Lähinnä oon miettiny noita C sarjan vakio huulia tonne puskimeen, myyvät purkaamoilla suht edullisesti ja C malliin sopivat, mutta miten on W124 laita??
Jos tarkoitat W202:n alkuperäisen puskurin alahuulta, niin se on yhtä muun puskurin kanssa, ainakin minun -94:ssa...
Puskurin keskiosa on irtonainen, mutta saahan siitä alahuulestakin rälläkällä irtonaisen
ssdesign kirjoitti:Jos tarkoitat W202:n alkuperäisen puskurin alahuulta, niin se on yhtä muun puskurin kanssa, ainakin minun -94:ssa...
Puskurin keskiosa on irtonainen, mutta saahan siitä alahuulestakin rälläkällä irtonaisen
Hmm... näytti että toi alaosa olis irtonainen ,mutta saahan sen todellakin rälläkällä irti
ssdesign kirjoitti:Jos tarkoitat W202:n alkuperäisen puskurin alahuulta, niin se on yhtä muun puskurin kanssa, ainakin minun -94:ssa...
Hmm... näytti että toi alaosa olis irtonainen ,mutta saahan sen todellakin rälläkällä irti
eikös w202 faceliftissä tullut sit jo irtonainen huuli ?
epk kirjoitti:eikös w202 faceliftissä tullut sit jo irtonainen huuli ?
Käsitääkseni juuri näin. Itekkin katsemin joku aika sitten, että esim. varaosahaku.fi:stä löytyy etu ja takahelmoja (puskureita) löytt ihan kohtuuhintoihin, mutta niitä faceliftin jälkeisiä sivuhelmoja ei oiken tahdo löytyä, vai enkös osannut katsoa oikean otsikon alta? Minkähintaisia olet löytänyt?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Ite olen just laittamassa CE:hen Riegerin Infinity takapuskurinhelmaa joka on tarkoitettu W202 :seen. Helmaa joutui kaventamaan 3cm mutta muuten istuu loistavasti. Toinen homma on helman pidentäminen Auton "pituussuunnassa" molemmille puolille 10cm lisää. muttä eipä tuo nyt suuri homma ole..
Noita alkup. faceliftin pelkkiä helmoja saa uutenakin KL:stä, mutta en nyt muista hintoja.