koukku

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tosi
Sisäänajossa
Sisäänajossa

koukku

Viesti Kirjoittaja tosi »

käykö sedanin koukku coupeen? 124 kori :cry:
jallujiipee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja jallujiipee »

Joo. kyllä käyp. Kiinnitysreijät on ihan samat. Tietty pitää porata ne auki. Pakoputken kohalta pitää kuiteski hivenen modifioida kiinnitysrunkoa rälläkän ja Kempin kans. Mulla koukku on Kovil. Koukku itessään on neljällä pultilla laippaliitoksena siihe runkkoon kiinnitettynä. Ite käytän koukkua silleen, et kiinnitän sen siihe laippaan parilla pultilla, mitkä kyllä kestää monen tonnin vetoa, ja sitte pultit ja koukku pois ku ei sitä tartte. Pistorasia on piilotettu puskurin katveeseen, et jos koukku on pois, nii ei tuu mitään säröä CE:n tyylikkäisiin linjoihin. Katastusmies on myös hyväksynyt systeemin. Sähköt oon vetäny releiden kautta. Herätevirta on niin pieni, et se ei sotke sähköjärjestelmää(polttimoiden varotusvalo). Muutes joutuu ostamaan sen mersuun tarkoitetun piuhasarjan, mikä tietty maksaa paljon. Se, ainaski mun tietojen mukaan, pitää sitte vetää kojetaululta saakka.
Nii, kysäsin aikanaan sellasta koukkua mikä sopii heittämällä coupeen, sano myyjä et 514€. Minä sanoin et kititi vaan. Tää modifioitava malli makso 120€
Puhu hitaasti, ajattele nopeasti
jallujiipee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja jallujiipee »

Viälä lisäyksenä, mersufoorumilta löytyy koukkusähkön releiden kytkentäkaavio. Ihan helppo ja fiksu systeemi, minkä ei pitäs sekottaa auton sähköjärjärjestelmiää.
Puhu hitaasti, ajattele nopeasti
tosi
Sisäänajossa
Sisäänajossa

koukku

Viesti Kirjoittaja tosi »

Kiitos hyvistä vinkeistä!!!!
Vastaa Viestiin