Lipsasen 124 300tdt,vanteita alle
Re: Lipsasen 124 300tdt-ASD ja kansipahvi ongelmat
Hmm, valitettavasti tuntuu ettei ole muuta mahdollisuutta kuin jäädä maksajaksi, auton pitää kuitenkin olla kunnossa ja kestää katsastus?. Toisaalta inssin pitäisi ymmärtää keskeyttää päästömittaus jos sallittu maksimikierros arvo ylittyy? oma rommeli kiertäny hurjina päivinä testissä 7 300rpm, inssi varovasti nosti päätään autosta ja kyseli ettei taija olla kierrostenrajoitintinta
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Lipsasen 124 300tdt-ASD ja kansipahvi ongelmat
Katsotaan miten käy, sikäli Trafin ohje on selkeä katsastuksen keskeytyksestä jos maks. kierrokset syystä tai toisesta ylittyy.Väärin on siis toimittu mutta näistä ei ikinä tiedä
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt-ASD ja kansipahvi ongelmat
en jaksa lukea koko topikkia läpi koska googlen vallattua tämän foorumin kaikki on hidasta muttaLipsanen kirjoitti:Katsotaan miten käy, sikäli Trafin ohje on selkeä katsastuksen keskeytyksestä jos maks. kierrokset syystä tai toisesta ylittyy.Väärin on siis toimittu mutta näistä ei ikinä tiedä
jos sinulla on automaatti laatikolla oleva auto niin meet kysymään sieltä katsastus paikalta että mihinkä korjaamoon saan auton viedä korjattavaksi heihän piikkiin
(luulis saattana että jos tuollaiseen inssin virkaan pääsee että ohjeet sentään luettaisiin tai ainakin aseman esimies ne lukisi ja ohjeistaas alaisiaan)
http://www.trafi.fi/filebank/a/13219692 ... uvut12.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
kohta 1.4 /vapaa kiihdytys
tietämättömyys on hyvin yleistä meidänkin asemalla päällikkö meinasi polkea 300tdt rajoittimelle auton omistaja on auton asentajan töissä mutta olin jo aiemmin esittäny hänelle kyseisen ohjeen
hän kysyikin ennen testä päälliköltä et kai aijo polkea rajoittimelle asti (hän vastasi kyllä) sitten auton omistaja kysyi että mihin hän saa viedä auton korjattavaksi (jos tulee rikko) teidän piikkiin
auton omistaja käski mennä lukemään linkittämäni asetuksen (päällikkö luki sen ja tuli takaisin todeten tämä testi noin suoritettuna on turhauttava)
päällikkö ei polkenut rajoittimelle
Re: Lipsasen 124 300tdt
Jaahas, laitetaas tämäkin ajoon välillä, kansipahvi siitä oli korkannut tosta öljykanavan ja ykköspytyn välistä todennäköisesti
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Noille kansipulteille oli jotkin ohjearvot pituudesta että pitääkö ne vaihtaa, en vaan nyt löydä niitä mistään.
kiristysjärjestys ja momentit olis kans hyvä tietää, kun en saa tota autodataa toimimaan täs susipaskassa win 8.1
kiristysjärjestys ja momentit olis kans hyvä tietää, kun en saa tota autodataa toimimaan täs susipaskassa win 8.1
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Lipsasen 124 300tdt-ASD ja kansipahvi ongelmat
Taitaa olla legendaa....ei taida olla dieselille mahdollisia rpm lukuja. Sorry OT.multiviri kirjoitti:Hmm, valitettavasti tuntuu ettei ole muuta mahdollisuutta kuin jäädä maksajaksi, auton pitää kuitenkin olla kunnossa ja kestää katsastus?. Toisaalta inssin pitäisi ymmärtää keskeyttää päästömittaus jos sallittu maksimikierros arvo ylittyy? oma rommeli kiertäny hurjina päivinä testissä 7 300rpm, inssi varovasti nosti päätään autosta ja kyseli ettei taija olla kierrostenrajoitintinta
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Lipsasen 124 300tdt-ASD ja kansipahvi ongelmat
Kuvasta päätellen jos pakosarjan ykkösen ulkonäköön on uskominen ni öljyä on menny ykköspytyn kautta että siinä mielessä taatusti oikea toimenpide vaihtaa pahvi. Eikö pahvin mukna tullu kiristysjärjestystä ja ohjeita kiristykseen
Re: Lipsasen 124 300tdt-ASD ja kansipahvi ongelmat
No enpä oo perkele edes vielä katsonut, pitääpä huomenna tarkistaa oliko siellä ohjeetJari Ke kirjoitti:Kuvasta päätellen jos pakosarjan ykkösen ulkonäköön on uskominen ni öljyä on menny ykköspytyn kautta että siinä mielessä taatusti oikea toimenpide vaihtaa pahvi. Eikö pahvin mukna tullu kiristysjärjestystä ja ohjeita kiristykseen
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
No siellähän ne ohjeet oli paketissa, kansi paikallaan ja momentissa
