2.6-3.0
2.6-3.0
eli laitoin epähuomiossa tuning osastolle kysymyksen.
Eli tarkoitus vaihtaa w201 2,6 tilalle 3.0 12v. Onko isoja ongelmia? Miten alkuperäinen laatikko ja perä kestää?
Tarkoitus on käyttää kansi "pajalla" ja väntää peltipakosarja,
Tiedän , että on paska homma mutta....
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!!
Eli tarkoitus vaihtaa w201 2,6 tilalle 3.0 12v. Onko isoja ongelmia? Miten alkuperäinen laatikko ja perä kestää?
Tarkoitus on käyttää kansi "pajalla" ja väntää peltipakosarja,
Tiedän , että on paska homma mutta....
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!!
Re: 2.6-3.0
Jos auto ei ole vähäpäästöinen ja aiot muutoskatsastaa sen tuolle kolmilitraiselle koneelle, joudut vaihtamaan alustan vastaamaan 190E 2,5-16 -mallia. Jarrut löytyvät isommista W124-malleista, vakaajat 16V-malleista. Tällöin voit ottaa tehoja 1,2 x 150 = 180 kW (244,8 hv). Haulla löytyy lisätietoa asiasta.mailer kirjoitti:eli laitoin epähuomiossa tuning osastolle kysymyksen.
Eli tarkoitus vaihtaa w201 2,6 tilalle 3.0 12v. Onko isoja ongelmia? Miten alkuperäinen laatikko ja perä kestää?
Tarkoitus on käyttää kansi "pajalla" ja väntää peltipakosarja, :oops:
Tiedän , että on paska homma mutta....
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!!
Teknisesti ei työn pitäisi olla vaikea, pakosarjan ja mahdollisesti pakoputken tekemisessä on hieman askartelua. Kestäviä vaihdelaatikoita ja periä löytyy ainakin W124-malleista, jolleivat alkuperäiset kestä. KE-Jetti riittänee kasvavalle moottoriteholle, omassa kaksilitraisessani se kesti hyvin yli 50% tehonlisäyksen.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
W201:stä ei ole tehty kolmilitraisella koneella, 2,6-litrainen on suurin.T.K kirjoitti:Onko muuten olemassa w201 koppaa tuolla 300 12v bensakoneella tehtaalta lähtiessä??? Joskus muinoin oli nettiautossa vm.93 käyttöön otettu 201 tuolla kolmesatku bensalla ja kehuttiin että onpi harvinainen malli???
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
^^ jaa eikö jotain brabus ole isommalla? tmstomant kirjoitti:W201:stä ei ole tehty kolmilitraisella koneella, 2,6-litrainen on suurin.T.K kirjoitti:Onko muuten olemassa w201 koppaa tuolla 300 12v bensakoneella tehtaalta lähtiessä??? Joskus muinoin oli nettiautossa vm.93 käyttöön otettu 201 tuolla kolmesatku bensalla ja kehuttiin että onpi harvinainen malli???
tomant
Merseedespents
Onhan AMG 3.2 olemassa myös, mutta käsittääkseni kysyttiin Tehtaalta lähteneitä, ts. sarjavalmisteisia versioita. niissä 2.6 on suurin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Brabus tais olla 3.6l peli.. ~250hp 0-100 ~6? vai muistanko ihan väärin.vk00 kirjoitti:^^ jaa eikö jotain brabus ole isommalla? tmstomant kirjoitti:W201:stä ei ole tehty kolmilitraisella koneella, 2,6-litrainen on suurin.T.K kirjoitti:Onko muuten olemassa w201 koppaa tuolla 300 12v bensakoneella tehtaalta lähtiessä??? Joskus muinoin oli nettiautossa vm.93 käyttöön otettu 201 tuolla kolmesatku bensalla ja kehuttiin että onpi harvinainen malli???
tomant
Viimeksi muokannut nj^, Ti 29.12.2009 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Eikö "tehtaalta lähtiessä" tarkoitakaan alkuperäisiä Mersun tekemiä malleja? Niiden mukaan ainakin muutoskatsastukset lasketaan ja virityspajojen tekemät autot ovat eri lukunsa.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Näin itekkin meinasin että 2,6 oli suurin pata mitä tenavaan sai lukuunottamatta amg ja brabus ym. malleja, tommone 3,6 brabus tullu bongattua ihan livenäkin joskus.tomant kirjoitti:W201:stä ei ole tehty kolmilitraisella koneella, 2,6-litrainen on suurin.T.K kirjoitti:Onko muuten olemassa w201 koppaa tuolla 300 12v bensakoneella tehtaalta lähtiessä??? Joskus muinoin oli nettiautossa vm.93 käyttöön otettu 201 tuolla kolmesatku bensalla ja kehuttiin että onpi harvinainen malli???
tomant
Muistelen vaan että silloin nettiauton ilmossa oli että harvinainen ja alkuperäinen kolmesatku tenava, muistan vielä että myyntipuheena oli että jos tällä ei saa ni ei ole autossa vika...
Eli siis koneenvaihto ollu sekin.
S202 220 CDI Äsprit
vk00 kirjoitti:^^ no et sä tuolla ylenpänä tehtaasta puhunukkaan :)
tomantT.K kuitenkin kirjoitti:Onko muuten olemassa w201 koppaa tuolla 300 12v bensakoneella tehtaalta lähtiessä???...
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020