-74 450 SLC AVK:lla
-74 450 SLC AVK:lla
Kivaan kuntoon moukaroitu...
Kukahan älypää tommostakin harrastaa?
Vaikka eihän toi enää edes ole rikos (kuten ei näytä olevan maanpetoskaan), pienimuotoinen luvaton käyttöönotto vaan. Tuskin joutuvat tekijät maksamaan penniäkään korvauksia tuostakaan runnellusta kaunottaresta, vaan normaalit autonkäyttäjät maksavat taas hieman lisää korotettujen vakuutusmaksujen muodossa.
Vaikka eihän toi enää edes ole rikos (kuten ei näytä olevan maanpetoskaan), pienimuotoinen luvaton käyttöönotto vaan. Tuskin joutuvat tekijät maksamaan penniäkään korvauksia tuostakaan runnellusta kaunottaresta, vaan normaalit autonkäyttäjät maksavat taas hieman lisää korotettujen vakuutusmaksujen muodossa.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Arvaus
Jos näiden peltihommien kanssa tulleista kokemuksista on jotain jäänyt korvan taakse, niin sellaiset 5-6000€ voisi tulla laskua maalauksineen. Jos oikomalla ei onnistu, niin sitten puhutaan taas eri summista. Mielenkiintoiseksi tekee kustannusarvion esim. takavalojen hinta, taisivat olla nekin pitkästi toista tonnia vanhaa valuuttaa ketale.
Mutta onneksi jopa muutamat "ei-tekniset" osat menevät ristiin sedanien kanssa - esim. omassa kiesissä löytyy tavarasäiliön puolelta pari pisteosaa koodilla MB107-A123456 jne....
Mutta palleista omenapuunoksaan vain roikkumaan tuollaisen tekijät. Ja korkealle. Ja pitkään. Ja ohuella nailonköydellä
Mutta onneksi jopa muutamat "ei-tekniset" osat menevät ristiin sedanien kanssa - esim. omassa kiesissä löytyy tavarasäiliön puolelta pari pisteosaa koodilla MB107-A123456 jne....
Mutta palleista omenapuunoksaan vain roikkumaan tuollaisen tekijät. Ja korkealle. Ja pitkään. Ja ohuella nailonköydellä
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
no voi...
Voi v...n älykääpiöt stn! On ollut pikkusen tekemisen puutetta varmaan. Olisihan tuossa oikomista kerrakseen, mutta jos vaikka kipaisisi Saksassa ja tulisi sieltä joku sopiva 107 kainalossa takaisin ja sitten vain vaihtaisi suoraa peltiä tilalle.
w115,123,124,126,210 yms.
Re: no voi...
Voi pyhä perkele sentään - tuon tekijälle voisi suositella samanlaista moukarointia minkä itse tuolle autoparalle meni tekemään...
Alkaa olemaan jo niin paljon uuden pellin ja osan tarvetta, että ehjän yksilön ostaminen Suomestakin tulisi kannattavammaksi.
Alkaa olemaan jo niin paljon uuden pellin ja osan tarvetta, että ehjän yksilön ostaminen Suomestakin tulisi kannattavammaksi.