lopullisilla sijoillaan kaikki ja fixsailtuna.

Tuli tehtyy tonne lokerikkoon alkuperäis vastaiset kiinnikkeetkin eli originaali irrotus avaimilla saa nykästyy AC paneelin poikkeen jos tarve sitä vaatii.


Kuvia jos pari laittas kun ite en oo oikein hyvä satuileen

Sydän puolellakin koppakin sai vähä väriä.

Haaleeks ja rososeks kulahtanu oli vähä kaikki puut tossa keskellä..

Mutta..

Lopullisilla sijoillaan kaikki ja fixsailtuna.

Tuli tehtyy tonne lokerikkoon alkuperäis vastaiset kiinnikkeetkin eli originaali irrotus avaimilla saa nykästyy AC paneelin poikkeen jos tarve sitä vaatii.


Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18
Instagram kipparimb