"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Hiekkapuhallus ja sen jälkeen puukkosahalla kaari irti ja uusi korjauspala tilalle. Ei mitään järkeä alkaa hiomaan käsin/koneella tjms.
Syvälle menevässä ruosteessa ainoa hyvä menetelmä on leikata se koko pellin pala pois ja laittaa uutta tilalle...mutta se on susta ittestä kiinni moneksiko vuodeksi teet autoa. Jos sen elinkaari on enää 5 vuotta niin ei se niin tarkkaa ole, pahimmat pois ja pakkelilla sileäksi, pahimmat reijät pelillä umpeen.