Hittolainen kun olisi edes hieman lähempänä asuinpaikkaa, todennäköisesti alkaisi kaupanhieronta
http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=106160
Aika ihme jos tosiaan ruosteeton, ei olisi pahanhintainenkaan.
Diesel pystylamppu -76
Re: Diesel pystylamppu -76
Juujuu, kaikki pystylamputhan on täysin ruosteettomia.mie kirjoitti:Aika ihme jos tosiaan ruosteeton, ei olisi pahanhintainenkaan.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Ainakin mun silmään näyttää, että on keula maalattu uudestaan. Liekkö sitten kolarista elvytetty yksilö.
No, onpa kuitenkin suoraan ajosta tuleva auto, eli ei varmaan ihan pommi tekniikan tai korinsakaan puolesta. Tuosta voisi saada suhteellisen pienellä laitolla ihan kelpo pelin kesäpyhien ajeluihin.
No, onpa kuitenkin suoraan ajosta tuleva auto, eli ei varmaan ihan pommi tekniikan tai korinsakaan puolesta. Tuosta voisi saada suhteellisen pienellä laitolla ihan kelpo pelin kesäpyhien ajeluihin.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
kylläpä on tutun näköinen mersu, eli siis ko. auton on minulla myynnissä. Keulaa ei ole muuten maalattu uusiksi kuin kuskin etulokasuoja joka on maalattu ruosteitten poiston jälkeen uusiksi. Koko auto on joskus edellisen omistajan aikana maalattu uusiksi, en tiedä milloin. Kyseessä ei ole kolariauto. Kori on tosiaan lähes ruosteeton, olen yhden paikan löytänyt jossa on hieman pintaruostetta.
Auto on rekisteröintikatsastettu n. 2kk sitten kun se oli edellisellä omistajalla seissyt tallissa n. vuoden ajan(tästä johtuu eurokilvet). Meni ensimmäisellä läpi. Auton kanssa ei ole minulla ollut mitään ongelmia mutta myynnissä on sen takia ettei ole varaa pitää kahta autoa.
Oli ihan pakko vastata tähän koska oli omasta autosta kyse ja eihän sitä tiedä jos joku olisi kiinnostunut ostamaan.
Auto on rekisteröintikatsastettu n. 2kk sitten kun se oli edellisellä omistajalla seissyt tallissa n. vuoden ajan(tästä johtuu eurokilvet). Meni ensimmäisellä läpi. Auton kanssa ei ole minulla ollut mitään ongelmia mutta myynnissä on sen takia ettei ole varaa pitää kahta autoa.
Oli ihan pakko vastata tähän koska oli omasta autosta kyse ja eihän sitä tiedä jos joku olisi kiinnostunut ostamaan.
- Jani Haataja
- Mersumies
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Täytyy kyllä sanoa että jos rahatilanne sallisi niin ostaisin tuon pois kuljeksimasta. Oli nimittäin sen verran nätin näköinen peli...
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Re: Diesel pystylamppu -76
Onhan noita nähty, ihan tossa kämpän edessäkin on yksi, johon mun avain vielä sattuu sopimaan... tai no, kuskin puolen oveen sopii, pelkääjän oveen ei...Daaz kirjoitti:Juujuu, kaikki pystylamputhan on täysin ruosteettomia.
-Daaz
Eikus perkule, näytti muuten siltä, että yhden helmalistan kiinnikkeen ympäriltä olis aavistuksen rusehtanut. Lasketaanko se ruosteeksi? Näytti lähtevän pyyhkimällä pois ruskeudet!
Re: Diesel pystylamppu -76
No niin no, riippuu kai vähän miten sitä asiaa katsoo. Itse katsoisin asiaa niin, että jos auto on "ruosteeton", se on sitä myös koteloiden sisältä ja massan alta. Näillä perusteilla ei yksikään yli 3-vuotias auto ole ruosteeton.Tuc kirjoitti:Onhan noita nähty, ihan tossa kämpän edessäkin on yksi, johon mun avain vielä sattuu sopimaan... tai no, kuskin puolen oveen sopii, pelkääjän oveen ei...Daaz kirjoitti:Juujuu, kaikki pystylamputhan on täysin ruosteettomia.
-Daaz
Itsellänikin on yksi C114, jonka maalipinta on aivan virheetön, mutta pohjasta menee pää läpi. Voisihan sitäkin sanoa ruosteettomaksi - ainakin maalipinnastaan. Pitäisi siis määritellä, tarkoitetaanko ruosteettomuudella sitä, että
a) ajoneuvo on täysin tehtaan massoissa ilman pienintäkään pintaruostetta,
b) ajoneuvoa on hitsattu, mutta juuri nyt siinä ei satu olemaan näkyvää ruostetta,
c) ajoneuvon pintapelleissä ei ole ruostetta.
Itse kallistun tuohon a-vaihtoehtoon, mutta näkemykset vaihtelevat, joten määrittelykin on vaikeaa. "Ruosteettomuus" on yksi perusklisee "yhden omistajan (syntynyt 1928)", "säilytetty tallissa, ei ajettu talvella" ja "vaikka suoraan museorekisteriin" -tölväyksien kanssa.
-Daaz
PS: Katsokaa muuten joskus lähemmin Kalifornia-autoja. Nekään eivät ole ruosteettomia, vaan niissä on ihan outoja läpireikiä oudoissa paikoissa. Ne vaan on helpompi korjata kuin nämä pohjolan mätäongelmat, kun peruskori kuitenkin on terve ja suora ja korjailematon.
PPS: Olikohan tässä kirjoituksessa nyt mitään tolkkua?
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Ennenvanhaan kun oli vielä kanttiautoja niin oli peltikin parempaa, satuin näkemään semmoisen ruostuneen merstolassa ja havaitsin että senaikainen pelti ei ruostu puhki vaan jotenkin tasaisesti koko pinnalta. Siis koko autohan oli ihan ruosteen peittämä mutta mistään kohtaa ei ollut pelti puhki.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/