W211 takaselkänoja

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
K70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

W211 takaselkänoja

Viesti Kirjoittaja K70 »

Tähden vakiovarusteisiin ei kuulu kippaavat selkänojat eikä suksipussi.

Minunkaan autoon niitä ei ole tehtaan duunari halunnut, kun on auton ajoon ottanut.

Olisi tarve saada sukset lähisiirtymille mukaan ilman, että anopinkuljetusloota olisi katolla koko talvea.
Joskus joku kirjoitteli, että suksipusseja on tehty jälkikäteen.
Takakyynärnojan takaahan olisi aika luontevaa tehdä reikä sivakoita varten.
Onko jollain tietoa kannattaako hommaan ryhtyä ja miten takaselkänojan saa irti, että voisi tutkailla reiän teon mahdollisuuksia?
S212 E350CDI
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Tosi harrastaja tekee mitä tahansa mutta itse joko ostaisin aina reissun päästä uudet sukset ettei tarvii kuljetella tai sitten hankkisin anopille kyydin johonkin eri paikkaan (jaa, ei tainnutkaan olla itse anopista kyse).

http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 022&SGN=04

Muistelisin että noissa peltiosissakin oli eroja eli rälläkälle tai rautasahallekin tulee käyttöä.
karsu
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: W211 takaselkänoja

Viesti Kirjoittaja karsu »

K70 kirjoitti:Onko jollain tietoa kannattaako hommaan ryhtyä ja miten takaselkänojan saa irti, että voisi tutkailla reiän teon mahdollisuuksia?
Oulussa on firma joka tekee kyynärnojan reikään suksiluukun siististi verhoiltuna suksipussilla tai ilman. Selkänojan takana on peltiseinä joten ei ihan pikkujuttu. Maksoi 200 € touhuun meni vajaa päivä. Olen ollut tosi tyytyväinen. Mitään lisäääniä sisälle ei tullut silloin kun luukku on kiinni.
Vastaa Viestiin