-00 270Cdi w210 lastutus

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Michelinukko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 98
Liittynyt: Pe 10.10.2008 10:40

-00 270Cdi w210 lastutus

Viesti Kirjoittaja Michelinukko »

Mitäs tuosta saa lastutuksella irti?Kestääkö automaattilaatikko vaivoitta?Paljonko on vakio ahdot?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: -00 270Cdi w210 lastutus

Viesti Kirjoittaja atlas »

Ota nimimerkku -tuikku. yv:tä ja hän lastuttaa ja poistaa egr pois samalla.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
usremenar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 155
Liittynyt: Su 11.03.2012 16:15
Paikkakunta: Kitee

Re: -00 270Cdi w210 lastutus

Viesti Kirjoittaja usremenar »

Michelinukko kirjoitti:Mitäs tuosta saa lastutuksella irti?Kestääkö automaattilaatikko vaivoitta?Paljonko on vakio ahdot?
Vakioahdot 370 Nm ja siitä saa 200 Hp, 480 Nm irti VoimaaCom -ohjelmalla. Tulehan käymään.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4674
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: -00 270Cdi w210 lastutus

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Vakiona max ahdot 1,2bar.

Ahtimesta/tekniikasta vakiona saa, jos se on hyvässä kunnossa, max 95milliä syötettyä hyvin pienellä savulla läpi.
Syöttömäärä on jo niin suuri tuolloin, että jollei polttoainelinjat ole kunnossa, siis oikeasti kunnossa, niin kaasupohjassa, sopivissa tilanteissa, saattaa sammua tupsahdella, kun polttoaine järjestelmästä loppuu.
Se on loppujen lopuksi aika yleistä näissä vanhemman tekniika autoissa, mallista riippumatta.
Mitään ei säry, eikä se ole mitenkään edes vaarallista tekniikalle, mutta inhottavaa se on.
Sammuilusta pääsee pikkurahalla eroon, jos itse ei pelkää sormien haisemisia, eikä se korjuutus kamalan kallista ole teetätettynäkään.
Foorumilta löytyy paljon tietoa aiheesta.
Vaihteisto ja voimansiirto kunnossa ollessaan hyvin lisätehonkin kestää.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Vastaa Viestiin