Monessa mallissa ei ole mahdollisuutta muuttaa ratin asentoa kääntämällä toiseen booriin vain siellä on vain yksi asento sille.omassani w202 oli näin.
Väkisin siellä on jokin pieni häiriö kulmissa.Joku osuma kanttariin tai ihan jokin alusta osa joka nyt ei häiritsevästi muuta kulkua.
En tidä mallistasi millainen alusta mutta esim apusimpukan hela kun menee missä se on niin tekee tuon ja ei välttämättä huomaa kulussa.
Ratinhan saa irti kun otat akunkengän irti 15min odottelua ja ratin takana on reiät jossa torx ruuvit niin lähtee bäg ja liitin irti bägin puolelta.
sitten lämpöä pulttiin ja pulttikoneella pultti auki ..EI muulla tavalla tai tulee tuhoa.
Ajaessa merkkaa teipillä kohta missä ratti on suoraan ajaessa.Voit tieten kokeilla kääntää mutten sano varmaksi onnistuuko.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Avain pois virtalukosta, t30 torx ratin takana olevista reijistä läpi ja pultit löysään. Ratin keskiö ylös, airbagin johdon voi joutua irrottamaan mutta ei se siitä rikki mene / silmille tule. Sitten käännät ratin oikeaan asentoon ja kamat takaisinpaikalleen.
Tosin veikkaan että vika on pyöräkulmissa, auraus toiselta puolelta pielessä jne...
Jos haluaisi muuttaa ratin asentoa hieman vastapäivään,niin kääntää pelkääjänpuolen raidetangon päätä kierroksen kiinni päin ja vastaavasti kuskinpuolelta samanverran auki.
Tässä on tulos kun ohjauskulma oli hiukan viturallaan toiselta puolelta. Oli kylläkin kaverin autosta ja nainen ajeli sillä eikä huomannut mitään. Rengasmieskin sanoi ettei koskaan ole nähnyt noin huonossa hapessa olevaa rengasta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Mopo Mobylette
Mopo Vasama sport
MB 250 D 1995
Chevrolet Lumina 1996
MB E 320 Cdi 2000.