Pääkaupunkiseudun rengasliikkeistä

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Vieras

Pääkaupunkiseudun rengasliikkeistä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tuli sitten viikonloppuna autoa pestessä kurkattua takarenkaiden kunto, ja yllätyksekseni toinen oli mallia sakko, ja toinen oli ollut sitä jo pidempään. Kymmenen sentin leveydeltä ei voinut edes hahmottaa millainen kuvio siinä joskus on ollut... Koska viikonloppuna paikalliset rengasliikkeet olivat jo kiinni, ei auttanut kuin ajella eilen tänne ja toivoa ettei sada koko matkaa. Mistäpäin kannattaisi lähteä uutta rengassarjaa kyselemään, eli kokemuksia hyvistä ja halvoista (toki toki...) liikkeistä pääkaupunkiseudulla? Hakusalla jotain 205/55/16-kokoa oleva sarja.
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

rengasliikkeistä...

Viesti Kirjoittaja Jori K »

Itse olen asioinut muutaman vuoden ajan Star-Renkaassa. He harjoittavat omaa maahantuontia, joten pystynevät himpun verran nipistämään myös hinnoista. Kantsii ainakin kysäistä.

Toimipisteitä löytyy ainakin Hki-Vantaa -akselilla.
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Pari vaihtoehtoa

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Terve!

Nurmijärvellä sijaitsevaa Alhon rengasta ovat tuttavat kehuneet. Itse olen viimeksi asioinut KehäIII:lla Masalassa olevassa puljussa.

Olisiko ideaa kysellä kimppatarjousta. Minulla olisi tarve parin Mersun talvinakkeihin, kuten myös naapurilla.
Terveisin
Tero
jamppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe 06.06.2003 20:35
Paikkakunta: uusimaa

renkaat

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Kokeile www.rengasmaailma.fi

Jamppa
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Menee kyllä vähän ot:ksi, mutta kuka mahtanee olla vastuussa esmes juuri Tikkurilan Renkaan (http://www.tire.fi) tai Rengasmaailman (http://www.rengasmaailma.fi) webbisivujen visuaalisesta suunnittelusta... En tosin voi suositella kenellekkään myöskään Rengashallin sivuja (http://www.rengashalli.com). Ihan oikeasti, kuka noita viitsii selata? Kommentoin itse rengasasiaa heti kun saan itseni väännettyä likkeelle asian suhteen. Kuka sitä nyt tällä kelillä lähtee rengasliikkeitä kiertämään...
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jori K »

W124E -95 kirjoitti:Menee kyllä vähän ot:ksi, mutta kuka mahtanee olla vastuussa esmes juuri Tikkurilan Renkaan (http://www.tire.fi) tai Rengasmaailman (http://www.rengasmaailma.fi) webbisivujen visuaalisesta suunnittelusta...
Näyttäis ihan siltä, että sama tunari on asialla noissa molemmissa, arrgh.
- kerran muuten erehdyin asioimaan tuossa rengasmaailmassa - kaverit olivat sitten nostaneet suoraan helmapelleistä auton korkeuksiin sillä seurauksella että pellit taittuivat alla - pihtien kanssa sitten jamppa ihan pokkana väänsi ne "suoriksi" mun silmien alla. Voitte uskoa, että en ole pieraissutkaan ao. putiikkiin päin sen jälkeen...
Avatar
Mogge
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 345
Liittynyt: Ti 22.04.2003 13:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Mogge »

350 SLC kirjoitti:- kerran muuten erehdyin asioimaan tuossa rengasmaailmassa - kaverit olivat sitten nostaneet suoraan helmapelleistä auton korkeuksiin sillä seurauksella että pellit taittuivat alla - pihtien kanssa sitten jamppa ihan pokkana väänsi ne "suoriksi" mun silmien alla. Voitte uskoa, että en ole pieraissutkaan ao. putiikkiin päin sen jälkeen...
Olen muutamaan otteeseen asioinut Puistolan Rengasmaailmassa, se kun tuntuu olevan aika edullinen paikka. Ikävä kyllä palvelun taso ei siellä päätä huimaa: jos olet varannut ajan, niin ei ole mitenkään varmaa, että pääset sisään sovittuna aikana. Kerrankin sain lähes tunnin seisoskella pihalla, kun olivat muutenkin jo myöhässä ja viimein ottivat ennen vuoroani sisään jonkun liikkeessä työskentevän tuttavan, joka sattui sopivasti tulemaan paikalle :?

Hyvää palvelua sen sijaan sain Euromaster Suomenojalla, Espoossa. Ei liene halvimpia paikkoja tosin, mutta eksyin sinne keväällä, kun muualta ei haluamiani renkaita löytynyt. Yksityiskohtana mainittakoon, että ostaessani kesärenkaat, Euromasterin poijjaat laittovat alta otetut talvirenkaat suojamuovipusseihin ennen takakonttiin heittoa 8)
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jori K »

Mogge kirjoitti:Olen muutamaan otteeseen asioinut Puistolan Rengasmaailmassa, se kun tuntuu olevan aika edullinen paikka.
Juu, kyseessä on juuri tuo Puistolan pulju - hyi!

- Euromasterista kanssa pelkkää hyvää sanottavaa - paitsi se hinta....
Vieras

Star-rengas

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jep jep, kävin sitten hakemassa pari kipaletta Pirellin P7 205/55/16- kesägummeja alee Konalan Star-Renkaasta. Palvelu oli hyvää ja toiminta ripeää, mistä iso plussa. Hintaahan noille tuli sen verran (325€), että arvelin tosiaan nakata edessä olleet ajokuntoiset Pirellin P6000 225/55/16:set taakse ja ajaa ne loppuun. Tasapainottivat lisäksi vanhat nakit, eli kaiken kaikkiaan olen tällä hetkellä palveluun tyytyväinen. En kyllä tykännyt vanhoista Pirelleistä alla, mutta en viitsinyt vaihtaa eteen eri merkkisiäkään.
Vastaa Viestiin