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Hyvä niin pitikin! Kun ohjeet oli ni kertoo myös siitä ettet ostanu harakirin pahviaLipsanen kirjoitti:No siellähän ne ohjeet oli paketissa, kansi paikallaan ja momentissa
Re: Lipsasen 124 300tdt
Mikähän tohon lämppärin puhaltimeen on tullut kun ei pyöri?On ilmastoitu malli
-suoraan akkuvirralla moottorin saa pyörimään
-moottorille tuleviin johtoihin tulee kuitenkin jännite 10-11v
-tehnyt joskus talvisin sitä ettei -30 pakkasilla lähde puhaltamaan ennenkuin ajaa auton lämpimäksi, sammuttaa auton 5min ja käynnistää uudelleen ja toimii
-suoraan akkuvirralla moottorin saa pyörimään
-moottorille tuleviin johtoihin tulee kuitenkin jännite 10-11v
-tehnyt joskus talvisin sitä ettei -30 pakkasilla lähde puhaltamaan ennenkuin ajaa auton lämpimäksi, sammuttaa auton 5min ja käynnistää uudelleen ja toimii
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Jos moottori, etuvastus ja sulake testattu, niin tarkista sitten itse lämmönsäätöpaneeli/lämmönsäätöyksikkö keskikonsolissa.Lipsanen kirjoitti:Mikähän tohon lämppärin puhaltimeen on tullut kun ei pyöri?
ex C215 CL500
ex W204 C220T CDI A
ex W202 C180
ex C124 300CE-24
ex W201 190E 1.8
ex W204 C220T CDI A
ex W202 C180
ex C124 300CE-24
ex W201 190E 1.8
Re: Lipsasen 124 300tdt
Oli se sulakkeen pohja käynyt jossain vaiheessa niin kuumana että oli sulanut siihen muoviin ja painunut alaspäin niin paljon että sulake ei enään yhdistänyt.
5mm ruuvilla sai korotettua sitä niin nyt yhdistää
5mm ruuvilla sai korotettua sitä niin nyt yhdistää
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Leimalla käyty, tosin ei samalla konttorilla kun viimeks hylky tuli sileän takarenkaan takia muuten priima
Ostakaa nyt amg pois niin saan yhden renkaan ostettua siihen tuli just hieno uus vaihdekepin nupin merkki(?) ja kaikkee
Ostakaa nyt amg pois niin saan yhden renkaan ostettua siihen tuli just hieno uus vaihdekepin nupin merkki(?) ja kaikkee
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Lipsanen kirjoitti:Leimalla käyty, hylky tuli sileän takarenkaan takia
Voeeeeee helevata sentään Lipsanen .
Re: Lipsasen 124 300tdt
Hyvin kiteytettyJari Ke kirjoitti:Lipsanen kirjoitti:Leimalla käyty, hylky tuli sileän takarenkaan takia
Voeeeeee helevata sentään Lipsanen .
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Nysse on leimattu, 3.8.2015 taas uudestaan
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Muistelen että tähän oli joku korjausohje , tais olla vielä tällä foorumilla mut en löydä sitä mistään. Muistaako kukaan?Lipsanen kirjoitti:Oli se sulakkeen pohja käynyt jossain vaiheessa niin kuumana että oli sulanut siihen muoviin ja painunut alaspäin niin paljon että sulake ei enään yhdistänyt.
5mm ruuvilla sai korotettua sitä niin nyt yhdistää
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt
Ei kukaan muista? Nooh oli ilmastoinnin aineet hävinnyt tossa seisonnan aikana ja päätin tukea paikallisia yrittäjiä. Elämäni kallein ilmastoinnintäyttö siitä sitten tulikin 160€!!!Lipsanen kirjoitti:Muistelen että tähän oli joku korjausohje , tais olla vielä tällä foorumilla mut en löydä sitä mistään. Muistaako kukaan?Lipsanen kirjoitti:Oli se sulakkeen pohja käynyt jossain vaiheessa niin kuumana että oli sulanut siihen muoviin ja painunut alaspäin niin paljon että sulake ei enään yhdistänyt.
5mm ruuvilla sai korotettua sitä niin nyt yhdistää
Vanteita kokeilin alle, vähän spaceria ja jousenkumia vielä
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt,vanteita alle
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: Lipsasen 124 300tdt,vanteita alle
Joko on leimattu taas?
S123 300TDT autom -82 664 tkm viewtopic.php?t=165053
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
C107 350 SLC -72 240tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 489tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
Fiat 600D -64 64tkm http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Monark Monarped -61 8tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=777043#777043
Norlett 5000 vm -70-luvulta http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: Lipsasen 124 300tdt,vanteita alle
Kyllähän se kesällä tuli taas leimattua, huomautuksitta läpiSharedoc kirjoitti:Joko on leimattu taas?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen