C280T Sport -98 *Myyty* Seuraavan suunnittelua.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 26
- Liittynyt: Ti 09.03.2010 22:16
Kiitoksiajupehalm kirjoitti:Komeet on pyörät
Minkäs värinen autosta sitte tulee??
Auto ylimaalataan alkuperäisellä värillä ja sen jälkeen sitten luultavasti teipataan tuo katto ja perälooran yläosa mustaksi..
Viimeksi muokannut C280, Ke 10.03.2010 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Juu tottakai ainut että takana ei pysty enää pudottamaan ainakaan nuolla kaarilla kun ilmatilaa jää 2mm ääriasennossa kun vähän kuormitettuna.. no ennen maalausta jos pikkuusen rullailis nuota kaaria joka nurkasta että sais vaikka edestä 1.5 ja takaa 1 cm alemmas..Jäse kirjoitti:Hyvältä näyttää... alemmas vaan pitäs merssua saada
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Pitäis alkaa muovihitsaamaan tuota projekti puskuri.. että sais valmiiksi ennen auton maalausta niin sais sitte maalata samalla kertaa kaikki..
Mutta asiasta toiseen tietäiskö kukaan foorumilainen mistä sais kirkkaalla lasilla olevia pitkien lamppuja tuollaiseen C36 AMG:n alkuperäiseen puskuriin??? Vinkkejä kaivattaisiin
Mutta asiasta toiseen tietäiskö kukaan foorumilainen mistä sais kirkkaalla lasilla olevia pitkien lamppuja tuollaiseen C36 AMG:n alkuperäiseen puskuriin??? Vinkkejä kaivattaisiin
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Gti lehdessäkin noin väitettiin!evolution kirjoitti:jossain väittivät ettei mersun puskureita pysty muovihitsaamaan??
Varmaan vuosimallista riippuu mitä muovilaatua ovat käyttäneet.
Jos on kestomuovia (PE,PP,ABS...) niin pystyy hitsaamaan pienellä varauksella. Aina ei niitäkään saa tarttumaan.
ABS:ssää voi liimata jopa asetonilla kun se ei kestä liuottimia.
t. muovialan ammattilainen
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex
W209 CLK 30CDI AMG -ex
Ainakin normaali facelifti C:n puskurin pystyi muovihitsaamaan ja kittaamaan muovipuskurille tarkoitetulla kitillä.. kai tuo amg:n tekeles on samaa muovia.. no pitää ainakin kokeilla
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Kävin tänään kysymäs tuohon amg puskuriin uusia alkuperäisiä lisäpitkiä meinasin pyörtyä kun kuulin hinnan... 297e kpl
kyllä olis kalliit lisäpitkät.. taitaapa jäädä ostamatta ainaki tällä erää
kyllä olis kalliit lisäpitkät.. taitaapa jäädä ostamatta ainaki tällä erää
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
ei ollu ite yritin hitsailla noita w202 alkuperäsiä helmoja eikä siitä ainakaan mitään tullu mk2 golffin puskurin hitsaaminen sitten taas onnistu hienostiWhaeva kirjoitti:Oliko tää vitsi?evolution kirjoitti:jossain väittivät ettei mersun puskureita pysty muovihitsaamaan??
E: niin ja siis tosiaan kyse faceliftistä missä muovihelmat
Viimeksi muokannut evolution, To 11.03.2010 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[url=http://tiku.kuvat.fi/kuvat/Autot/C180%20Sport/]C180 Sport[/url]
Kiitoksia Latvalan automaalaamo jalasjärveltä maalaa tämän.. Tuttu jo entuudestaan vanhojen projektien kautta..Coupe* kirjoitti:Hieno kampe ja varmasti hienommaksi muuttuukin..Saako udella missä maalautat autosi?
On todella tarkka töistään ja työnjäljestään toki myös maksaa mutta halvalla kun ei saa hyvää
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Kiittääok` kirjoitti:Hieno mersu!
Ei sulla pyöris nurkissa joutilaita faceliftin puskuria / puskuria?
Voi ollakki.. joko tuo sportin oma etupuskuri tai sitte amg:n tekeles riippuu nyt että kuinka suunnitelmat etenee tuon keulan teon kannalta.. jompikumpi tulee myyntiiin kevään/kesän aikana.. taitaa olla tällä hetkellä vain siitä kiinni kummanko taakse saadaan mahdollisimman paljon tilaa tulevia visioita varten
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Kysymys jarruista C280:lle
Mielenkiinnosta ja vertailun vuoksi, minkä kokoiset on c36 takajarrulevyt joita asennat ja onko jäähdytetyt? Mikä oli alkuperäisten takalevyjen koko?
E220cdi-14
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
Re: Kysymys jarruista C280:lle
halkaisija sama kuin V6:n omis eli 278mm ja on jäähdytetyt paksuutta en muista olisko joku 20mm.. Näitä takajarruja löytyy c36:sta kahta eri mallia toinen jäähdytetty ja toinen ei..Lade kirjoitti:Mielenkiinnosta ja vertailun vuoksi, minkä kokoiset on c36 takajarrulevyt joita asennat ja onko jäähdytetyt? Mikä oli alkuperäisten takalevyjen koko?
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Kysymys jarruista C280:lle
Ok. Tulihan tämäkin selväksi. C43:ssa on takana 300mm (mitattu omasta)jäähdytetyt, joten eipä ihme ettei välttämättä mene samat vanteet kuin c36 tai c280:een. Kataloogeissa lähes piokkeuksetta väärää tietoa esim. tuolla väittää että c43 olis tuo sama 278...hmm.. sekavaa.
http://www.blackdiamondperformance.com/ ... rcedes.htm
http://www.blackdiamondperformance.com/ ... rcedes.htm
E220cdi-14
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
Re: Kysymys jarruista C280:lle
Etupäässä onkin sitten samat jarrut C36/C43 huomasin just etten kattonu niitä osia silloon ku etusatuloiden numeroilla jäi takapään osat tarkistamatta.. no eiköhän nuollaki jo pääse alkuun tämän projektin kansLade kirjoitti:Ok. Tulihan tämäkin selväksi. C43:ssa on takana 300mm (mitattu omasta)jäähdytetyt, joten eipä ihme ettei välttämättä mene samat vanteet kuin c36 tai c280:een. Kataloogeissa lähes piokkeuksetta väärää tietoa esim. tuolla väittää että c43 olis tuo sama 278...hmm.. sekavaa.
http://www.blackdiamondperformance.com/ ... rcedes.htm
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Toi ei vissiin ole ihan noin yksiselitteistä...
C280 sedan etu 284 mm taka 258 mm
C280 farkku etu 288 mm taka 278 mm
C36 vm. 94-8/95 etu 288 mm taka 278 mm
C36 vm. 9/95-97 etu 316 mm taka 290 mm
C43 vm. 98- eri lähteissä: etu 316 tai jopa 332/334? mm taka 278 tai 300 mm
Tämän voisi joku tietävämpi varmistaa?
Mutta...
Tuossa mun vm. 3/95 C36:ssa on AMG stanssatut nelimäntäiset etusatulat. Myös joissakin vm. 96-97 on näitä, mutta ilmeisesti ilman AMG-logoa.
Kaikista mielenkiintoisinta on että etujarrulevyt ovat kuitenkin autossani n. 320 mm! lähteistä poiketen. Vasen ja oikea levy on eri varaosanumerolla, ilmeisesti johtuen jäähdytysrivoista; pyörimissuunta.
Noissa alkupään C36:ssa on tosiaan eri variaatioita etujarruissa. Jossain kohtaa -96 eteenpäin ainakin C36:ssa alettiin käyttämään yleisemmin ATEN "liukusatulaa" edessä.
C280 sedan etu 284 mm taka 258 mm
C280 farkku etu 288 mm taka 278 mm
C36 vm. 94-8/95 etu 288 mm taka 278 mm
C36 vm. 9/95-97 etu 316 mm taka 290 mm
C43 vm. 98- eri lähteissä: etu 316 tai jopa 332/334? mm taka 278 tai 300 mm
Tämän voisi joku tietävämpi varmistaa?
Mutta...
Tuossa mun vm. 3/95 C36:ssa on AMG stanssatut nelimäntäiset etusatulat. Myös joissakin vm. 96-97 on näitä, mutta ilmeisesti ilman AMG-logoa.
Kaikista mielenkiintoisinta on että etujarrulevyt ovat kuitenkin autossani n. 320 mm! lähteistä poiketen. Vasen ja oikea levy on eri varaosanumerolla, ilmeisesti johtuen jäähdytysrivoista; pyörimissuunta.
Noissa alkupään C36:ssa on tosiaan eri variaatioita etujarruissa. Jossain kohtaa -96 eteenpäin ainakin C36:ssa alettiin käyttämään yleisemmin ATEN "liukusatulaa" edessä.
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
No niin eli ne ovat samat kuin mulla, kirjoitin noin 320 mm Varmaankin ovat -95 autosta?C280 kirjoitti:Just mittasin kans etulevyt mielenkiinnosta ja ne oli 323mm
että mitkähän c36:n versiot nämä sitten on ? ja ne on kans AMG stanssatut..
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Juu -95:t pitäis olla mutta ovat alkuperäiseltä väriltään punaiset
otin satulat työn alle ja luulin että ovat jälkikäteen maalattu jossain mutta olikin alkuperäinen maali vähän yllätyin kun yleensä ne on aina ollu mustia mitä on nähny..
otin satulat työn alle ja luulin että ovat jälkikäteen maalattu jossain mutta olikin alkuperäinen maali vähän yllätyin kun yleensä ne on aina ollu mustia mitä on nähny..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Se voi pitää paikkansa? Mun "ystäväni" Beirutista kertoi että hänenkin autossaan satulat on punaiset.
http://www.youtube.com/watch?v=qJxj7zpJt_M
http://www.youtube.com/watch?v=qJxj7zpJt_M
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
No eiköhän tuo rönttä nuollaki jarruilla luulisi vähän paremmin pysähtyvän kuin vakio jarruilla.. ja jos lähitulevaisuudessa saataisiin vähän lisää potkua pellin alle niin ainakin jarrut on sitte jo valmiina...
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Fiesta Sportvan st-replica -15 teho sopiva ;)
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97