Kaasuläpän asentoanturi? Vuosimallia 93 ja moniventtiili
pikkuvika kirjoitti:Kyllä on sähköllä.. ja monivena. Joo sori sekotin. Päästöjen arvot on joutokäynnillä CO-pitoisuus 4,22 sallittu 0,50
HC-pitoisuus 270 sallittu 100/ lamba arvo 0,93 normaali 0,97-1,03/ CO2-Pitoisuus 4,90 ja o2 pitoisuus 10,00 sallittu 5,00.... samat pitoisuudet samassa järjestyksessä mitattu yli 2000 kierroksella on 3,54/302/0,93/12,40/1,06 eli hyvinpitkälti ei mitään toivoa!!!!!!
Aivan mutta ei se palamattoman hapen määrään vaikuta mitä tämä ookaksi noissa arvoissa kuvastaa...Mese 320 TE kirjoitti:Nämä 124:n Lamdat ovat aika kaukana pakosarjasta ja tarvitsevat kunnon lämmityksen ennen päästö mittauksia. Pakkasella jo pienikin odottelu katsastusjonossa jäähdyttää ja arvot ovat pielessä mittaukseen päästessä. Itse käyn tutulla korjaamolla mittuuttamassa päästöt heti pilli pakoputkeen, kun pääsen korjaamon halliin lämmityslenkin jälkeen kierokset koneessa (kolmosella 3500 -4000)
Kirjoitin jutun tuosta ilmamassamittarin mittauksesta tuonne palstalle.pikkuvika kirjoitti:Joo elikkäs miltein 380 mittarissa ja 93 oli vuosimalli, lamba on ennen kattia ja yhellä katilla on, massamittari pitää tosiaan tarkistaa.. mitäs pidät hintaa? Lömmöt oli kyllä kohallaan kun matkaa katastukseen oli 30 kilsaa ja annoin kyllä kenkää matkalla. Pakosarja ei pitäs vuotaa mistään.. ainakaan korvalla erota eikä tummu mistään. 98 tankissa ja jotain ainetta antoivat että pensan sekaan olikohan jotai xr1 tai jotain kun muistas.vaan ei millään.. lamda on 4 piuhan tarvike, joten pitäskö orkkis laittaa? Mites mittaan ilmamassan mittarin? Pesty on kliinerillä.. pakosarjaa tosin en ole tutkinut kun lämpölevy päällä, niin en oo huomannu tutkia. Katon sen nyt illalla kun talliin taas yöksi meen tuhertaan.
Katselin netistä noilla varaosa numeroilla suutiten hintoja esim. USA !993 320/280 6 syl, sarja 329,70 $ noin 250 €. Noiden suutinten tiiviste renkaatkin kovettuessaan voivat tehdä vuotoja imu ilmaan.pikkuvika kirjoitti:Jees.. pitää käyttää irti ja kattoo kuseeko mikään.. oon nyt teinitähellä muonion huudeilla niin remppa jatkuu loppuviikosta.
Kaikki ne on alipaineletkut ja haarat on uusittava muuten ei harmit lopu. Toinen juttu ne alipaine kalvot noissa vaihdelaatikon ja muissa letkuissa venyvät ja niiden toiminta huononee. Oma toimisuudella niistä kyllä selviää työtä ja näpryytä piisaa.pikkuvika kirjoitti:Voi perkele näitä pensamersuja... ihania ajaa ja mukavasti voimaa janäin sillonku kaikki sattuu toimimaan... tuossaki tuota sähköhilpettä niin reippaasti ja sitte nämä alipaine letkut tuottaa työtä. Laatikko laitettu kesällä ja vetari loota remppa oli kalajoella helpa onneksi. Vetari uutena 1129e mutta löyty purkaamolta 150eurolla.
Hei ! Selvisikö mitään uutta viikonlopun rempassa ?pikkuvika kirjoitti:Jees.. pitää käyttää irti ja kattoo kuseeko mikään.. oon nyt teinitähellä muonion huudeilla niin remppa jatkuu loppuviikosta.
Minulla meni läpi lukemillapikkuvika kirjoitti:Kyllä on sähköllä.. ja monivena. Joo sori sekotin. Päästöjen arvot on joutokäynnillä CO-pitoisuus 4,22 sallittu 0,50
HC-pitoisuus 270 sallittu 100/ lamba arvo 0,93 normaali 0,97-1,03/ CO2-Pitoisuus 4,90 ja o2 pitoisuus 10,00 sallittu 5,00.... samat pitoisuudet samassa järjestyksessä mitattu yli 2000 kierroksella on 3,54/302/0,93/12,40/1,06 eli hyvinpitkälti ei mitään toivoa!!!!!!
On mulla se massamittari. Ehjänä otin pois, kun etsin omasta käyntivikaa. Laitoin uuden tilalle, mutta vika ei sillä poistunut. Onko 40€ liikaa pyydetty?pikkuvika kirjoitti:Juuri mittasin massa mittarin.. arvot olivat täysin samat kuin rikkinäisessä kun luin tuolta palstalta. Aziz oliko sulla myynnissä ehyt versio ja hinta luokkaa? 0 280 217 500 ja bosch
Hei! Voisitko laittaa palstalle sen ehjän Ilmamassamittarin arvot, jos siitä olisi apua tutkimuksissa. Onko se aito Bosch 0280 217 500 ?aziz kirjoitti:On mulla se massamittari. Ehjänä otin pois, kun etsin omasta käyntivikaa. Laitoin uuden tilalle, mutta vika ei sillä poistunut. Onko 40€ liikaa pyydetty?pikkuvika kirjoitti:Juuri mittasin massa mittarin.. arvot olivat täysin samat kuin rikkinäisessä kun luin tuolta palstalta. Aziz oliko sulla myynnissä ehyt versio ja hinta luokkaa? 0 280 217 500 ja bosch