Tervehdys,
Oletteko törmänneet siihen, että käsijarrukengät irtoavat kiinnnikkeistään ja alkavat mekkaloida jarrulevyjen sisällä?
Omasta autostani on nyt takajarrukengät irronneet kiinnnikkeistä(kiinnikkeet muutuneet muruiksi) ja irronneet osat hikkaavat levyjä ja irtooasat pyörivät levyn sisäpuollla ja aiheuttavat mekkalaa.
Jarrukenkien kiinnike osat on nyt uusittu kahdesti neljän kuukauden ja 30 000km välein. Pitäsikö kiinnikkeet muuttaa pieniksi pulteiksi?
-vikojen orja-
E-Sarja W211 takajarrut
Re: E-Sarja W211 takajarrut
Olisko kyseessä ns.tarvikeosat, jotka eivät ole aivan samankokoiset/laatuiset kuin, alkuperäiset...?
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Re: E-Sarja W211 takajarrut
Liian pitkät pyöränpultit.
S212 E220 CDI A T -2012
S210 E280 A T 4matic -1997
S210 E280 A T 4matic -1997
Re: E-Sarja W211 takajarrut
Liian pitkät pyörän pultit takana tosiaan osuvat seisontajarruihin, mutta ne kyllä antavat heti asennuksen jälkeen ääntä, sellaista tasaista "raksutusta", ja tuskin pääsee 30 tkm. Itsellä oli juuri samoin, kun vaihdoin eri vanteet samoilla pulteilla. Takana raksutti ja arvelin, että kyllä päivän menee, mutta sitten kuului tosi rutina...eli jos liikaa pituutta pulteissa, eikun mirkeliin ja pari milliä pois...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku