unski kirjoitti:Ok. Eli pumpun rele on kunnossa, polttoainetta ja painetta riittää. Oliko moottori testausvaiheessa kylmä vai lämmin? Autohan on vuosiluvusta päätellen katalysaattorimalli, onko siitä millolin mitattu päästöt?
Oletko kokeillut painaa kaasua startatessa....varmaankin olet kokeillut ja kaikkea muutakin mahdollista, asia taatusti risoo ihan riittävästi, jolloin kokeilee kaikkea. Mutta kysyn vain, että tulee eliminoitua sekin vaihtoehto.
Oletko kokeillut antaa pientä lisäbensaryyppyä kaasuläpän ohi uudemman kerran, jääkö moottori silloin heti käyntiin?
Timppa
Moottori oli testausvaiheessa n. 50 asteinen... Päästöjä on mittailtu pitkin poikin vuotta, aina kun on keksitty jtn olennaista ja ne ovat aina olleet ok...
Juu olen kokeillut painaa kaasua startatessa, eikä sillä ole minkään sortin vaikutusta, mutta aivainta kun ns. runkkaa muutaman kerran virtoja päälle ja pois ja sitten vasta starttaa, niin tuntuu vaikuttavan sen verran että lähtee melko vahvasti helpommin/vähemmällä sahautuksella käyntiin...
Ja en ole kokeillut uudestaan bensan lisäystä kaasuläpän ohi...
Joo alkaahan tämä jo oleen melko rassaavaa, mutta pakko sen vian on joskus löytyä...
