Vitoja Afrikkaan

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
keef
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1004
Liittynyt: Ma 09.02.2004 21:00

Vitoja Afrikkaan

Viesti Kirjoittaja keef »

Koska Vitoja alkaa menna Afrikan markkinoille, vai joko niitä on menny?
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Tuskin huolivat niitä sinne. Melko laatutietoisia tuntuvat olevan. :wink:
keef
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1004
Liittynyt: Ma 09.02.2004 21:00

Viesti Kirjoittaja keef »

Kävi kans mielessä, että tuskin kelpaa sinne. Joten koitan kaupata omaa Vitoa täällä Suomessa vaan :D
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Taitaa olla liian uutta tekniikkaa sinne.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
vito500tkm
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1383
Liittynyt: To 27.07.2006 23:37

Viesti Kirjoittaja vito500tkm »

Joten koitan kaupata omaa Vitoa täällä Suomessa vaan
Myykkö tonnilla? :D
vanttom
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1021
Liittynyt: To 06.05.2004 10:18
Paikkakunta: Treen seutu

Viesti Kirjoittaja vanttom »

tuhannen simpapven tollaria meinaat...? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

On vitoja afrikassa...
Mauritanian Nouadhiboussa hiilisatamalla oli käytössä bussi mallin vitoja.
Myös W124 oli yllättävän yleinen näky.

esim. kun hiili lastaus hihna teki lakon, niin vitot lähti kaupungille värväämään työvoimaa lapio hommiin. Vito kaarteli pitkin kaupungin katuja ja työttömät hyppäsivät vauhdista kyytiin että pääsivät päiväksi töihin ansaitsemaan pari euroa. Täyttivät jopa isoja satojen kuutioiden aluksia lapio-kottikärry tekniikalla hihnan hajottua. (oli ilmeisesti aika yleistä, koska kaupunkilaiset tunnistivat vitot heti ja tiesivät hommia olevan tarjolla)
vitoista oli sivu ovet otettu pois jotta kyytiin tulo olisi helppoa.

Vitot olivat niin uusia että heräsi epäilys että joku eurooppalainen hiilen hakija on saanut paremmat sopimukset parilla vitolla. :roll:
Vitoja ei siis näkynyt muualla kuin sataman omistuksessa, mutta W124 oli aika yleinen, ehkä jopa yleisempi kuin W123. Tosin vanhat rellut, pösöt ja toyotat olivat kaikkein yleisimpiä
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2272
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:D ...afrikan pojat haluavat takavedon ja jäykän taka-akselin :wink:
Avatar
Vensku_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Ma 05.11.2007 19:34
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

cuuno kirjoitti::D ...afrikan pojat haluavat takavedon ja jäykän taka-akselin :wink:
Tai sitten vaan kokonaisuutena huolettomasti toimivan paketin... :lol:
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti

BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
keef
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1004
Liittynyt: Ma 09.02.2004 21:00

Viesti Kirjoittaja keef »

Ei ole vielä Afrikkaan kelvannut :D
Pyryr
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Ti 11.12.2007 20:44

Viesti Kirjoittaja Pyryr »

eihän afrikkaan käy ku sellaset joita pystyy korjata rautalangalla j banaanilla :D
Vastaa Viestiin