Kokemuksia: Mitä kestaa 300GD:n kytkin

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
räimänparoni
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Ma 27.11.2006 18:11

Kokemuksia: Mitä kestaa 300GD:n kytkin

Viesti Kirjoittaja räimänparoni »

Onko kokemuksia missä teholuokassa 300GD:n (5 mukisen) kytkin alkaa olla alimittainen, ja mitenkä on ongelmaa
ratkottu ( jätetään automaatti kortti vielä toistaiseksi pakkaan) ?
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: Kokemuksia: Mitä kestaa 300GD:n kytkin

Viesti Kirjoittaja pera8x »

en tiedä missä tehoissa alkaa luisteleen, mutta se on ainakin varma, että lääkkeet siihenkin vaivaan on keksitty.

onhan noita vaikka mitä kuinka ja paljon.

vaihtoehto 1. mittailee ja tutkii, että minkä kokonen asetelma sinne mahtuu ja sen mukaan sitten ostaa jonkun toisen auton jyräkämmän asetelman. tarvittaessa sorvauttaa vauhtiksesta tavaraa pois, jos on sen mallinen, että voi ottaa. näillä eväillä saa jonkin verran lisää pitoo kytkimelle kohtuullisilla kustannuksilla.

vaihtoehto2. ostaa jonkun valmiin racekytkin paketin siihen. luultavasti saatavilla sopivaa, mutta maksaa maltaita.

vaihtoehto3. rakentelee itse sinne tuplajouskytkyttimen. voi tulla sen verran jäykkä poljin, ettei huvita ainakaan missään maastossa kömpiä sen auton kanssa, taikka kaupungin liikennevalo ruuhkissa. voi joutua sovitteleen lootaa parikin kertaa paikoilleen ja kokeileen, että kuinka kytkin toimii. irrottaako, luistaako jne.. työsyöinterinkin voi joutua vaihtaan. halpa ratkasu, mutta työläs, eikä varmaankaan se paras mahdollinen.
W201 250DT 20V
w201 190E
Vastaa Viestiin