Vitoja Afrikkaan
Vitoja Afrikkaan
Koska Vitoja alkaa menna Afrikan markkinoille, vai joko niitä on menny?
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
On vitoja afrikassa...
Mauritanian Nouadhiboussa hiilisatamalla oli käytössä bussi mallin vitoja.
Myös W124 oli yllättävän yleinen näky.
esim. kun hiili lastaus hihna teki lakon, niin vitot lähti kaupungille värväämään työvoimaa lapio hommiin. Vito kaarteli pitkin kaupungin katuja ja työttömät hyppäsivät vauhdista kyytiin että pääsivät päiväksi töihin ansaitsemaan pari euroa. Täyttivät jopa isoja satojen kuutioiden aluksia lapio-kottikärry tekniikalla hihnan hajottua. (oli ilmeisesti aika yleistä, koska kaupunkilaiset tunnistivat vitot heti ja tiesivät hommia olevan tarjolla)
vitoista oli sivu ovet otettu pois jotta kyytiin tulo olisi helppoa.
Vitot olivat niin uusia että heräsi epäilys että joku eurooppalainen hiilen hakija on saanut paremmat sopimukset parilla vitolla.
Vitoja ei siis näkynyt muualla kuin sataman omistuksessa, mutta W124 oli aika yleinen, ehkä jopa yleisempi kuin W123. Tosin vanhat rellut, pösöt ja toyotat olivat kaikkein yleisimpiä
Mauritanian Nouadhiboussa hiilisatamalla oli käytössä bussi mallin vitoja.
Myös W124 oli yllättävän yleinen näky.
esim. kun hiili lastaus hihna teki lakon, niin vitot lähti kaupungille värväämään työvoimaa lapio hommiin. Vito kaarteli pitkin kaupungin katuja ja työttömät hyppäsivät vauhdista kyytiin että pääsivät päiväksi töihin ansaitsemaan pari euroa. Täyttivät jopa isoja satojen kuutioiden aluksia lapio-kottikärry tekniikalla hihnan hajottua. (oli ilmeisesti aika yleistä, koska kaupunkilaiset tunnistivat vitot heti ja tiesivät hommia olevan tarjolla)
vitoista oli sivu ovet otettu pois jotta kyytiin tulo olisi helppoa.
Vitot olivat niin uusia että heräsi epäilys että joku eurooppalainen hiilen hakija on saanut paremmat sopimukset parilla vitolla.
Vitoja ei siis näkynyt muualla kuin sataman omistuksessa, mutta W124 oli aika yleinen, ehkä jopa yleisempi kuin W123. Tosin vanhat rellut, pösöt ja toyotat olivat kaikkein yleisimpiä
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Tai sitten vaan kokonaisuutena huolettomasti toimivan paketin...cuuno kirjoitti: ...afrikan pojat haluavat takavedon ja jäykän taka-akselin
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi